Fru_Simonsen

Dreng eller Pige? - En gættetråd

31 indlæg i dette emne

Omtaler den som både ham og hende. Tror det bliver en pige. Det er mest praktisk vi har en af hver i forvejen. Kønnet finder vi først ud af ved fødslen. Nøj, hvor jeg glæder mig til jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke helt :D

Men det hjælper på det :P

Det sjove er, at familien alle mener, at manden har haft "den helt i bund" denne gang og det må være en dreng :rolleyes Det er dog hemmeligt for dem, så jeg spiller hver gang pigekortet- det kan ikke være andet end en pige :P

Hehe.. Hos JM kunne hun ikke forstå, at vi kendte kønnet, for det stod jo ikke skrevet, i hvert fald ikke så jeg vidste kønnet- medmindre jeg vidste hvordan kønskromosomerne så ud :huh Men hun fandt notatet jeg selv havde læst på E-journal og måtte jo også sige, at det stod dreng :P

Læste så det allersidste notat selv, det stod kønskromosom svarende til XY (=dreng, piger har nemlig XX ;)) Så hvis jeg blot havde set det notat, så havde jeg stadig vidst det :rolleyes

Fordelen er klart, at vi køber blåt ;) Skal bare have kasserne ned fra loftet, så vi kan få sorteret og forsøge at sælge det af M.'s tøj, som der ikke skal gemmes til hende selv- hvis hun nu skulle få en pige en dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der opdateret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en dreng ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have en pige mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER