marmari

Så er vi i maj!! :D

4 indlæg i dette emne

Og puha jeg glæder mig til at den her graviditet er overstået, og jeg sidder med lillesøster i armene!

 

Er slet ikke god til at være gravid - har været sygemeldt på deltid de sidste ti uger inden barsel pga bækken/lændesmerter og alt for mange plukkeveer - og det er jo ikke just blevet bedre med at formen har antaget mere og mere lighed med en hval ;)

 

På den anden side er jeg ikke sådan rigtig klar endnu - men det er nok mit planlæggergen der spiller ind der - ville jo gerne kunne skrive FØDSEL ind i kalenderen på samme måde som der står BARSEL START og TERMIN :D Egentligt mest fordi jeg så på forhånd ville kunne lave arrangementer for Sebastian og sørge for at min mand var hjemme - han missede jo Sebastians fødsel, så jeg er rimelig stålsat på at denne her, skal han ikke få lov at slippe for...

 

Jeg er ret sikker på at jeg ikke kommer til at gå helt til termin (d.27) Ingen kvinder i min familie de sidste tre led har gået tiden ud, så det skulle undre mig meget om jeg bliver den første. Sebastian er også født før tid (37+1) så jeg kan jo kun være spændt på, HVOR meget før jeg føder :) Mit eget bud er d.13. mest baseret på at jeg altid har været vildt overtroisk mht det tal og har undgået det, hvor jeg kunne, men Sebastian er født 13. februar, så hvorfor skulle jeg ikke ende med at få to børn født på den dato? :D

 

Det ville så også gøre mit dilemma mindre... Vi er inviteret til min nevøs konfirmation i jylland d.16. maj - jeg har sagt at jeg nok ikke kommer. Tør sQ ikke rigtigt køre helt derover, hvis der ikke er sket noget endnu og kan heller ikke så godt sidde på en stol så længe uden at blive helt forkrøblet af smerter :(

Men tør jeg sende mand og barn afsted, hvis ikke jeg har født?? Jeg fødte hurtigt sidst (6 timer) så jeg er faktisk ikke sådan helt stolt ved at sende manden over tre timers kørsel hjemmefra - men hvis nu jeg HAVDE født, kunne de jo fint smutte derover og endda tage en overnatning :) Kan sikkert godt lige klare en dag eller to alene.

 

Nå, men derudover er vi meget tæt på at være klar :) Tøj er vasket, sorteret og lagt i skabet. Tremmesengen er kommet ned fra loftet, er blevet vasket og udstyret med ny madras og sengerand, barnevognen er grundigt rengjort og hjulene pumpet, gratis startpakker er hentet (Libero og Rema 1000 - de kan i øvrigt begge to anbefales varmt, hvis i ikke allerede har fået fat i dem :) ) der er fyldt op med nødvendigt puslegrej, ammepuden har fået en genopfyldning af Krøyer kugler (kors, hvor jeg hader det stads!!!) og flaskerne er fundet frem og gjort klar + der er indkøbt et par brikker MME, hvis jeg nu skulle ende med et flaskebarn igen.

 

De sidste overvejelser går på om jeg skal anskaffe en ny babyalarm og om vi skal slæbe tremmesengen ind i soveværelset eller gøre som jeg gjorde med Sebastian, sætte en weekendseng op derinde. og så skal jeg sevfølgelig lige ha pakket en taske til at tage med på fødegangen :)

 

Er i klar og parat til at modtage den lille nye verdensborger? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har Termin idag!! :loveshower  :loveshower  :loveshower 

 

Jeg er så klar men frygter at der nok går nogle dage endnu. Altså jeg har prøvet ikke at tænke på at jeg har termin lige om lidt, var fx 2 dage i hamborg for 4 dage siden og var i odense (1,5 time væk) igår. Selvfølgelig kan det hurtigt blive kaotisk hvis man går i fødsel, men synes ikke mit liv skal gå i stå indtil da. jeg kan jo risikere at gå 10 dage over. (håber det ikke, men sådan er det jo)

 

prøver at slappe en masse af og ikke tænke for meget over det hele. Men bare nyde disse dage mig min mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeeeeeeeeej hvor jeg bare IKKE gider være gravid mere altså... Hvordan får i tiden til at gå nu?? Jeg tænker konstant på hvornår går vandet, var det et tegn o.s.v og sover af pommeren til om natten og gider bare på ingen måde mere..

Gør i noget for at sætte lidt skub i tingene ? ;)

skal heldigvis til jordmor imorgen så er spændt på hvad hun siger for min mave er faldet ned nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige jer alle en masse :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER