Guest drømmen

Graviditetssymtomer, PMS eller ...?

23 indlæg i dette emne

Hvor er det bare svært at gå rundt at tolke på sin krop. Jeg plejer at lide af PMS, men denne gang, synes jeg godt nok det er ekstremt. Jeg er ved at være skør af at tænke og tolke og mærke efter :D

 

Jeg lider af:

- Lidt kvalme

- Lidt halsbrænd

- Ondt i maven og det er nederst i maven

- Opustethed

- Luft i maven

- Brystspændinger og nu også jag og stik i det ene

 

Jeg forventer mens torsdag/fredag.

 

Hvor tidlig efter ÆLammes I af PMS?

Kan det også bare være fordøjelsesbesvær/problemer?

Eller kunne det virkelig være symtomer på graviditet?

 

Spørgsmålene er mange ;)

 

Hvad synes I det mest minder om?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha- det er ikke sjovt at 'tolke' egne signaler- især hvis de ikke er konsekvente OG man går og venter (og håber!). Desværre er det min (og også mange andres kan jeg se) erfaring, at kroppens signaler, og kroppen kan narre en. Specielt hvis man håber på noget, er det som om at kroppen 'leger med'. Har selv haft graviditetslignende symptomer flere gange uden at der var noget- til gengæld er mine normale PMS tegn meget lig graviditetstegn. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det er det der sker for dig. Krydser fingre for dig :)

PS: mine PMS tegn plejer at komme 2-3 dage inden min mens.- gerne sukkertrang (specielt chokolade), humørsvingninger, kvalme og kramper (ikke altid at der er noget eller det hele på en gang dog)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er noget farligt noget at begynde at tolke :D Det er bare svært ikke at lade være. Og hvorfor skal graviditetstegn og PMS tegn også tit og ofte være de samme? Altså!! :D

 

Synes bare de brystspændinger er noget voldsom denne gang og spænder rigtig meget til tider. Og betyder det noget at man har fået et barn tidligere, mht til at det evt spænder i mælkekirtlerne? Og så synes jeg bare ikke det der halsbrand er noget jeg har oplevet før op til mens. Men nu må vi se hvad der sker.

 

Spekulationerne er der godt gang i her, hvilket jo formentlig ikke gør det bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha - jeg ved lige præcist, hvad I mener!!!

Havde ÆL for 1,5 uge siden, og nogle dage efter fik jeg uren hud. Dagen efter MEGET ømme bryster - hvad jeg så har haft siden i lørdags... Nu bilder jeg mig ind (!!!) at mine bryster er vokset også...

Kan sørme ikke helt forstå alt det her! Er SÅ bange for at tro på noget, hvis det bare viser sig at være min krop, der spiller mig et puds. Efter min menstruationskalender skal jeg have mens på mandag, så jeg må jo bare vente og se hvad der sker... Imens hovedet har svært ved at lade emnet ligge... Og vil ikke sige noget til min mand - tænk hvis det er ren indbildning - som jeg egentlig forventer... Kan bare ikke forstå, at man allerede kan mærke noget ? Er det ikke alt for tidligt? Iflg. beregningerne er jeg 3+2, hvis jeg altså er gravid - og forstår bare ikke, at man allerede kan have symptomer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så dum at købe en test da jeg var nede at handle tidligere. Og tog den så her midt på dagen. Synes jeg kunne se en skyggestreg når den vendte rigtig i lyset. Hvorfor kunne jeg ikke bare lade vær? :prik Nå hvad der sker, må de næste dage vise. Det er jo stadig i lidt for god tid ;) Vil se om jeg ikke kan vente til efter weekenden, hvis ikke mens er dukket op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme kroppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme kroppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber teste på ebay :p så jeg ikke bliver fattig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber teste på ebay :p så jeg ikke bliver fattig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe så er du også slem ;)

Bliver også ked af det når jeg når 3+5-6 og den stadig er negativ.... Men så er jeg da forberedt på mens... Føler mig heldig at kunne teste så tidligt :) ved jo at andre skal flere dage over tid....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle testmonstre :D

 

Jeg havde nogle lede menssmerte igår aftes og i nat der tak langt ned i benet. De næste par dage bliver spændende :)

Har stadig til tider brystspænder, kvalme og følelsen af halsbrand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre sejt du kan vente

Det bliver i hvert fald ikke før mandag nu...

 

Har stadig de vildeste menssmerter og jeg er så oppustet er jeg føler jeg snart sprænger :D Bukserne skal i hvert fald lindres, når jeg kører hjem fra job. Håber det betyder noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle testmonstre :D

Jeg havde nogle lede menssmerte igår aftes og i nat der tak langt ned i benet. De næste par dage bliver spændende :)

Har stadig til tider brystspænder, kvalme og følelsen af halsbrand.

Hold da lyder lovende. Hvornår skal du ikke have mens? Mandag er der jo lææænge til. Jeg testet nok næste weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da lyder lovende. Hvornår skal du ikke have mens? Mandag er der jo lææænge til. Jeg testet nok næste weekend.

I dag ;) Men forventer det kan komme hver dag weekenden over... Så må vi se mandag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer er dog slet ikke så kraftige mere. Har dog stadig vilde mens smerter. Så må vi se hvad de bliver til. Tror dog mest på mens, nu det hele er stilnet af igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nervepirrende spændende med os Hvor længe har jer, der har børn, haft brystspændinger? Altså bliver det ved et stykke tid, eller går det hurtigt over???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nervepirrende spændende med os Hvor længe har jer, der har børn, haft brystspændinger? Altså bliver det ved et stykke tid, eller går det hurtigt over???

Mit er drevet over igen :( Så venter egentlig bare på mens. Er på dag 31 idag.

Hvornår kan du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første blev brystspændingerne ved længe... Ved nr to havde jeg det nærmest ikke.... Det er desværre også meget normalt at symptomer kommer og går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er drevet over igen :( Så venter egentlig bare på mens. Er på dag 31 idag.

Hvornår kan du teste?

Først på tirsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første blev brystspændingerne ved længe... Ved nr to havde jeg det nærmest ikke.... Det er desværre også meget normalt at symptomer kommer og går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nu regnet med mens senest dukker op i dag, så nu må vi se. Der er ingen tegn på hverken det ene eller andet, bortset fra grumme mens smerter i periode og sarte slimhinder i næsen :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu på dag 34. Regner med der ligger nogle test hjemme i postkassen. Så må vi se. Har dog ingen symptomer tilbage overhovedet. Men ifølge tegn på ægløsning burde mens altså have været her <_< Så mon ikke bare kroppen driller?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER