Posted June 15, 2014 Jeg-har-løbet-10km-Københavns-kvindeløb-knib og deraf følgende åh-hvor-er-jeg-træt-vejrtrækninger! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 Jeg kniber hver gang, jeg ser du har skrevet i tråden :D Så tak for det :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 Jeg kniber hver gang, jeg ser du har skrevet i tråden :D Så tak for det :super :ditto Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 Jeg kniber hver gang, jeg ser du har skrevet i tråden :D Så tak for det :super Ditto:-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 GODT :) 10 ekstra fælles-knib :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 10 ekstra knib er hermed knebet :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 GODT :) 10 ekstra fælles-knib :D Det er hermed gjort :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 5 dybe vejrtrækninger i forsøg på at dulme alt for tidlige eksamensnerver :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2014 Host host - krydsknib for formiddagseksamen i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2014 Host host - krydsknib for formiddagseksamen i morgen :ditto bare med eftermiddag i stedet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2014 :ditto bare med eftermiddag i stedet :) Du får nogle dybe vejrtrækninger så :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2014 Uhhh - det bliver en heldagskniber for Babyklar-folket i morgen. Tror nok lige vi får nogle imponerede jordemødre næste gang vi ligger på briksen ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2014 Så kan I løsne knibet for mig og fokusere på BBM ;) Good luck! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2014 Så kan I løsne knibet for mig og fokusere på BBM ;) Good luck! I må også gerne løsne for mig :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2014 Det gik rigtig godt :) Fik 10 fordi jeg kiksede på et par spørgsmål, men jeg fik rigtig meget ros (hvilket er meget vigtigere for mig end tallet) og søde ord, og det var i det hele taget bare en god oplevelse. (Fortryder næsten, at jeg ikke havde en gave med til min vejleder :D) Hvordan gik det hos dig? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2014 TILLYKKE. Jeg fik mig også en 10'er og er svært tilfreds ovenpå vores noget turbulente projektforløb. 10+10 = 20....til jer der ikke har knebet endnu. BBM og jeg er fritaget i dag ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2014 Jeg tager 20 :D Og tillykke :wee :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2014 TILLYKKE. Jeg fik mig også en 10'er og er svært tilfreds ovenpå vores noget turbulente projektforløb. 10+10 = 20....til jer der ikke har knebet endnu. BBM og jeg er fritaget i dag ;) Haha fint lille regnestykke :D Og stort tillykke med 10-tallet!!! :glad :glad :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 18, 2014 Jeg er blevet lokket til at have et drømmehold (VM) i år og jeg har masser af Spaniere, så lige nu er det KOM-NU-IND-I-KAMPEN-knib og mmmmh-marabou-vejrtrækninger Share this post Link to post Share on other sites