Mia maya

Vores scanninger

89 indlæg i dette emne

Skal vi ikke også have sådan en tråd til opdatering af vores scanninger ....

Vi har også. bestilt en tryghedsscanning til om en uge. Sidst gik baby til i uge 7+4, derfor er det lidt magisk for os at komme over det tidspunkt denne gang - og om en uge er jeg 7+6. Det kan selvf. stadig gå galt ... Men bliver rart at komme over det tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal vi ikke også have sådan en tråd til opdatering af vores scanninger ....

Vi har også. bestilt en tryghedsscanning til om en uge. Sidst gik baby til i uge 7+4, derfor er det lidt magisk for os at komme over det tidspunkt denne gang - og om en uge er jeg 7+6. Det kan selvf. stadig gå galt ... Men bliver rart at komme over det tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide med sådan en tråd. Jeg har en scanning fredag morgen inde på sygehuset. Så det er jeg meget spændt på. Jeg håber sådan alt er ok derinde... For mig gælder det om at komme over 9+0 - og strengt taget ved jeg ikke hvor langt jeg er henne lige nu, men et eller andet sted imellem uge 8 og 10 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide med sådan en tråd. Jeg har en scanning fredag morgen inde på sygehuset. Så det er jeg meget spændt på. Jeg håber sådan alt er ok derinde... For mig gælder det om at komme over 9+0 - og strengt taget ved jeg ikke hvor langt jeg er henne lige nu, men et eller andet sted imellem uge 8 og 10 :)

Jeg håber din scanning gik godt i fredags ? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er scannet 5+6 hvor der var en streg...så igen 7+3 med hjerteblink...det var hos gynækolog...

I mandags var vi så til betalt scanning 9+2 og det var det mest fantastiske vi indtil nu har oplevet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er scannet 5+6 hvor der var en streg...så igen 7+3 med hjerteblink...det var hos gynækolog...

I mandags var vi så til betalt scanning 9+2 og det var det mest fantastiske vi indtil nu har oplevet :-)

Dejligt :wee Fik I så billeder med hjem ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til selvbetalt scanning - det gik rigtigt fint :loveshower

Vi så hjertelyd :yiepiehh - og det lignede mest af alt en lille reje ;)

Men hun målte baby til at være 8+5 i dag - og til sidste indvendig scanning på sygehuset målte de 7+6 i dag. Sååååå ... Kan ikke helt forstå at bebs lige pludselig skulle være 5 dage ældre, når jeg jo havde ÆL 1. april ... Hmm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*Hov 6 dage ældre ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme efter vores scanning.

Hold nu op hvor var det fantastisk at se det lille hjerte blinke. Helt fantastisk.

Hun beregnede terminen til 28. December så er tæt på hvad vi regnede med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til selvbetalt scanning - det gik rigtigt fint :loveshower

Vi så hjertelyd :yiepiehh - og det lignede mest af alt en lille reje ;)

Men hun målte baby til at være 8+5 i dag - og til sidste indvendig scanning på sygehuset målte de 7+6 i dag. Sååååå ... Kan ikke helt forstå at bebs lige pludselig skulle være 5 dage ældre, når jeg jo havde ÆL 1. april ... Hmm.

Det har ikke så meget at sige, først til NF :)

Vores spire blev jo målt til 6+1 den 1. Maj (jeg havde ÆL den 31/3-1/4), 5. Maj blev den igen målt til 6+1, 12. Maj blev den så målt til 7+5 med samme skanner som 1. Maj, så jeg som jeg har fået forklaret af flere, så kan selv få mm fejlmål gøre en forskel i størrelsen :) Nogle babyer vokser også meget, også tager de måske en pause :) Eks. Blev Een fra oktober terminen rykket næsten 1 uge, også selvom hun ved hvornår hun havde ÆL :) Så man ved aldrig før vi når NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme efter vores scanning.

Hold nu op hvor var det fantastisk at se det lille hjerte blinke. Helt fantastisk.

Hun beregnede terminen til 28. December så er tæt på hvad vi regnede med :)

:yay hvor skønt at læse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning er det mest fantastiske synes jeg...glæder mig til nf :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme efter vores scanning.

Hold nu op hvor var det fantastisk at se det lille hjerte blinke. Helt fantastisk.

Hun beregnede terminen til 28. December så er tæt på hvad vi regnede med :)

 

Åh, hvor skønt :loveshower

 

Glæder mig sindssygt til NF om 14 dage, hvor vi skal se vores lille my :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg været til min første scanning, hvor jeg så det fineste hjerteblink. Blev bare så glad og det var en god oplevelse. Skal til scanning igen om 3 uger igen og glæder mig allerede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg været til min første scanning, hvor jeg så det fineste hjerteblink. Blev bare så glad og det var en god oplevelse. Skal til scanning igen om 3 uger igen og glæder mig allerede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du havde en god scanning <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg glæder mig til at kunne skrive et indlæg i denne tråd om 8 dage :yay

 

Skønt med jer, der har været til gode scanninger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg været til min første scanning, hvor jeg så det fineste hjerteblink. Blev bare så glad og det var en god oplevelse. Skal til scanning igen om 3 uger igen og glæder mig allerede.

:wee Dejligt med en god scanning :)

Jeg er også begyndt at se frem til min scanning næste uge ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf fredag d.30 maj....ihh der er længe til.....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores nakkefoldsscanning overstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores nakkefoldsscanning overstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til endnu en tidlig scanning :) der var bare sket vildt meget på 2 uger og vores lille klump gav lidt spjæt fra sig og man kunne tydeligt se, hvor arme og ben kommer til at være. Hun bekræftede også terminsdatoen til d. 23. December - så vi glæder os til et julemirakel <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores nakkefoldsscanning overstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til endnu en tidlig scanning :) der var bare sket vildt meget på 2 uger og vores lille klump gav lidt spjæt fra sig og man kunne tydeligt se, hvor arme og ben kommer til at være. Hun bekræftede også terminsdatoen til d. 23. December - så vi glæder os til et julemirakel <3

Skønt :)

En nisse-baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores nakkefoldsscanning overstået vi så den dejligste store spire som lå og vinkede og spjættede. Den opførte sig simpelthen eksemplariskes og hun fik hurtigt målt nakkefolden som var tynd og der var meget lav risiko ❤ Den havde to arme og ben og navlestrengen så fin ind ud og dem var begyndt at drikke væske. Min termin 1-12 blev bekræftet og vi hørte det smukkeste hjertelyd der kørte på 166 slag og lød som den dejligste lille fiskekutter.

Hold op en fantastisk og helt vidunderlig oplevelse at se og høre den lille spire. Det er så virkeligt nu. Og vi fik et fint billede med hjem og i samme omgang bestilt tid til misdannelses scanning den 14/7

Tillykke hvor skønt at læse deres dejlige oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER