Mia maya

Vores scanninger

89 indlæg i dette emne

Ud fra din statistik og fornemmelse vil jeg sige en PIGE ...

Men vil komme med et vildt gæt og sige DRENG så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Veloverstået MD scanning! Så nu kan vi nyde resten af graviditeten endelig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været til misdannelsesskanning - og alt var tip top... Baby har det dejligt og vokser som den skal :-)

Hun spurgte om hun skulle tjekke kønnet for os, men vi takkede pænt nej... Men nysgerrigheden er der bestemt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har MD på tirsdag, og jeg glæder mig rigtig meget! :)

 

- Det er sjovt som i andre siger "nej tak" til at vide kønnet - jeg synes slet ikke man kan undgå at se det på sådan en scanning (altså når man selv ligger og følger med) særligt hvis det er drengebørn så er det meget tydeligt..

 

Iiih jeg er spændt!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores MD overstået, og vi venter en sund og velskabt lille pige! <3

 

Så det bliver en lille Agnes Eline, denne gang :wub åh, hvor er det dog dejligt at kunne sige "hende" eller "agnes" istedet for "baby" eller "den" :D haha

 

 

post-9361-0-10563400-1406968506_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores MD overstået, og vi venter en sund og velskabt lille pige! <3

Så det bliver en lille Agnes Eline, denne gang :wub åh, hvor er det dog dejligt at kunne sige "hende" eller "agnes" istedet for "baby" eller "den" :D haha

Kæmpe stort tillykke med hende ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med pigen :)

December er vist en pigemåned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de veloverståede scanninger :)

Har også været til MD scanning - og alt så fint ud hos vores lille dreng, og han vokser som han skal :loveshower

Men skal til en ekstra kontrolscanning senere, da min moderkage ligger for lavt ( forliggende moderkage). Hvis den ikke flytter sig kan det ende i blødning og akut kejsersnit, så håber den bevæger sig længere opad ... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har deltaget i sådan et forsknings-projekt hvor man får målt sin livmoderhals, i denne graviditet og var derfor til scanning igen her 23+0

- Alt så fint ud, på nær moderkagen, som havde lagt sig faretruende tæt på udgangen. Derfor skal jeg scannes igen i uge 33 for at se om den har flyttet sig. Det håer jeg VIRKELIG! Jeg bliver godt nok ked af det hvis jeg skal ud i et planlagt kejsersnit ved denne fødsel :( Så vi kryder fingre herhjemme lige nu

 

Her er lillemusen Agnes - Hun vejer nu 600g. :wub

På et af billederne gaber hun, det så SÅ sødt ud :loveshower

 

 

post-9361-0-75655500-1408688790_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu også Været til MD scanning. Alt så heldigvis fint ud, den var ikke særlig samarbejdsvillig så jeg blev scanner længe

Skal til ekstra samtale i uge 32 da jeg har fik AKS ved Nr. To. Så det betyder ekstra scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har deltaget i sådan et forsknings-projekt hvor man får målt sin livmoderhals, i denne graviditet og var derfor til scanning igen her 23+0

- Alt så fint ud, på nær moderkagen, som havde lagt sig faretruende tæt på udgangen. Derfor skal jeg scannes igen i uge 33 for at se om den har flyttet sig. Det håer jeg VIRKELIG! Jeg bliver godt nok ked af det hvis jeg skal ud i et planlagt kejsersnit ved denne fødsel :( Så vi kryder fingre herhjemme lige nu

Her er lillemusen Agnes - Hun vejer nu 600g. :wub

På et af billederne gaber hun, det så SÅ sødt ud :loveshower

Vi må lige krydse godt og grundig fingre, min moderkage ligger også for lavt :( og skal til kontrolscanning i uge 30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun 5 dage til kontrolscanning på sygehuset. Håber moderkagen har rykket sig, så jeg undgår planlagt kejsersnit og evt. blødninger ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun 5 dage til kontrolscanning på sygehuset. Håber moderkagen har rykket sig, så jeg undgår planlagt kejsersnit og evt. blødninger ....

Krydser fingre for dig og at moderkagen har rykket sig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var forbi Skejby i dag akut, fordi jeg ikke havde mærket lillepigen i halvandet døgn - fik kørt en strimmel i en halv time som viste fine aktivitet og hørte hendes hjertelyd hele tiden  :kuller - blev derefter scannet af en læge for at finde ud ad hvad vej prinsessen ligger, og hun havde nu vendt sig med hovedet nedad - hun har ellers ligget på tværs længe - og fordi min moderkage er meget tyk og stor og er foranliggende så mærker jeg ikke så meget til hende - heldigvis har hun været rigtig aktiv efter vores besøg på Skejby. 

 

Sikke en lille bølle vi venter os sådan at gøre sin mor og far så forskrækket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER