Guest

smalltalk for tg januar 2015

728 indlæg i dette emne

Prinsessen roder godt nok i underlivet på mig disse dage. Så er spændt på at se hvordan hun ligger til scanningen på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som en god idé me 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du en tid, me2?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg gjorde, og der var heldigvis ikke noget at komme efter.

Blodtryk og blodprocent var fint  - og underligt nok havde jeg ikke vand i benene i går aftes :blink

Jeg har måske ikke været så stillesiddende i går eftermiddags som dagen inden, så måske er det derfor...

 

Anyway - min træthed må tilskrives 3. trimester :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også vand i benene, så selvom mine sokker ikke sidder stramt, så ser det stadig sjovt ud når jeg tager dem af efter en lang arbejdsdag. Har også prøvet at kæmpe med at få skoene på og det føles virkelig ubehageligt, når det så lykkes fordi de sidder alt for stramt, så skal måske også ud og købe nogle der er større snart. Lyder meget ubehageligt med hæmoriden - en af de få graviditetsgener jeg endnu ikke har været ramt af (har til gengæld fået en lækker stor bums på ballen :boo ). Håber du har fået bugt med hæmoriden Tina!  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ikke helt endnu. Har endda fået stik piller udover cremen. Men den er blevet lidt mindre.

Men lægen sagde jeg selv skulle skubbe den på plads. Det har jeg også gjort 5 gange nu.... Men det Popper bare ud igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor lyder det bare træls, tina! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaa vi var lige ude og se til vores kommende nye hus. Og det var pænt ryddet så vi bedre kunne fornemme alt den gode plads vi får (279m2)

I næste uge skal lige skrives ned Hvad der skal laves inden vi kan flytte ind og så rykker vi ellers ind 2 uger efter.

Det bliver bare så fedt med alt den plads og alle de værelser. Og pigerne kan få deres egne værelser nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra, for første dag på barsel. Det bliver skønt at kunne fokuserer på mini og familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra, for første dag på barsel. Det bliver skønt at kunne fokuserer på mini og familien.

 

Nyd det! Tæller selv ned til på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha fik lige en advarsel i dag.

Hjalp manden med at få en tung madras op fra kælderen. Det resulterede så i en times tid slemme plukveer som kom hver 2 min og bare gjorde avsen.

Så jeg skal vist ikke bære noget som helst under vores flytning om 3 uger ;-(

Er jo kun 27+5 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på dig selv, tina :kram2- og nyd at du helt legalt ikke behøver at lave noget! ;)

Jeg kan også mærke at indkøbsposerne begynder at blive godt tunge for mig, så jeg har gerne et barn med ud at handle, så de kan hjælpe med at bære ^_^ - og så er det også hyggeligt at være flere afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så blev det søde sukker stads drukket til sukkerbelastningsprøven drukket. Men fik da heldigvis frisk presset citron i samt 1/4 glas vand at drikke bagefter. Så nu skal tiden bare gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning mandag hvor der igen skal tjekkes vedr. fostervands-mængde ( om der er for meget som der var under de andre graviditeter ) - og hvor stor han er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning mandag hvor der igen skal tjekkes vedr. fostervands-mængde ( om der er for meget som der var under de andre graviditeter ) - og hvor stor han er :)

Spændende! håber alt er som det skal være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændene me2.

Jeg skal også til scanning på mandag, det er en vækst scanning for at sikre jeg har ikke fået blodpropper i moderkagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også temmelig spændt :)

Tina - det må du godt nok også være!! Håber at alt er vel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg mør banket i dag i hele kroppen. Det er både forkølelsen der driller og så gik jeg nok lidt mere i går end jeg plejer pga vi var idé og fejre min datters 6 års fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara Hvad har det haft af betydning for dig/ bebs de andre gange der har været for meget fostervand.

Det havde jeg nemlig i 2 graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du mig, Tina?

 

Jeg har haft for meget fostervand under de andre to graviditeter, men man fandt aldrig ud af hvorfor ( jeg havde 5-7 gange for meget )

Det kan skyldes sukkersyge hos mor, stort barn, eller sygdom hos barnet.

Begge børn var jo meget store, så tror at forklaringen skal findes der.

Jeg var meget meget stor begge gange pga den store vægtøgning og mave.

 

Er meget spændt på om der er for meget nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet vækst scannet og prinssesen vejer nu 1355 gram. Så det er vist fint.

Men min livmor hals var "kun" 26 mm. Og så var der en eller andet kaldet trekant dims... Som indikere der er gang i noget og lidt åben ind til bebs. Så nu skal jeg snakke med en overlæge om der skal gøres noget, for har født for tidlig de sidste 3 gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv tina - håber ikke at det har betydning

Jeg er også blevet scannet i dag, og der var ikke for meget fostervand - men helt gennemsnitlig :wee

Emil vejede omkring 1922 gr, hvilket også er helt som det skal være :yay

Han lå med hovedet ned og moslede rundt - han er bare så toplækker!! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov for resten - mit sukkertal var inden for normal området, da det blot skal være under 10 :yiepie så jeg har ikke graviditetssukkersyge :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ikke mit tal af vide. Får det kun af vide via brev hvis der er noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov for resten - mit sukkertal var inden for normal området, da det blot skal være under 10 :yiepie så jeg har ikke graviditetssukkersyge :bunny

Tillykke med alle gode resultater!

Fantastisk med styr på både størrelse, fostervand og sukkertal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER