Guest

smalltalk for tg januar 2015

728 indlæg i dette emne

Bella91 -Velkommen til, og tillykke med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er noget møg, når man har haft nogle negative erfaringer! Så er der bare meget usikkerhed og nervøsitet knyttet til graviditeten i starten. For mig hjælper det at tænke på, at jeg har ikke den store indflydelse på resultatet alligevel, så jeg kan lige så godt prøve at tænke at det går godt indtil jeg står i situationen hvor det så ikke er sådan alligevel! Og det hjælper at jeg har et barn i forvejen. Jeg har to SA bag mig. Men ja.....forstår godt det er svært, og håber at ugen går hurtigt, så du kan se babys fine hjerteblink, og forhåbentlig få mere ro på :kram2

De næste uger endnu vil uundgåeligt være præget af nervøsitet. Jeg tror også at det er fordi, at vi sidst fik så gode chancer - så liv flere gange - og pludselig var det slut. Det kom SÅ bag på mig. Jeg har dog valgt ikke at lade det fylde, så jeg tænker ikke så meget over det - og det føles rart ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De næste uger endnu vil uundgåeligt være præget af nervøsitet. Jeg tror også at det er fordi, at vi sidst fik så gode chancer - så liv flere gange - og pludselig var det slut. Det kom SÅ bag på mig. Jeg har dog valgt ikke at lade det fylde, så jeg tænker ikke så meget over det - og det føles rart ;-)

Det lyder godt nok også som en barsk omgang I har været igennem! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning igen i dag.

Jeg har blødt lidt i går ved toiletbesøg (lidt gammel blod på papir), og skal derfor scannes igen.

I forgårs kunne man kun se selve fosterhulen, og ikke blommesæk eller foster - hvilket på daværende tidspunkt var ok.

Så nu tænker jeg at man skal kunne se lidt mere - og nu er jeg igen så nervøs!! Jeg er enten 5+5, eller som jeg tror 5+0.

For hulan os! Har brug for alle krydsede fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning igen i dag.

Jeg har blødt lidt i går ved toiletbesøg (lidt gammel blod på papir), og skal derfor scannes igen.

I forgårs kunne man kun se selve fosterhulen, og ikke blommesæk eller foster - hvilket på daværende tidspunkt var ok.

Så nu tænker jeg at man skal kunne se lidt mere - og nu er jeg igen så nervøs!! Jeg er enten 5+5, eller som jeg tror 5+0.

For hulan os! Har brug for alle krydsede fingre.

 

Jeg skal nok krydse finger, tær osv. krydser alt det der kan krydses  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning igen i dag.

Jeg har blødt lidt i går ved toiletbesøg (lidt gammel blod på papir), og skal derfor scannes igen.

I forgårs kunne man kun se selve fosterhulen, og ikke blommesæk eller foster - hvilket på daværende tidspunkt var ok.

Så nu tænker jeg at man skal kunne se lidt mere - og nu er jeg igen så nervøs!! Jeg er enten 5+5, eller som jeg tror 5+0.

For hulan os! Har brug for alle krydsede fingre.

:bd :bd :bd

Krydser fingre for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.

Jeg har fået målt hCG i dag, og får måske svar senere i dag.

Den her uvished er simpelhen ikke til at holde ud!

Det er en lang dag til kl 16.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber for dig me2!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning igen i dag.

Jeg har blødt lidt i går ved toiletbesøg (lidt gammel blod på papir), og skal derfor scannes igen.

I forgårs kunne man kun se selve fosterhulen, og ikke blommesæk eller foster - hvilket på daværende tidspunkt var ok.

Så nu tænker jeg at man skal kunne se lidt mere - og nu er jeg igen så nervøs!! Jeg er enten 5+5, eller som jeg tror 5+0.

For hulan os! Har brug for alle krydsede fingre.

Åh, for pokker. Krydser for at alt er ok. Stort kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen i dag viste en fin udvikling i graviditeten. Hcg er steget som det skulle til knap 7500, og jeg er 5+0 i morgen.

Til min store skræk var der også en blodansamling igen. Den ligger nedenunder graviditeten, og medfører en risiko ( der var også en blødning da jeg mistede sidste år - blødningen ligger dog ikke samme sted. De mener ikke, at blødningen havde noget at gøre med at jeg mistede sidste år- men sku ikke fedt at se en blødning igen!!). De ved ikke hvad den kommer af, men der er mange som der har det, hvor det ikke har nogen betydning overhovedet.

Jeg skal scannes igen på torsdag. Jeg ved ikke hvad jeg tænker og føler lige nu. Jeg er bange. Og ellers tænker jeg ikke så meget lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen i dag viste en fin udvikling i graviditeten. Hcg er steget som det skulle til knap 7500, og jeg er 5+0 i morgen.

Til min store skræk var der også en blodansamling igen. Den ligger nedenunder graviditeten, og medfører en risiko ( der var også en blødning da jeg mistede sidste år - blødningen ligger dog ikke samme sted. De mener ikke, at blødningen havde noget at gøre med at jeg mistede sidste år- men sku ikke fedt at se en blødning igen!!). De ved ikke hvad den kommer af, men der er mange som der har det, hvor det ikke har nogen betydning overhovedet.

Jeg skal scannes igen på torsdag. Jeg ved ikke hvad jeg tænker og føler lige nu. Jeg er bange. Og ellers tænker jeg ikke så meget lige nu.

:kram :kram :kram krydser fingre for at det kommer til at gå godt! Kan godt forstå at det er svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, kan slet ikke forestille mig hvordan det må være. Men forhåbentlig var du bare uheldig sidste gang, så blødningen ingen betydning har denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen i dag viste en fin udvikling i graviditeten. Hcg er steget som det skulle til knap 7500, og jeg er 5+0 i morgen.

Til min store skræk var der også en blodansamling igen. Den ligger nedenunder graviditeten, og medfører en risiko ( der var også en blødning da jeg mistede sidste år - blødningen ligger dog ikke samme sted. De mener ikke, at blødningen havde noget at gøre med at jeg mistede sidste år- men sku ikke fedt at se en blødning igen!!). De ved ikke hvad den kommer af, men der er mange som der har det, hvor det ikke har nogen betydning overhovedet.

Jeg skal scannes igen på torsdag. Jeg ved ikke hvad jeg tænker og føler lige nu. Jeg er bange. Og ellers tænker jeg ikke så meget lige nu.

Kan godt forstå at du er bange :kram

Godt at hcg er som det skal være. Baby skal blive siddende, basta!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen i dag viste en fin udvikling i graviditeten. Hcg er steget som det skulle til knap 7500, og jeg er 5+0 i morgen.

Til min store skræk var der også en blodansamling igen. Den ligger nedenunder graviditeten, og medfører en risiko ( der var også en blødning da jeg mistede sidste år - blødningen ligger dog ikke samme sted. De mener ikke, at blødningen havde noget at gøre med at jeg mistede sidste år- men sku ikke fedt at se en blødning igen!!). De ved ikke hvad den kommer af, men der er mange som der har det, hvor det ikke har nogen betydning overhovedet.

Jeg skal scannes igen på torsdag. Jeg ved ikke hvad jeg tænker og føler lige nu. Jeg er bange. Og ellers tænker jeg ikke så meget lige nu.

:kram Udviklingen i HcG er jo ret vigtig og det samme med en god skanning. Håber ikke den blodansamling får nogen betydning :kram :kram

Det er hårdt med alt den uvished og bekymring, kender den jo desværre alt for godt

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres trøstende ord.

Jeg har svært ved at finde ud af, hvordan at jeg kan takle det her bedst mulig. Blødningen i går var ikke stor, men det var kommet på kun to dage - så der er risiko for, at den stadig vokser sig større. Jeg er sygemeldt lige nu. Jeg føler at jeg har to bekymringer. Fostereret i sig selv, og blødningen.

Min mavefornemmelse har egentlig været okay, men nu tør jeg simpelhen ikke at tro på noget som helst. Jeg vil ikke lade det æde min hverdag, som det gjorde sidst ( når man går hjemme sygemeldt, er der masser af tid til at tænke ). Jeg vil tage en dag af gangen, håbe det bedste jeg kan, men forvente ingenting.

Jeg vil finde på små projekter herhjemme, som jeg kan få tiden til at gå med. Og så bilder jeg mig selv ind, at jeg holder ferie. Jeg kan ikke beskytte mig selv mod frygten for at miste, og jeg kan heller ikke mentalt forberede mig. Men jeg er nød til at holde det lidt på afstand, og tænke mere realistisk, end med følelserne.

Spiren er lige nu i en sårbar tid, og blødningen ligeså. Måske, hvis vi er super heldige, bliver vi velsignet med en baby til januar. Men lige nu holder jeg ferie. Ja, det er det jeg gør :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en bunke :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram din vej!

Hvor må det være en frygtelig ventetid!

Baby skal blive hvor den er... Bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kunne ikke dy sig i dag. Så nu ved svigermekanikken at vi venter os igen :P

og mine forældre får det af vide på søndag!

tænker det skal gøres lidt anderledes, med noget hint i et mors-dags-kort.

ved bare ikke lige hvordan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres trøstende ord.

Jeg har svært ved at finde ud af, hvordan at jeg kan takle det her bedst mulig. Blødningen i går var ikke stor, men det var kommet på kun to dage - så der er risiko for, at den stadig vokser sig større. Jeg er sygemeldt lige nu. Jeg føler at jeg har to bekymringer. Fostereret i sig selv, og blødningen.

Min mavefornemmelse har egentlig været okay, men nu tør jeg simpelhen ikke at tro på noget som helst. Jeg vil ikke lade det æde min hverdag, som det gjorde sidst ( når man går hjemme sygemeldt, er der masser af tid til at tænke ). Jeg vil tage en dag af gangen, håbe det bedste jeg kan, men forvente ingenting.

Jeg vil finde på små projekter herhjemme, som jeg kan få tiden til at gå med. Og så bilder jeg mig selv ind, at jeg holder ferie. Jeg kan ikke beskytte mig selv mod frygten for at miste, og jeg kan heller ikke mentalt forberede mig. Men jeg er nød til at holde det lidt på afstand, og tænke mere realistisk, end med følelserne.

Spiren er lige nu i en sårbar tid, og blødningen ligeså. Måske, hvis vi er super heldige, bliver vi velsignet med en baby til januar. Men lige nu holder jeg ferie. Ja, det er det jeg gør :-)

:kram Håber at du er kommet godt igennem dagen, Det må være rigtig hårdt :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kunne ikke dy sig i dag. Så nu ved svigermekanikken at vi venter os igen :P

og mine forældre får det af vide på søndag!

tænker det skal gøres lidt anderledes, med noget hint i et mors-dags-kort.

ved bare ikke lige hvordan ;)

Hvor hyggeligt ar I er begyndt at dele det:P Glæder mig til at høre hvad I finder på, når I fortælle dine forældre det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet ramt af den ondeste madlede og opkast.

Føj hvor er det slemt. Og det bliver bestemt ikke bedre af at Simon de sidste par dage har sover rigtig rigtig skidt, så jeg også er møg træt. Tror snart manden og jeg må til at skiftes om nætterne, selvom han er totalt dementor hvis hen bliver vækket om natten.... Men jeg kan altså ikke fungere når jeg skal op 4-6 gange og så samtidig stå op lidt i 4 :(

Er bare så træt :zzz og så skal bi have gæster til frokost i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt ar I er begyndt at dele det:P Glæder mig til at høre hvad I finder på, når I fortælle dine forældre det :-)

Ja, jeg er ikke kommet på det helt perfekte endnu... Men det kommer nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet ramt af den ondeste madlede og opkast.

Føj hvor er det slemt. Og det bliver bestemt ikke bedre af at Simon de sidste par dage har sover rigtig rigtig skidt, så jeg også er møg træt. Tror snart manden og jeg må til at skiftes om nætterne, selvom han er totalt dementor hvis hen bliver vækket om natten.... Men jeg kan altså ikke fungere når jeg skal op 4-6 gange og så samtidig stå op lidt i 4 :(

Er bare så træt :zzz og så skal bi have gæster til frokost i dag...

hvor er det synd du er så hårdt ramt allerede :(

håber snart kvalmen forsvinder igen! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet ramt af den ondeste madlede og opkast.

Føj hvor er det slemt. Og det bliver bestemt ikke bedre af at Simon de sidste par dage har sover rigtig rigtig skidt, så jeg også er møg træt. Tror snart manden og jeg må til at skiftes om nætterne, selvom han er totalt dementor hvis hen bliver vækket om natten.... Men jeg kan altså ikke fungere når jeg skal op 4-6 gange og så samtidig stå op lidt i 4 :(

Er bare så træt :zzz og så skal bi have gæster til frokost i dag...

Opkast og madlede,- stakkels dig :( Håber at det ikke er noget du skal kæmpe med for længe! :kram

Måske en lille lur før gæsterne kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast og madlede,- stakkels dig :( Håber at det ikke er noget du skal kæmpe med for længe! :kram

Måske en lille lur før gæsterne kommer?

  

hvor er det synd du er så hårdt ramt allerede :(

håber snart kvalmen forsvinder igen! :kram2 :kiss

Tak

Jeg fik en time sammen med Simon.

Det var ikke så nemt at sidde mellem alt det mad hele dagen, men det gik da nogenlunde...

Så nu skal jeg bare have manden til at rydde opi køleskabet, for det lugter frygteligt af blandet mad idag ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Jeg fik en time sammen med Simon.

Det var ikke så nemt at sidde mellem alt det mad hele dagen, men det gik da nogenlunde...

Så nu skal jeg bare have manden til at rydde opi køleskabet, for det lugter frygteligt af blandet mad idag ..

Det er frygteligt m kvalme kombineret med en bedre lugtesans. Håber at din mand får ryddet op så du kan holde det ud. Og godt at du kom igennem dagen igår:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER