Lovely Lady

Eij altså - hvad er det her..?

18 indlæg i dette emne

Det kommer og går i omfang, men alt i alt har han haft knopperne en måneds tid. Jg bliver jo ved med at tro, at de er ved at være væk, og booket derfor ikke læge - og så bliver det værre igen..:-/

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker om han er våd om munden i løbet af dagen, Simon savler stadig helt vildt og får indimellem tilsvarende knopper fordi huden bliver irriteret.

 

Vi har fundet ud af at det hjælper at smører flere gange dagligt med en fed creme, som beskytter lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har Carl Emil også.... Og jeg bliver også ved med at tro de er på vej væk hvorefter de kommer tilbage :-( Aner heller ikke hvad det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker om han er våd om munden i løbet af dagen, Simon savler stadig helt vildt og får indimellem tilsvarende knopper fordi huden bliver irriteret.

 

Vi har fundet ud af at det hjælper at smører flere gange dagligt med en fed creme, som beskytter lidt.

 

 

Vi har tænkt lidt det samme - og prøvet at holde ham tør, begrænse sutten, og smøre med fed creme.. Men dels hjælper det kun noget af tiden, og dels, så breder det sig over et større område, end min lille savlefrans gør vådt... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være svamp? En i min gamle mødregruppe havde en søn der havde noget lign rundt om munden. Det viste sig at være svamp.

Eller måske eksem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være svamp? En i min gamle mødregruppe havde en søn der havde noget lign rundt om munden. Det viste sig at være svamp.

Eller måske eksem?

 

Jeg har også tænkt lidt på svamp - men ville det ikke gøre ondt? Han virker ikke generet af det... Jeg har også tænkt allergi, men tænker, at det så burde klø...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt lidt på svamp - men ville det ikke gøre ondt? Han virker ikke generet af det... Jeg har også tænkt allergi, men tænker, at det så burde klø...

Jeg tror ikke det behøves at gøre ondt eller klø før man kan sige om det er det ene eller det andet. Men jeg ville nok tage en tur forbi lægen så det lige bliver tjekket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke det behøves at gøre ondt eller klø før man kan sige om det er det ene eller det andet. Men jeg ville nok tage en tur forbi lægen så det lige bliver tjekket :)

Det bliver nok enden på det - jeg er bare vildt utilfreds med mit lægehus, så jeg kommer der så lidt som muligt...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allergi overfor en ny (sol)creme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix havde også meget udslæt om munden og vi troede det var pga det var meget vådt fra bl.a. Sutten. Men det vendte tilbage efter sutten var lagt. Hans var en allergisk reaktion på syre fra tomater og citrus.

Spiser han meget tomat? Både i henhold til tomatsovs i maden, ketchup og alm. Tomater?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det gør min dreng. Holdt i ham så bare fra tomater?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det gør min dreng. Holdt i ham så bare fra tomater?

Nej vi har en ketchup elsker. Vi har en våd klud klar til at tage det snask der sidder rundt om munden. Så tør og tør når han spiser. Han var meget udpint om munden i en periode og der var der ingen tomater.

Vi har ikke citrus frugter herhjemme. Så bliver han ikke fristet af det selv om december er lidt trist uden clementiner og appelsiner.

Og så har vi en god repair creme til når det er nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P.s. de fleste børn vokser fra det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være tænder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være tænder?

Kan det være det når det står på over flere uger/måneder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan lige vise et billede af Felix tomat mund fra december mjHPyA2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Ingen solcreme og sjældent tomater. Jeg havde en kiwi-mistanke, men det hjalp ikke at fjerne det...

Sundhedsplejersken spurgte til feber og tænder - og begge dele har da også været i spil, men jeg ved nu alligevel ikke... Han har jo efterhånden haft det et stykke tid...

Jeg har smurt lidt brentan på, og jeg synes, at det så meget pænere ud næste morgen - det kan jo være tilfældigt, men jeg tænker, at mistanken koncentrerer sig om svamp. Jeg synes egentlig også, at hans tunge ser noget hvid ud, hmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også have sagt allergisk reaktion på tomater. Som i rigtige tomater, ketchup og makrel i tomat. Selv i små mængder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER