Posted May 19, 2014 Hører-EU-debat-knib og derfor så-svar-dog-på-spørgsmålet-vejrtrækninger!! Det gjorde jeg også ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2014 Sidder-på-altanen-og-nyder-sol-og-fuglefløjt-og-andre-sommerlyde-og-dufte-vejrtrækninger OG Sidder-på-altanen-og-nyder-sol-og-fuglefløjt-og-andre-sommerlyde-og-dufte-knib :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2014 Flere oversprings-knib og solskins-vejrtrækninger Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2014 Morgenknib og hjemmebagt-knækbrød-vejrtrækninger Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2014 Hvorfor-står-små-børn-så-tidligt-op-knib og gab! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2014 Knib for katten, inden nogen tager patent på det! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2014 Knib for katten, inden nogen tager patent på det! Tak for et godt grin-knib :D :D :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2014 Har lige læst om tis-problemer ved graviditet, så nu kniber jeg alt hvad jeg kan! :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2014 Har lige læst om tis-problemer ved graviditet, så nu kniber jeg alt hvad jeg kan! :o Jeg kniber med. God grund! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2014 "hvor mange gange kan du nå at kappe strålen på én tissetår?"-knib (12 ;)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2014 Jeg er i øvrigt i tvivl, om jeg overhovedet gør det rigtigt :unsure Fordi en træner i fitness centeret sagde engang, at knib netop var som at "stoppe strålen". Men til 8 ugers undersøgelsen mærkede lægen efter oppe i ... You know ;) Så jeg er faktisk i tvivl om knibet bør kunne mærkes omkring urinrørsåbningen eller i skeden eller... Jeg kniber NOGET. Men er faktisk i tvivl om det er det rigtige. :huh Giver det mening? :chin: :help Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2014 Din læge ville have sagt det, hvis du gjorde det forkert. Min sagde i hvert fald, at det havde jeg helt styr på (hvilket jeg jo selv var i tvivl om, som alle andre). jeg-tror-sgu-da-det-projekt-er-færdigt-knib og hip-for-fucking-hurra-for-det-vejrtrækninger Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2014 Jamen min læge synes nemlig næsten ikke, at jeg kunne knibe, men hun mente at det bare var fordi, jeg stadig manglede noget træning efter fødslen. Så var jeg inde og snakke med sygeplejersken, men kan stadig være i tvivl :unsure Og tillykke med færdigt projekt! :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2014 Jeg er i øvrigt i tvivl, om jeg overhovedet gør det rigtigt :unsure Fordi en træner i fitness centeret sagde engang, at knib netop var som at "stoppe strålen". Men til 8 ugers undersøgelsen mærkede lægen efter oppe i ... You know ;) Så jeg er faktisk i tvivl om knibet bør kunne mærkes omkring urinrørsåbningen eller i skeden eller... Jeg kniber NOGET. Men er faktisk i tvivl om det er det rigtige. :huh Giver det mening? :chin: :help Det giver god mening - Jeg har det på samme måde. Jeg troede det skulle gøres som at holde på en prut :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2014 Det giver god mening - Jeg har det på samme måde. Jeg troede det skulle gøres som at holde på en prut :unsureJa dén version har jeg også hørt, og den giver faktisk mening for mig, fordi jeg havde enormt svært ved at holde på prutter efter fødslen, hvor lægen lovede mig at det ville blive bedre, hvis jeg kneb. Anyway, jeg prøver lidt at stramme i det hele dernede sådan på skift, haha. Og jeg kan da ret god til at holde på det hele, hvis jeg selv skal sige det, så mon ikke det er ok? :unsureSynes bare det er svært at bedømme, fordi det er så bitte små dele af kroppen, man har fat i, og så lille en "sammentrækning". Altså, hvis man nu i stedet skulle trække en lastbil med den der bækkenbund (pardon for eventuelle mentale billeder :D) eller hvis det i det mindste kunne give sved på panden, så vidste man sgi da, at man lavede noget rigtigt :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2014 Surfer inden jeg skal sove-knib. Og ahhhhhhh, hvor er det rart at trække vejret helt ned i maven ❤️ Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2014 Surfer inden jeg skal sove-knib. Og ahhhhhhh, hvor er det rart at trække vejret helt ned i maven ❤️ Nemmerlig ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2014 20 knib inden ugen er omme - 40 hvis du glemte det i går! :klap Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2014 Jeg putter barn (og sidder på en stol ude på gangen)-knib! +jeg skal have frugtsalat og se netflix og hygge med manden vejrtrækning :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2014 Projektet-er-afleveret-kniiiiib, sommerferien-er-næsten-begyndt-vejrtrækninger Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2014 Projektet-er-afleveret-kniiiiib, sommerferien-er-næsten-begyndt-vejrtrækninger Tillykke! :glad Og 20 knib istedet for klapsalve :D Share this post Link to post Share on other sites