Babybebs

1 gangs gravid m blødning for tredje gang

62 indlæg i dette emne

DEJLIGT!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger :lovebk

Jeg fik aldrig opdateret herinde i tråden. Men som sagt var der liv, MEN (ja, man skulle jo nødig kunne slappe bare lidt af :( ) de kunne kun måle den lille til at være 6+1, altså det samme som til den private skanning torsdag - og det er jeg jo ikke så glad for :( Den burde vel være vokset, det er da alligevel 4 dage til forskel.. Lægen havde en del problemer med skanneren og den kunne bla. Ikke skrive en gestationsalder, så det var hvad de kunne sige udfra målene. Jeg fik ikke taget blodprøve, det mente de ikke var nødvendigt, der var jo liv. Men de synes jeg skulle gå til egen læge og få taget en blodprøve, så det har jeg været i dag - svarer får jeg i morgen, så håber jeg, at HcG er steget som det skal ift. Sidste tirsdag, hvor jeg også fik taget BP (blødningerne startede mandag).

De kunne ikke give nogen forklaring på blødningerne, livmoderhalsen er lukket, men den er irriteret og meget rød, det samme gælder slimhinderne. Så blødningen er derfra. Jeg er så også sygemeldt, foreløbigt 14 dage også ser vi hvad der skal ske.

I dag har jeg været i ro hele dagen, men alligevel har jo blødt fra kl. 9/10-16.30 også stoppede det :blink Jeg fatter det virkelig ikke!

Er så tyndslidt og træt af, at vi slet ikke kan finde ro :( Håber virkelig vi snart får ro på og kan glæde os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det lyder som en hård omgang, håber det snart går i sig selv og i kan få noget ro på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg svar på blodprøven - undskyld jeg har highjacket din tråd, Babybebs :oops

Jeg har fået svar på blodprøven, den var steget fint den uge der er gået :loveshower Jeg fik talt med lægen omkring bekymringen ift. Den lilles størrelse, og vi aftalt derfor, at jeg får taget ny blodprøve i næste uge, så vi følger det fra uge til uge, særligt mens jeg fortsætter med at bløde. Det er jeg virkelig glad for :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg svar på blodprøven - undskyld jeg har highjacket din tråd, Babybebs :oops

Jeg har fået svar på blodprøven, den var steget fint den uge der er gået :loveshower Jeg fik talt med lægen omkring bekymringen ift. Den lilles størrelse, og vi aftalt derfor, at jeg får taget ny blodprøve i næste uge, så vi følger det fra uge til uge, særligt mens jeg fortsætter med at bløde. Det er jeg virkelig glad for :yay

Dejligt at fin læge forstår og at i nu kan holde øje med blodprøver :)

I forhold til det med at den "ikke er vokset" kan skyldes så meget. Det er svært at måle når de er så små. Det lyder til scanneren generelt var træt.

Jeg oplevede det i julen. Blødte - blev scannet privat. 6 dage efter blødte jeg igen og igen scannet privat. Der målte han kun 1 dags forskel. Men forklarede at det var svært så tidligt.

- jeg blev til NF sat en uge frem, og derfor burde hans mål fra julen jo dels være større men også mere præcise.

Men alt var fint og flot.. Så tror virkelig meget af det handler om at vores udstyr trods alt har begrænsninger :)

Er sikker på alt er fint i din mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at fin læge forstår og at i nu kan holde øje med blodprøver :)

I forhold til det med at den "ikke er vokset" kan skyldes så meget. Det er svært at måle når de er så små. Det lyder til scanneren generelt var træt.

Jeg oplevede det i julen. Blødte - blev scannet privat. 6 dage efter blødte jeg igen og igen scannet privat. Der målte han kun 1 dags forskel. Men forklarede at det var svært så tidligt.

- jeg blev til NF sat en uge frem, og derfor burde hans mål fra julen jo dels være større men også mere præcise.

Men alt var fint og flot.. Så tror virkelig meget af det handler om at vores udstyr trods alt har begrænsninger :)

Er sikker på alt er fint i din mave :)

Tak :) Det var præcis sådan en besked jeg havde brug for - og også hvad lægen sagde :) Men derfor giver det alligevel mere tro på, at det nok skal gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når de er så små, så kan en millimeter gøre at der beregnes 'forkert' eller forskel, hvis i forstår hvad jeg mener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når de er så små, så kan en millimeter gøre at der beregnes 'forkert' eller forskel, hvis i forstår hvad jeg mener.

Er rigtig glad for du skriver det, Maria :kiss Er helt med på, hvad du mener :) Har også kunne læse flere der er blevet rykket både den ene og den anden vej i løbet af skanningerne i de tidlige uger. Så håber og tror på, at det er derfor :) Heldigvis skal vi til en privat skanning igen på mandag, så der er ikke så længe til   :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs skriv du bare løs dette var netop meningen med at lave denne tråd.

Man mangler virkelig I dejlige kvinder til at kunne berolige en når man er i denne usikre situation.

Det er rigtig dejligt at lægerne tager det seriøst! Så kan man berolige sig selv med de gode resultater. Ang. blødning så syntes jeg altså det tager overraskende lang tid om at stoppe efter en større, jeg havde den sidste "større" blødning torsdag men er først i dag holdt helt op. Kan selvfølgelig slet ikke sige det er det samme.

 

I morgen tidlig får vi svar på om de to store klumper der kom fredag nat var noget af betydning. Nu har vi gået i uvished i snart en uge er lidt nervøs for om lægerne siger hvad vi stadig tror på!

Jeg har haft sådan lidt mave krampe den sidste uges tid på nær i dag og har følt jeg skulle tisse selv om jeg lige havde gjort det. Havde læst at der var en del som havde det på den måde, havde blærebetændelse, var lige omkring egen læge som ikke umiddelbart kunne finde noget i urinprøven men dyrker den til i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs skriv du bare løs dette var netop meningen med at lave denne tråd.

Man mangler virkelig I dejlige kvinder til at kunne berolige en når man er i denne usikre situation.

Det er rigtig dejligt at lægerne tager det seriøst! Så kan man berolige sig selv med de gode resultater. Ang. blødning så syntes jeg altså det tager overraskende lang tid om at stoppe efter en større, jeg havde den sidste "større" blødning torsdag men er først i dag holdt helt op. Kan selvfølgelig slet ikke sige det er det samme.

I morgen tidlig får vi svar på om de to store klumper der kom fredag nat var noget af betydning. Nu har vi gået i uvished i snart en uge er lidt nervøs for om lægerne siger hvad vi stadig tror på!

Jeg har haft sådan lidt mave krampe den sidste uges tid på nær i dag og har følt jeg skulle tisse selv om jeg lige havde gjort det. Havde læst at der var en del som havde det på den måde, havde blærebetændelse, var lige omkring egen læge som ikke umiddelbart kunne finde noget i urinprøven men dyrker den til i morgen.

Hvordan gik det i dag hos lægen? Fin I nogle svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det i dag hos lægen? Fin I nogle svar?

:ditto what she Said

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld! Har ikke fået opdateret. Vi kom til lægen til vores tjek i Torsdags, den skønne bebs dansede så sygeplejerskerne grinede. Men desværre var den mistanke om en blødning de havde sidst, vist sig at være en blødning som er vokset. Lægen kunne kun meddele at risikoen for en ny blødning var stor.

 

Men nu 7 - 9 - 13 har der ingen ny blødning været og jeg har været på job i dag.

Og der var ingen blærebetændelse.

 

Torsdag hedder det NF. Og så gør vi graviditeten offentlig!! Skønt da jeg syntes maven stikker lidt frem nu <3

 

 

Ønskebebs hvordan gik scanningen?? Har du stadig blødninger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt Update :) Håber ikke du skal døje med en ny blødning, men det lyder som om, at du nærmest skal forvente, at der kommer een.. :(

Torsdag er lige om hjørnet :yay

Jeg blev skannet privat i dag, det gik så fint :glad Den lille er vokset og er nu 7+5, så den måling sygehuset lavede i sidste uge var vist helt hen i vejret ;) Den er i hvert fald vokset helt som den skal udfra de første mål vi fik til den første TS :)

Jeg bløder i dag, har ikke rigtig blødt i weekenden, og der kommer altså nogle tråde indimellem når jeg tisser :unsure Jeg skal have taget blodprøve i morgen, så der vil jeg lige spørge lægen ad, selvom de ikke kan gøre noget- og vi ved jo, at alt var fint i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn opdatering begge to :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt det bare var en forskrækkelse:)
Ja det tyder hvis på du kommer til at gentage din sidste graviditet, jeg havde gået og set frem til at man sket ikke skulle "bekymre" sig om mens i laaang tid i dag tog jeg mig selv i at tænke det var nu noget nemmere at vide hvilken dag det starter og hvilken det slutter igen:)

Jeg har også lige haft pause fra ons- søndag og så har der været mere og mere gammelt. Men så længe det blot er det. håber ikke det bløder inden torsdag og at det viser sig at kroppen er ved at absorbere det selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh så har vi været til NF og alt var godt:)

blodsamlingen var endnu en gang vokset men det kunne være fordi den var ved at gå i opløsning så suger de væske til sig og vokser, åbenbart. så det håber vi på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med veloverstået NF :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med en god og veloverstået NF!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i ha, vi har været helt høje de sidste dage. Og har med glæde kunne overlevere nyheden til venner og familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdatering, og dejligt med en god skanning. Krydser fingre for at bødningen går i sig selv, så du bare kan nyde resten af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogen af jer haft ondt når i har blødt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde, men kunne samtidig ikke finde ud af, om det var overfortolkning af ligamentsmerter eller reelt smerter..

Jeg havde en MA i 2011, hvor jeg slet ikke var i tvivl og havde rigtig ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det på samme måde som ønskebebs! En smule spænding og lidt stikken men tror også meget det var noget jeg lagde mærke til fordi lægerne altid har spurgt til det som det første.

 

Er det noget du har oplevet Majbarn??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle desværre ikke gå sådan, 20+4 var vi til MD scanning hvor de kunne sige det lille hjerte var holdt op med at slå:'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle desværre ikke gå sådan, 20+4 var vi til MD scanning hvor de kunne sige det lille hjerte var holdt op med at slå:'(

Nej, nej, nej :boo

Hvor er det forfærdelig :kram2 Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..

Var du ikke stoppet med at bløde?

Masser af tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER