Guest

smalltalk for tg januar 2015

728 indlæg i dette emne

Held og lykke i dag me2!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fyldt med lettelse og glæde - vi så bitten ( som vi kalder den ), stor og aktiv :-D

Jeg er i uge 9+2, blødningen er væk og alt ser fint ud - jeg er rørt til tårer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me2 - dejligt at bitten har det godt, og at blødningen er væk. Yeah... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at læse me2 :glad

og øv med blod igen Guddi :( håber spire har det godt og at det dumme blod holder sig væk nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, Me2! Tillykke igen.

Jeg er desværre begyndt at bløde frisk blod her til aften og noget mere, end jeg synes er fedt.

Jeg har derfor fået en tid v vagtlægen kl 21.10, og så sender de nok en videre til gynækologisk afdeling.

Jeg gider f... snart ikke mere rutschetur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, Me2! Tillykke igen.

Jeg er desværre begyndt at bløde frisk blod her til aften og noget mere, end jeg synes er fedt.

Jeg har derfor fået en tid v vagtlægen kl 21.10, og så sender de nok en videre til gynækologisk afdeling.

Jeg gider f... snart ikke mere rutschetur...

:( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :-D

Guddi, tænker på dig - godt du har fået en tid til tjek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, Me2! Tillykke igen.

Jeg er desværre begyndt at bløde frisk blod her til aften og noget mere, end jeg synes er fedt.

Jeg har derfor fået en tid v vagtlægen kl 21.10, og så sender de nok en videre til gynækologisk afdeling.

Jeg gider f... snart ikke mere rutschetur...

:(. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, Me2! Tillykke igen.

Jeg er desværre begyndt at bløde frisk blod her til aften og noget mere, end jeg synes er fedt.

Jeg har derfor fået en tid v vagtlægen kl 21.10, og så sender de nok en videre til gynækologisk afdeling.

Jeg gider f... snart ikke mere rutschetur...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guddi, hvordan gik det i går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen.

Det var en sær tur til lægevagten i går.

Lægen kunne ikke henvise mig til en scanning på gynækologisk, da de havde travlt og de henviste ikke akut, som vagtlægen jo ellers havde lovet mig.

Lægen var nedladende og min kæreste blev irriteret, da jeg blødte temmelig meget.

Da vi kom ud, snakkede vi med en sygeplejerske, som godt kunne se, hvor ulykkelig jeg var, og hvor meget, jeg blødte.

Det endte med at vi blev henvist til skadestuen, hvor vi et øjeblik troede på, at vi blev scannet. Vi sad og ventede en time, for derefter at få samme besked; vi scanner ikke akut.

Så kørte vi hjem og jeg har nu en tid 10.30. Det er alene, for min kæreste er på job.

Jeg ved nærmest godt, hvad udfaldet er.

Jeg blødte meget igår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh guddi :-(

Kan godt forstå dine tanker, men vil lige fortælle, at min mor blødte meget med mig og helt ind til 16. Uge. Hendes moderkage lå foran og det var derfor at hun blødte så meget. Håber for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guddi - Det lyder som en dårlig oplevelse hos vagtlægen/skadestuen igår! Lyder hårdt at du skal alene afsted idag.

Håber det bedste for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guddi - Det lyder som en dårlig oplevelse hos vagtlægen/skadestuen igår! Lyder hårdt at du skal alene afsted idag.

Håber det bedste for dig :kram2

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde tanker og knus, piger.

Jeg fatter det ikke, men der var

HJERTEBLINK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAAAA!!! :-D

Tillykke!! Kan lige forestille mig din lettelse - knus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah..... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke guddi, men hvor er det unfair at i skal forskrækkes sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde tanker og knus, piger.

Jeg fatter det ikke, men der var

HJERTEBLINK!

Hvor er det dog SKØNT guddi! :yay får helt tårer i øjnene :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er sgi så søde.

Lægen sagde, at han vidste at det var svært, men at jeg skulle fokusere på, at der var en baby med hjerteblink derinde. Og være positiv.

Jeg prøver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt Guddi og synes efterhånden også jeg hører om mange som bløder meget, men hvor det alligevel ender lykkeligt - må bare være hårdt hele tiden at være så bekymret, men prøv at tænke positivt for der er jo hjerteblink :) Hvor langt er du henne nu? Vi var til tryghedsscanning i dag direkte fra lufthavnen efter en meget lang flyvetur fra San Francisco og alt var som det skulle være. Fantastisk at opleve for første gang og kan stadig ikke helt forstå at der er et lille liv inde i min mave :) Vi blev bekræftet i at være 7+0 i dag, da baby målte 0,97 cm ;) Min kæreste var mest interesseret i den der ring (blommesækken) ved siden af det han mente lignede en bæ (baby) - han er ikke så god til at håndtere de store øjeblikke :-S

Puha, døjer stadig med rigtig meget kvalme og 10 timers flyvetur var det rene tortur - bider I andre i det sure æble og kæmper jer på arbejde eller har nogle af jer fået en sygemelding?? Jeg ville have det rigtig dårligt med en sygemelding, men på den anden side, så fungerer jeg bare ikke før kl. 20 om aftenen cirka og kæmper med at spise - i øjeblikket står den mest på protein shake som jeg kan drikke mens jeg holder mig for næsen :) De sidste 5 dage i San Francisco lå jeg på langs på hotelværelset og kunne ingenting, hvilken var temmelig frustrerende, når man gerne vil ud og se en hel masse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille-pigen, hvor skønt at alt er som det skal være! Og sjov reaktion fra kæresten :lol

Jeg har kæmpet mig afsted, med undtagelse af en enkelt barnssygedag og sidste uge hvor jeg var forkølet og havde feber.

Men synes helt klart at jeg kan mærke at det går fremad i forhold til kvalmen nu. Men hvis du slet ikke fungerer før om aftenen, så kunne det da være at du skulle prøve at snakke med din læge om det! For de fleste bliver det jo bedre efter 1. Trimester, så hold ud, det bliver snart bedre :kram.

Håber at i havde en god ferie trods kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke stille her er blevet.

Jeg kan mærke at kvalmen er på retur, det er så dejligt føler virkeligt at jeg kan mærke overskuddet vende tilbage.

Så skønt! Måske hjulpet på vej af den halve times massage jeg fik på arbejdet i dag :)

Nu har vi en lille uge og så har vi en uges ferie, hvor vi bare skal slappe af og tulle rundt, det bliver lækkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hold en velfortjent fridag i dag. :)

Og så er jeg i gang med at undersøge hvor og hvornår jeg kan komme på kursus i før- og efter fødselstræning. :) skal nemlig starte et hold op til September :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke stille her er blevet.

Jeg kan mærke at kvalmen er på retur, det er så dejligt føler virkeligt at jeg kan mærke overskuddet vende tilbage.

Så skønt! Måske hjulpet på vej af den halve times massage jeg fik på arbejdet i dag :)

Nu har vi en lille uge og så har vi en uges ferie, hvor vi bare skal slappe af og tulle rundt, det bliver lækkert.

Hej.

 

Ja, der blev stille.

 

Jeg har nok forholdt mig lidt passiv pga. den åndssvage blødning. Jeg småbløder stadig lidt.

 

Dejligt med retur af kvalme, Leras - det er skønt at komme oven vande igen :-)

Og fantastisk med ferie!

 

SaraLK - skal du gå til før- og efterfødselstræning, eller er det dig, der skal afholde kurset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER