Bermuda

Test uge 20

77 indlæg i dette emne

Er der andre end mig, der skal teste i uge 20?

Ifølge mine kalenderapps (bruger to forskellige), så kan jeg forvente mens enten onsdag d. 14/5 eller fredag d. 16/5, så regner med at teste i weekenden (hvis jeg kan holde mig fra at snydeteste :P )


Mandag d. 12/5:

Tirsdag d. 13/5: PB_14 :bd

Onsdag d. 14/5:

Torsdag d. 15/5: Diamanten :bd

Fredag d. 16/5: Mille-pigen :bd

Lørdag d. 17/5: Bermuda :bd

Søndag d. 18/5: Tanja83 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også teste i uge 20. Lørdag d. 17 har jeg forventet mens dag så regner med at teste om søndagen hvis jeg kan vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber mens udebliver, Tanja :)  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde, Bermuda.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en meget positiv ÆL test i dag, så jeg vil også gerne med på holdet :) Jeg vil gerne på fredag allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, spændende Mille-pigen! Krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste d.15/5... :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, Diamanten! Krydser fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, Diamanten! Krydser fingre :)

 

Tak!! Er helt vildt spændt. Ulideligt, at man skal vente så længe  :bunny

Masser af babystøv til Jer andre også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ulideligt med den ventetid!

 

Hvordan har I andre det? Jeg har jag i underlivet, men det burde ikke være æl (havde nemlig også jag i underlivet lige deromkring, hvor æl burde ligge ifølge min app), så jeg undrer mig lidt...? Er det ikke for tidligt at kunne mærke noget? Det må være min psyke, der spiller mig et puds...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan intet mærke, men tvivler også stærkt på man kan mærke noget så hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan intet mærke, men tvivler også stærkt på man kan mærke noget så hurtigt.

 

Er enig :)

Men man ved jo selvfølgelig aldrig. 

 

Jeg er vildt utålmodig, vil helt bare gerne vide, om der er noget eller ej… helst skal der være noget :)

Tiden er moden, hvis I spørger mig haha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan intet mærke, men tvivler også stærkt på man kan mærke noget så hurtigt.

 

Jeg tvivler også selv stærkt på, at man kan mærke noget så hurtigt. Men det er derfor jeg undrer mig over jagene!? Æl er overstået og der er lidt over en uge til mens...?

 

Tror bare det er psyken - men kunne den da ikke lade være med at gøre så ondt?!  :P  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror psyken driller lige nu. Sidder med kvalme og har også haft lidt jag i maven til aften. Tror måske det er fordi jeg håber så meget på to streger, da jeg havde en SA i starten af januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror psyken driller lige nu. Sidder med kvalme og har også haft lidt jag i maven til aften. Tror måske det er fordi jeg håber så meget på to streger, da jeg havde en SA i starten af januar.

 

Kender godt det med psyken - it's a b****h!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ulideligt med den ventetid!

 

Hvordan har I andre det? Jeg har jag i underlivet, men det burde ikke være æl (havde nemlig også jag i underlivet lige deromkring, hvor æl burde ligge ifølge min app), så jeg undrer mig lidt...? Er det ikke for tidligt at kunne mærke noget? Det må være min psyke, der spiller mig et puds...

Jeg er begyndt at få lidt ømme bryster, men det fik jeg også sidste måned ca. en uge før mens og måneden før fik jeg det ifm. ÆL, så det er vist lidt random hvornår jeg får det :) Ellers er der ikke rigtig noget, der kunne tyde på en graviditet, men det er som du skriver måske også lige tidligt nok og så alligevel hører man om dem som kan mærke det allerede få dage efter ÆL. Har været super stresset de sidste par måneder, men næste måned står den på ferie, så er spændt på om det måske kan øge chancerne :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste 13/5. :)

 

Held og lykke til jer andre! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste 13/5. :)

Held og lykke til jer andre! :bd

Tak ilm- tæller virkelig ned lige nu, og håber så meget, at der er gang i noget derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste 13/5. :)

 

Held og lykke til jer andre! :bd

 

I lige måde! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har I andre det pt.? Jeg er super følelsesladet og tuder af næsten ingenting. Håber, at det har en anden årsag en PMS- men tør ikke rigtig tro på noget efter så mange skuffelser.

Det er skrækkeligt at gå og vente så lang tid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ret meget kvalme, både i går og i dag. Desuden er mine bryster virkeligt ømme - meget mere end de plejer at være omkring æl og mens. Og så får jeg stadigt ret mange jag og murren i underlivet.

 

Jeg har svært ved at tro på, at det er andet end psyken og snarlig mens, efter mange måneders skuffelser, men jeg håber da at det er tegn på gevinst  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt ondt i brysterne og lidt kvalme i ny og næ, noget jeg ikke plejer at have op til mens, men nu må vi se der er længe til lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ret meget kvalme, både i går og i dag. Desuden er mine bryster virkeligt ømme - meget mere end de plejer at være omkring æl og mens. Og så får jeg stadigt ret mange jag og murren i underlivet.

 

Jeg har svært ved at tro på, at det er andet end psyken og snarlig mens, efter mange måneders skuffelser, men jeg håber da at det er tegn på gevinst  ^_^

 

Kender det for godt. Det svære er, at det er ting som sagtens kan forekomme/forekommer normalt… arghhh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt ondt i brysterne og lidt kvalme i ny og næ, noget jeg ikke plejer at have op til mens, men nu må vi se der er længe til lørdag.

 

Ja det samme her I guess- men synes dog jeg er lidt mere følelsesladet end normalt. Det kan dog også være fordi, at man pisker en stemning opindeni eller er nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det for godt. Det svære er, at det er ting som sagtens kan forekomme/forekommer normalt… arghhh :)

Ja, det er lige præcis det. Ihh, der er længe til jeg kan teste, synes jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER