Bermuda

Test uge 20

77 indlæg i dette emne

Jeg tænker at det er jo først nogle uger senere at lægen vil se en til test og vandrejournal, så mon ikke det går? tag nogle test med så du kan følge udviklingen eventuelt ? og et forsigtig tillykke  :balloons

Forsigtigt tak :) Jeg venter med lægen til jeg kommer hjem så :) Og held og lykke til alle andre som forsøger :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

Den er der Mille-pigen!!! Du er jo gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

Haha, "skyggestreg" :D Tillykke! :loveshower

Du behøver ikke gå til lægen før uge 7-9 stykker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke herfra:) mangler de gode smileys er på ipad'en:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

Stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, Mille-pigen!  :loveshower

Det er da bestemt mere end en skyggestreg, så jeg tror på den! :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke set skyggen af mens som skulle komme idag, så jeg glæder mig til at teste imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen, hvor er I søde :-) Jeg er begyndt at tro på at den er god nok nu. Og dejligt at kunne dele det herinde, når man ikke kan med venner og familie endnu :-) Og det lyder spændende Tanja83 - håber virkelig den er der ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede da jeg stod op. En meget svag skyggestreg så tror ikke på den er der endnu. Så nu venter jeg lige et par dage før jeg tester igen hvis ikke mens kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede da jeg stod op. En meget svag skyggestreg så tror ikke på den er der endnu. Så nu venter jeg lige et par dage før jeg tester igen hvis ikke mens kommer.

Det lyder da spændende! Krydser fingre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

 

Stort tillykke med din fine test! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet her til morgen, selvom jeg slet ikke troede der var nogen sandsynlighed. Men efter en vaginalskanning ved gynækolog for 1½ uge siden, hvor lægen synes det så ud til at min mens var på vej, synes jeg alligevel det var mærkeligt, at den ikke var dukket op (har ikke haft min mens siden 25. januar, så lange cyklusser er desværre "normalt" for mig).

 

Og så kunne jeg fremvise disse to magiske streger!!  :blink

 

post-7420-0-16810900-1400433880_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg i denne tråd,- stort tillykke med de fine streger Mille-pigen og Malene uden R :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet her til morgen, selvom jeg slet ikke troede der var nogen sandsynlighed. Men efter en vaginalskanning ved gynækolog for 1½ uge siden, hvor lægen synes det så ud til at min mens var på vej, synes jeg alligevel det var mærkeligt, at den ikke var dukket op (har ikke haft min mens siden 25. januar, så lange cyklusser er desværre "normalt" for mig).

Og så kunne jeg fremvise disse to magiske streger!! :blink

DSC_6036.JPG

Ej Malene fantastisk!!!!! Hvor er det dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet her til morgen, selvom jeg slet ikke troede der var nogen sandsynlighed. Men efter en vaginalskanning ved gynækolog for 1½ uge siden, hvor lægen synes det så ud til at min mens var på vej, synes jeg alligevel det var mærkeligt, at den ikke var dukket op (har ikke haft min mens siden 25. januar, så lange cyklusser er desværre "normalt" for mig).

Og så kunne jeg fremvise disse to magiske streger!! :blink

DSC_6036.JPG

Nå, så ved ddu da lidt om hvor langt du er henne. Hvis du var mere end 6 uger henne for 1,5 uge siden, havde gyn nok opdaget det på scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet her til morgen, selvom jeg slet ikke troede der var nogen sandsynlighed. Men efter en vaginalskanning ved gynækolog for 1½ uge siden, hvor lægen synes det så ud til at min mens var på vej, synes jeg alligevel det var mærkeligt, at den ikke var dukket op (har ikke haft min mens siden 25. januar, så lange cyklusser er desværre "normalt" for mig).

 

Og så kunne jeg fremvise disse to magiske streger!!  :blink

 

attachicon.gifDSC_6036.JPG

Og stort tillykke til dig også ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg i denne tråd,- stort tillykke med de fine streger Mille-pigen og Malene uden R :loveshower

 

 

Mange mange tak :) :)

 

 

Ej Malene fantastisk!!!!! Hvor er det dejligt.

 

Ja, det er virkelig fantastisk Solvej :) 

Jeg kan slet ikke forstå det og glæder mig simpelthen bare så meget til at kunne fortælle det til min mand når han kommer hjem om et par dage, og vi kan dele hemmeligheden sammen i lidt tid.

 

Håber at du følger med i din næste cyklus!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så ved ddu da lidt om hvor langt du er henne. Hvis du var mere end 6 uger henne for 1,5 uge siden, havde gyn nok opdaget det på scanningen :)

 

Ja, jeg tænker selv at jeg ikke kan være meget mere henne end omkring 4+, men vil nu alligevel forsøge at kontakte lægen i morgen for at høre ham ad, eller engang her i ugen løb (mandag og tirsdag er altid forfærdelige dage at forsøge at komme igennem på telefonen ved lægen).

 

Og en tidlig skanning vil med garanti få mig til at tro mere på det og indse at det virkelig er nu at vores største drøm går i opfyldelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og stort tillykke til dig også ;-)

 

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet her til morgen, selvom jeg slet ikke troede der var nogen sandsynlighed. Men efter en vaginalskanning ved gynækolog for 1½ uge siden, hvor lægen synes det så ud til at min mens var på vej, synes jeg alligevel det var mærkeligt, at den ikke var dukket op (har ikke haft min mens siden 25. januar, så lange cyklusser er desværre "normalt" for mig).

Og så kunne jeg fremvise disse to magiske streger!! :blink

DSC_6036.JPG

Ihh.. Også stort tillykke til dig.. Hvor er det dejligt at se jeres flotte tests herinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet her til morgen, selvom jeg slet ikke troede der var nogen sandsynlighed. Men efter en vaginalskanning ved gynækolog for 1½ uge siden, hvor lægen synes det så ud til at min mens var på vej, synes jeg alligevel det var mærkeligt, at den ikke var dukket op (har ikke haft min mens siden 25. januar, så lange cyklusser er desværre "normalt" for mig).

 

Og så kunne jeg fremvise disse to magiske streger!!  :blink

 

attachicon.gifDSC_6036.JPG

juhuu hvor er det flotte 2 streger tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det skal du! Jeg sætter min lid til kunstig befrugtning hvis vi orker. Der er meget meget større chance end med insemination. Men nu har vi to i forvejen så det er derfor jeg skriver orker. Selv insemination er hårdt synes jeg. Men hvis I kun er nået til det så har I mange chancer endnu.

 

Tanken om at blive ved med at prøve (behandling) efter IUI er 'sluppet' op ved jeg ikke lige, om jeg er klar til.

Men vi må se, hvis vi når dertil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

 

Tillykke! Dejligt at det lykkes for nogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet her til morgen, selvom jeg slet ikke troede der var nogen sandsynlighed. Men efter en vaginalskanning ved gynækolog for 1½ uge siden, hvor lægen synes det så ud til at min mens var på vej, synes jeg alligevel det var mærkeligt, at den ikke var dukket op (har ikke haft min mens siden 25. januar, så lange cyklusser er desværre "normalt" for mig).

 

Og så kunne jeg fremvise disse to magiske streger!!  :blink

 

attachicon.gifDSC_6036.JPG

 

Yay- tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens 4 dage forsent. Øv øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER