Guest

smalltalk for tg januar 2015

728 indlæg i dette emne

Jeg har bare været mega hormonella de sidste to dage. Havde svært ved at styre det igår, så var urimelig overfor min mand. Suk! Så idag er der bare mega dårlig stemning. Dobbelt suk over mig selv. Prøver at styre det, men igår lykkedes det så ikke. Synes hormonerne er det der er streng ved at være gravid. Har heller aldrig kunne tåle P-piller mv, så er nok bare ekstra følsom ift det. Øv! Det var vist dagens suk herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Me2 - hvordan går det med dig? Bløder du stadig, eller er det holdt op?

Xxxx for at alt er ok med dig og den lille spire

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me2 - hvordan går det med dig? Bløder du stadig, eller er det holdt op?

Xxxx for at alt er ok med dig og den lille spire

Hvor er du sød, Deva :-)

Jeg har ikke blødt siden ( og tro mig, jeg tjekker ved hvert toiletbesøg ). Det murer en del on/off, og det gør mig, især når det er værst, bekymret. Oplever I det også? Jeg kan godt mærke at jeg er mere træt, så en lille lur i løbet af dagen er hårdt tiltrængt.

Ellers tæller jeg jo ned til jeg igen skal scannes på torsdag. Jeg er simpelhen så nervøs - og hvor er jeg bare træt af at være nervøs og på dupperne!

Hormonerne kører også på højtryk her, men da jeg også får tilskud af progesteron ( graviditetsbevarende hormon som ikke har videnskabelig effekt, men ikke skader at bruge ), så ved jeg ikke hvad der er bivirkninger, eller alm. Graviditets -symptomer - da de stort set er ens. Mine bryster er ihvertfald voldsomt spændte og ømme, og så smager kaffen ikke som den plejer.

Men som sagt, mærker I også periodevis murren i underlivet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, Deva :-)

Jeg har ikke blødt siden ( og tro mig, jeg tjekker ved hvert toiletbesøg ). Det murer en del on/off, og det gør mig, især når det er værst, bekymret. Oplever I det også? Jeg kan godt mærke at jeg er mere træt, så en lille lur i løbet af dagen er hårdt tiltrængt.

Ellers tæller jeg jo ned til jeg igen skal scannes på torsdag. Jeg er simpelhen så nervøs - og hvor er jeg bare træt af at være nervøs og på dupperne!

Hormonerne kører også på højtryk her, men da jeg også får tilskud af progesteron ( graviditetsbevarende hormon som ikke har videnskabelig effekt, men ikke skader at bruge ), så ved jeg ikke hvad der er bivirkninger, eller alm. Graviditets -symptomer - da de stort set er ens. Mine bryster er ihvertfald voldsomt spændte og ømme, og så smager kaffen ikke som den plejer.

Men som sagt, mærker I også periodevis murren i underlivet?

:kram godt at høre at du ikke bløder mere!

Murren er helt alm. Og det samme med brysterne og kaffen. det var pga kaffen at jeg opdagede min første graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, Deva :-)

Jeg har ikke blødt siden ( og tro mig, jeg tjekker ved hvert toiletbesøg ). Det murer en del on/off, og det gør mig, især når det er værst, bekymret. Oplever I det også? Jeg kan godt mærke at jeg er mere træt, så en lille lur i løbet af dagen er hårdt tiltrængt.

Ellers tæller jeg jo ned til jeg igen skal scannes på torsdag. Jeg er simpelhen så nervøs - og hvor er jeg bare træt af at være nervøs og på dupperne!

Hormonerne kører også på højtryk her, men da jeg også får tilskud af progesteron ( graviditetsbevarende hormon som ikke har videnskabelig effekt, men ikke skader at bruge ), så ved jeg ikke hvad der er bivirkninger, eller alm. Graviditets -symptomer - da de stort set er ens. Mine bryster er ihvertfald voldsomt spændte og ømme, og så smager kaffen ikke som den plejer.

Men som sagt, mærker I også periodevis murren i underlivet?

Dejligt at høre at du ikke bløder :-) Nemt at forstå at du er nervøs og bare venter på det bliver torsdag så du kan blive scannet. :kram

Og efter scanningen torsdag, er planen at du får en rolig og problemfri graviditet. Basta,- det er hermed besluttet!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare søde :-D

Jeg kan rigtig godt li Jeres stanhaftighed i det I skriver - det virker meget sikkert og troværdigt ;-)

Jeg håber, at I har ret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke snart der kommer flere i terminsgruppen?

slet ingen med gevinst i uge 19?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare søde :-D

Jeg kan rigtig godt li Jeres stanhaftighed i det I skriver - det virker meget sikkert og troværdigt ;-)

Jeg håber, at I har ret!

Jeg har klaret det, så gør du/I også :kram2 Jeg bløder stadig, udover et par dage med hvad der kunne kaldes en pause, så har jeg blødt i 14 dage nu- og der er stadig liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har klaret det, så gør du/I også :kram2 Jeg bløder stadig, udover et par dage med hvad der kunne kaldes en pause, så har jeg blødt i 14 dage nu- og der er stadig liv :)

Det er faktisk rart at høre at der er nogen der troer så meget på det, når jeg ikke selv ved hvad jeg skal tro! Du er en levende succeshistorie, ønskebebs :-)

Jeg skal scannes på torsdag, og jeg er ved at gå ud af mit gode skind af bekymring. Nu skal der være hjerteblink at se, og det gør mig helt ude af den!

Og ikke nok med det, så skal der status på hæmatomet. Jeg er så bange for om det er vokset. Alt den uvished! Suk. . . .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke snart der kommer flere i terminsgruppen?

slet ingen med gevinst i uge 19?

Håber at der er flere der får to streger,- det ville være hyggeligt hvis gruppen blev større:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at der er flere der får to streger,- det ville være hyggeligt hvis gruppen blev større:-)

Ja da! ;)

men uge 20 er vel også stadig januar bebser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da! ;)

men uge 20 er vel også stadig januar bebser?

Jep:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt, for det så vidst ikke så godt ud i test uge 19, men der kan jo nåat komme nogen endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da! ;)

men uge 20 er vel også stadig januar bebser?

selvom jeg skal teste i uge 21 - vil jeg hvis der skulle være gevinst den her gang. Også høre til her :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

selvom jeg skal teste i uge 21 - vil jeg hvis der skulle være gevinst den her gang. Også høre til her :D

Uhh! :D Du skal være så velkommen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har ikke haft så meget kvalme de 2 sidste dage. Det har været skønt.

Er blevet bedere til at spise lidt næsten hele tiden så det har helt sikkert noget at gøre med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores gruppe skal helt sikker nok vokse sig lidt større, som tiden går ;-)

Hvor dejligt med aftagende kvalme, leras.

Jeg døjer en del med svimmelhed og træthed, og så har jeg det svært ved at finde ud af hvad jeg kan have at spise. Maden smager ikke helt som den skal, og jeg skal gerne have noget nyt at spise hver dag. Det er alt sammen bivirkninger fra progesteron, måske også derfor at jeg oplever det så forstærket.

Så er det i morgen jeg skal scannes. Jeg er ved at gå til af skræk - nu skal der være hjerteblink! Og hvad med blødningen?

Har brug for alle de gode tanker jeg kan få. Jeg er faktisk ret ude af den. . .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores gruppe skal helt sikker nok vokse sig lidt større, som tiden går ;-)

Hvor dejligt med aftagende kvalme, leras.

Jeg døjer en del med svimmelhed og træthed, og så har jeg det svært ved at finde ud af hvad jeg kan have at spise. Maden smager ikke helt som den skal, og jeg skal gerne have noget nyt at spise hver dag. Det er alt sammen bivirkninger fra progesteron, måske også derfor at jeg oplever det så forstærket.

Så er det i morgen jeg skal scannes. Jeg er ved at gå til af skræk - nu skal der være hjerteblink! Og hvad med blødningen?

Har brug for alle de gode tanker jeg kan få. Jeg er faktisk ret ude af den. . .

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har ikke haft så meget kvalme de 2 sidste dage. Det har været skønt.

Er blevet bedere til at spise lidt næsten hele tiden så det har helt sikkert noget at gøre med det.

Fedt at du ikke har haft så meget kvalme de sidste 2 dage:-) I min sidste graviditet havde jeg kvalme alle 9 mdr. Det er strengt når man har kvalme. Man siger jo, at hvis man har meget kvalme igennem graviditeten får man en pige:-D Tror nu mest at det er en myte. Jeg fik dog en pige sidst:-)

Her er det træthed og hormoner de eneste

" gener" jeg pt døjer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores gruppe skal helt sikker nok vokse sig lidt større, som tiden går ;-)

Hvor dejligt med aftagende kvalme, leras.

Jeg døjer en del med svimmelhed og træthed, og så har jeg det svært ved at finde ud af hvad jeg kan have at spise. Maden smager ikke helt som den skal, og jeg skal gerne have noget nyt at spise hver dag. Det er alt sammen bivirkninger fra progesteron, måske også derfor at jeg oplever det så forstærket.

Så er det i morgen jeg skal scannes. Jeg er ved at gå til af skræk - nu skal der være hjerteblink! Og hvad med blødningen?

Har brug for alle de gode tanker jeg kan få. Jeg er faktisk ret ude af den. . .

Jeg sender dig alle de gode tanker du har brug for. Xxxxx for godt resultat i morgen

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv! Har bare den ondeste halsbrand! :(

hurra for min væreste graviditetsgene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, har de sidste 4 dage været syg: hoste, hæshed, hovedpine, sygdomsfornemmelse i hele kroppen, træthed.

Har ikke været på arbejde denne uge. Har lidt svært ved at skelne graviditetssymptomer fra sygdomssymptomer, men tager altså ikke på arbejde i denne tilstand ;)

Håber det snart går bedre. Så længe det så ikke afløses af kvalme ;)

 

Krydser fingre for scanningen i morgen me2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv! Har bare den ondeste halsbrand! :(

hurra for min væreste graviditetsgene!

Din stakkel,- halsbrand er SÅ ubehageligt! :( Håber at du ikke skal døje med det alt for længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hey - så kom jeg også ind i gruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel,- halsbrand er SÅ ubehageligt! :( Håber at du ikke skal døje med det alt for længe.

Jeg havde dagligt halsbrand fra uge 8, da jeg ventede Luna!

alm. Produkter til det, kunne kun tage toppen til sidst. Så jeg endte med at få piller for det... Men de virkede! :) og jeg har stadig nogen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER