Guest

smalltalk for tg januar 2015

728 indlæg i dette emne

Det mærker jeg ikke endnu - men jeg mærker tilgengæld en masse møven ved bækkenbunden :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puuuuuh, er til glukosebelastning.

Føøøj, havde glemt hvor ulækkert, det var at drikke og hvor meget, man skulle drikke.

Synes ikke det var så slemt i sidste graviditet, men jeg er også noget mere ramt af madlede og kvalme i denne graviditet end de to andre.

Det må være de komplicerede drengebørn.

Aftensmad har jeg ret svært ved at spise, men tvinger det i mig.

Kunne derimod spise 20 clementiner om aftenen, sku' det være.

Jeg synes, at det er lidt pudsigt at madleden er kommet igen her i 3. Trimester og så endda til aften. Det er lidt omvendtland.

Er der andre end mig, der døjer med madlede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det døjer jeg heldigvis ikke med endnu og ej heller sure opstød.

Håber du kommer godt igennem sukker belastningstesten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

madlede har jeg til tider - og det har jeg heller ikke haft før

håber på godt resultat af dine anstrengelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke desideret madlede.. men har tit svært ved at finde ud af hvad jeg har lyst til :p :rolleyes

Men priser mig lykkelig for at jeg ikke har halsbrand 24-7, lige som med Luna.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok.

Jeg blev godt nok træt af den glukosebelastningstest.

Jeg kan ikke finde ud af, om det det er pga. at jeg var tidligere oppe end normalt eller selve testen.

Jeg følte mig meget træt/afkræftet, da jeg kom hjem. ( hængte vasketøj op, og mine arme syrede af at være opad)

Så jeg tog en lur. Sov tungt i over to timer og vågnede kun Pga. vækkeur.

Har lige spist, men føler mig træt, varm og sådan småfeberramt.

Er der nogen, der har haft samme oplevelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er utilpas resten af dagen efter testen. Jeg har faktisk ikke lagt mærke til det, men nu du nævner det, så kan jeg godt mindes at jeg ikke har haft det godt de dage jeg er blevet testet. Resten af dagen har jeg ikke kunne klare søde sager!

Hvordan lå dit blodsukker?

 

Jeg er også blevet rigtig utilpas ved at indtage det sukkervand. Sådan virkelig en følelse i kroppen af, at det bestemt ikke var godt for min krop. Kvalme, utilpas, hjertebanken og uro. Og at man så skal sidde stille i det tidsrum gør bestemt ikke situationen bedre.

 

Håber at du har det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte simpelthen gå i seng kl 18.30 igår med migrænelignende hovedpine og jeg frøs sådan ala feber.

Jeg har ringet til sygehuset i dag for at få svar. Der er ikke noget at komme efter, mit tal var 6,9.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte simpelthen gå i seng kl 18.30 igår med migrænelignende hovedpine og jeg frøs sådan ala feber.

Jeg har ringet til sygehuset i dag for at få svar. Der er ikke noget at komme efter, mit tal var 6,9.

Hvordan har du det i dag så?

dejligt med fint tal :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det fint i dag, Sara, tak.

Alt er godt igen ( undtagen madleden, men den var der jo også før - må hellere nappe en 3-4 clementiner og lidt marabou...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det fint i dag, Sara, tak.

Alt er godt igen ( undtagen madleden, men den var der jo også før - må hellere nappe en 3-4 clementiner og lidt marabou...)

Lyder som en fornuftig ide! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+1 i dag :-D

Jeg synes at det lige pludselig kommer tæt på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er som om tiden går meget hurtigere når man er nået til uge 30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer af og til med halsbrand nu - et lager af samarin er indkøbt. Det er smadder irriterende, for nogle gange hjælper det at få noget at spise og andre gange kommer det, når maven er for fuld. Det er ikke til at finde ud af, hvad der hjælper. ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet at have halsbrænd i forbindelse med graviditeter, og da han ligger temmelig lavt, tror jeg ikke at jeg kommer til at bøvle med det.

Til gengæld ligger han og møvler rundt helt nede ved bækkenet, og det kan i den grad mærkes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer af og til med halsbrand nu - et lager af samarin er indkøbt. Det er smadder irriterende, for nogle gange hjælper det at få noget at spise og andre gange kommer det, når maven er for fuld. Det er ikke til at finde ud af, hvad der hjælper. ..

Jeg er også begyndt at få halsbrand i tide og utide og render også rundt med Samarin på mig hele tiden og det tager det heldigvis indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en rumlig stor og hård smertelig hæmoride. Så skal ha ringet til lægen i morgen. For kan hverken stå, sidde eller ligge.

Og efter en weekend med 2 gange afholdelse af fødselsdag, trænger jeg altså til afslapning. Og det er umuligt med sådan en skide hæmoride

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls tina

Her har trætheden fundet sig, og jeg føler mig efterhånden temmelig stor.

Til min store overraskelse kunne jeg i går aftes ikke passe mine sko - men her til morgen gik det igen. Har faktisk læst om at fødderne kan vokse lidt pga hormoner og øget vægt fra maven, så måske er jeg en af dem der skal have et større par mens jeg er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls tina

Her har trætheden fundet sig, og jeg føler mig efterhånden temmelig

stor.

Til min store overraskelse kunne jeg i går aftes ikke passe mine sko -

men her til morgen gik det igen. Har faktisk læst om at fødderne kan

vokse lidt pga hormoner og øget vægt fra maven, så måske er jeg en af

dem der skal have et større par mens jeg er gravid.

mine fødder voksede ca en halv str. under sidste graviditet og det fortog sig ikke igen. Så de mindste af mine sko måtte jeg efterfølgende skille mig af med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder er ikke vokset under de andre graviditeter, men nu har jeg vidst fundet synderen; vand!

Jeg har godt ømme ben her til aften, og da jeg hiver op i buksetbenet, kan jeg tydelig se at jeg har væske i ben og ankler.

Så jeg har plantet mig på sofaen med benene oppe :-)

Har I andre også det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder er ikke vokset under de andre graviditeter, men nu har jeg vidst fundet synderen; vand!

Jeg har godt ømme ben her til aften, og da jeg hiver op i buksetbenet, kan jeg tydelig se at jeg har væske i ben og ankler.

Så jeg har plantet mig på sofaen med benene oppe :-)

Har I andre også det?

Stakkels dig :kram, jeg havde da det var varmt, men nu er der ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har (7-9-13, bank under bordet) ikke vand i kroppen!

øv, du skal bøvle med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sørme kun 2 termins grupper foran os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror lige jeg vil se om jeg kan få en tid hos lægen i dag - er simpelhen så forpustet og træt, så vil lige have tjekket min blodprocent og blodtryk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER