Fister

20 knib og 5 dybe vejrtrækninger

266 posts in this topic

Hører-EU-debat-knib og derfor så-svar-dog-på-spørgsmålet-vejrtrækninger!!

Det gjorde jeg også ;)

Sidder-på-altanen-og-nyder-sol-og-fuglefløjt-og-andre-sommerlyde-og-dufte-vejrtrækninger OG Sidder-på-altanen-og-nyder-sol-og-fuglefløjt-og-andre-sommerlyde-og-dufte-knib

:7himmel

Annonce ♥

Flere oversprings-knib og solskins-vejrtrækninger

Annonce ♥

Laver CND shellac og kniber :)

Annonce ♥

Morgenknib og hjemmebagt-knækbrød-vejrtrækninger

Annonce ♥

Hvorfor-står-små-børn-så-tidligt-op-knib og gab!

Annonce ♥

Knib for katten, inden nogen tager patent på det!

Annonce ♥

får-nyt-tag-knib

Annonce ♥

Knib for katten, inden nogen tager patent på det!

Tak for et godt grin-knib :D :D :D

Annonce ♥

Har lige læst om tis-problemer ved graviditet, så nu kniber jeg alt hvad jeg kan! :o

Annonce ♥

Har lige læst om tis-problemer ved graviditet, så nu kniber jeg alt hvad jeg kan! :o

Jeg kniber med. God grund!

Annonce ♥

U know it's good for U...

Annonce ♥

I know! :D

Annonce ♥

"hvor mange gange kan du nå at kappe strålen på én tissetår?"-knib

(12 ;))

Annonce ♥

Jeg er i øvrigt i tvivl, om jeg overhovedet gør det rigtigt :unsure Fordi en træner i fitness centeret sagde engang, at knib netop var som at "stoppe strålen". Men til 8 ugers undersøgelsen mærkede lægen efter oppe i ... You know ;) Så jeg er faktisk i tvivl om knibet bør kunne mærkes omkring urinrørsåbningen eller i skeden eller... Jeg kniber NOGET. Men er faktisk i tvivl om det er det rigtige. :huh Giver det mening? :chin: :help

Annonce ♥

Din læge ville have sagt det, hvis du gjorde det forkert. Min sagde i hvert fald, at det havde jeg helt styr på (hvilket jeg jo selv var i tvivl om, som alle andre).

jeg-tror-sgu-da-det-projekt-er-færdigt-knib og hip-for-fucking-hurra-for-det-vejrtrækninger

Annonce ♥

Jamen min læge synes nemlig næsten ikke, at jeg kunne knibe, men hun mente at det bare var fordi, jeg stadig manglede noget træning efter fødslen. Så var jeg inde og snakke med sygeplejersken, men kan stadig være i tvivl :unsure

Og tillykke med færdigt projekt! :glad

Annonce ♥

Jeg er i øvrigt i tvivl, om jeg overhovedet gør det rigtigt :unsure Fordi en træner i fitness centeret sagde engang, at knib netop var som at "stoppe strålen". Men til 8 ugers undersøgelsen mærkede lægen efter oppe i ... You know ;) Så jeg er faktisk i tvivl om knibet bør kunne mærkes omkring urinrørsåbningen eller i skeden eller... Jeg kniber NOGET. Men er faktisk i tvivl om det er det rigtige. :huh Giver det mening? :chin: :help

Det giver god mening - Jeg har det på samme måde. Jeg troede det skulle gøres som at holde på en prut :unsure

Annonce ♥

Det giver god mening - Jeg har det på samme måde. Jeg troede det skulle gøres som at holde på en prut :unsure

Ja dén version har jeg også hørt, og den giver faktisk mening for mig, fordi jeg havde enormt svært ved at holde på prutter efter fødslen, hvor lægen lovede mig at det ville blive bedre, hvis jeg kneb. Anyway, jeg prøver lidt at stramme i det hele dernede sådan på skift, haha. Og jeg kan da ret god til at holde på det hele, hvis jeg selv skal sige det, så mon ikke det er ok? :unsure

Synes bare det er svært at bedømme, fordi det er så bitte små dele af kroppen, man har fat i, og så lille en "sammentrækning". Altså, hvis man nu i stedet skulle trække en lastbil med den der bækkenbund (pardon for eventuelle mentale billeder :D) eller hvis det i det mindste kunne give sved på panden, så vidste man sgi da, at man lavede noget rigtigt :chin:

Annonce ♥

Surfer inden jeg skal sove-knib. Og ahhhhhhh, hvor er det rart at trække vejret helt ned i maven ❤️

Annonce ♥

Surfer inden jeg skal sove-knib. Og ahhhhhhh, hvor er det rart at trække vejret helt ned i maven ❤️

Nemmerlig ;)

Annonce ♥

20 knib inden ugen er omme - 40 hvis du glemte det i går!  :klap

Annonce ♥

Jeg putter barn (og sidder på en stol ude på gangen)-knib!

+jeg skal have frugtsalat og se netflix og hygge med manden vejrtrækning :D

Annonce ♥

Projektet-er-afleveret-kniiiiib, sommerferien-er-næsten-begyndt-vejrtrækninger

Annonce ♥

Projektet-er-afleveret-kniiiiib, sommerferien-er-næsten-begyndt-vejrtrækninger

Tillykke! :glad Og 20 knib istedet for klapsalve :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now