Bermuda

Test uge 20

77 indlæg i dette emne

Jeg har lidt ondt i brysterne og lidt kvalme i ny og næ, noget jeg ikke plejer at have op til mens, men nu må vi se der er længe til lørdag.

Ja, lørdag er langt væk når man venter på at få lov til at teste!

Jeg krydser fingre indtil da :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håååååber virkelig at der er gevinst! Kan teste torsdag morgen- men hvis jeg ikke er hjemme, bliver jeg nød til at vente til fredag morgen :S

Altså medmindre der komme rnoget inden da- I hope not….

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håååååber virkelig at der er gevinst! Kan teste torsdag morgen- men hvis jeg ikke er hjemme, bliver jeg nød til at vente til fredag morgen :S

Altså medmindre der komme rnoget inden da- I hope not….

 

Jeg krydser fingre for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer :)

 

Tak Bermuda- har bare lidt på fornemmelsen, at vi bliver skuffede igen.

Nu må vi se- if so er det bare videre med næste IUI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor er det spændende :) Jeg har stadig ømme bryster, men vist ikke mere end de var sidste måned op til mens. Har ikke rigtig andre tegn på der skulle være noget, men plejer at pletbløde 3 dage før mens og tre dage før mens er i morgen, så måske er jeg allerede klogere i morgen på om der sker noget eller ej :) Synes det lyder lovende for jer andre og statistikken taler jo også for at der er en eller flere som får 2 streger inden længe. Hep hep 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg er ude - mens kom i dag  :numse

 

(nå ja, det er da altid noget den kommer før tid, når nu det skal være)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortsat held og lykke til jer andre :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortsat held og lykke til jer andre :bd :bd :bd

Øv!!! Skulle sjovt nok til at spørge. Mit kommer jo nok også inden torsdag- men håber inderligt, at det ikke er tilfældet!!! Ked af det på dine vegne, men som du selv siger, så hellere lidt før end efter- så når man trods alt ikke at tro noget. Det er endnu værre, har jeg selv prøvet mange gange :/

Tak for babystøv- har virkelig brug for det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg er ude - mens kom i dag  :numse

 

(nå ja, det er da altid noget den kommer før tid, når nu det skal være)

Ja øv Bermuda - håber det lykkes næste gang :kram

Selv tror jeg heller ikke rigtig på det mere, da mine bryster er blevet væsentlig mindre ømme og spændte i dag, hvilken tyder på mens er lige om hjørnet. Men næste forsøg bliver så i Las Vegas og det kunne da være lidt sjovt, hvis det skulle lykkes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja øv Bermuda - håber det lykkes næste gang :kram

Selv tror jeg heller ikke rigtig på det mere, da mine bryster er blevet væsentlig mindre ømme og spændte i dag, hvilken tyder på mens er lige om hjørnet. Men næste forsøg bliver så i Las Vegas og det kunne da være lidt sjovt, hvis det skulle lykkes :loveshower

Las Vegas- nice! Havde den vildeste tur i Vegas for en del år siden. En Vegas baby? Det ville da være en sjov historie... hey- er I gift Mille-pigen? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå! Ser ud til, at jeg også (igen igen igen) er ude af spillet :(

Giver snart helt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå! Ser ud til, at jeg også (igen igen igen) er ude af spillet :(

Giver snart helt op.

Åh øv øv øv. Sidder i samme båd. Vi må hive hinanden på og tage en runde mere. Jeg kører på sidste forsøg, er nervepirrende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv øv øv. Sidder i samme båd. Vi må hive hinanden på og tage en runde mere. Jeg kører på sidste forsøg, er nervepirrende.

Tak. Har trods alt to-tre 'ture' endnu- derefter ved jeg dog ikke, om jeg kan overskue at fortsætte mere. Har forsøgt i to år uden hjælp, og nu behandling- og intet virker. Måske er det bare ikke meningen, at jeg skal have børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Har trods alt to-tre 'ture' endnu- derefter ved jeg dog ikke, om jeg kan overskue at fortsætte mere. Har forsøgt i to år uden hjælp, og nu behandling- og intet virker. Måske er det bare ikke meningen, at jeg skal have børn.

Jo det skal du! Jeg sætter min lid til kunstig befrugtning hvis vi orker. Der er meget meget større chance end med insemination. Men nu har vi to i forvejen så det er derfor jeg skriver orker. Selv insemination er hårdt synes jeg. Men hvis I kun er nået til det så har I mange chancer endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ude af denne omgang, desværre.. :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv til alle jer der ikke fik gevinst i denne omgang. Ønsker jer held og lykke i næste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ude af denne omgang, desværre.. :bye

Øv! Så indtil videre er der absolut intet babystøv :(

Øv altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det skal du! Jeg sætter min lid til kunstig befrugtning hvis vi orker. Der er meget meget større chance end med insemination. Men nu har vi to i forvejen så det er derfor jeg skriver orker. Selv insemination er hårdt synes jeg. Men hvis I kun er nået til det så har I mange chancer endnu.

Jeg synes bare, at det er så hårdt at håbe og blive skuffet gang på gang.

Held og lykke til dem der ikke har testet endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, at det er så hårdt at håbe og blive skuffet gang på gang.

Held og lykke til dem der ikke har testet endnu :)

Jeg er meget meget enig med dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Las Vegas- nice! Havde den vildeste tur i Vegas for en del år siden. En Vegas baby? Det ville da være en sjov historie... hey- er I gift Mille-pigen? ;)

Ja, det kunne være sjovt med en Vegas baby :) Nej, vi er ikke gift og har da snakket om det kunne være sjovt at gøre i Vegas, men det blive vist kun ved snakken :) Venter mens i morgen og hvis det ikke kommer, så tester jeg. Mine bryster er helt normale igen og har ingen andre symptomer, så kan ikke forestille mig andet end mens er lige om hjørnet, men håber da lidt alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

post-9281-0-31944200-1400223651_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

Det er da mere end bare en skyggestreg  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da mere end bare en skyggestreg  :rolleyes

Så jeg er gravid!! Hvor er det vildt og dejligt at jeg ikke har arvet min mors problemer med at blive gravid (hun var 2 år om at blive gravid med mig) :) Og vi skal til Californien i dag og er først tilbage efter Pinse, så kan ikke komme til lægen før om lang tid - medmindre jeg gør det i USA :) Bør jeg gøre det eller er det okay at vente?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen og synes jeg kan se en skyggestreg, men er det virkelig nok til at den er positiv? Jeg har jo ingen symptomer overhovedet og mine bryster er gået fra at være ømme for nogle dage siden til at være helt normale, så kan ikke rigtig tro på det!

Kiggede lige forbi tråden af ren nysgerrighed..

I min verden er en streg altså en streg! Et lille forsigtigt tillykke herfra og håber den er endnu tydeligere om et par dage! :loveshower

Man behøver jo heller ikke altid have symptomer. Det kan være de dukker op igen om et par dage.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så jeg er gravid!! Hvor er det vildt og dejligt at jeg ikke har arvet min mors problemer med at blive gravid (hun var 2 år om at blive gravid med mig) :) Og vi skal til Californien i dag og er først tilbage efter Pinse, så kan ikke komme til lægen før om lang tid - medmindre jeg gør det i USA :) Bør jeg gøre det eller er det okay at vente?

Jeg tænker at det er jo først nogle uger senere at lægen vil se en til test og vandrejournal, så mon ikke det går? tag nogle test med så du kan følge udviklingen eventuelt ? og et forsigtig tillykke  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER