Guest Felixmor

Skråstol

20 indlæg i dette emne

Er meget i tvivl om jeg skal investerer i en skråstol til Asger. Til Felix brugte vi den stort set ikke men havde heller ikke plads til den i de 4 første måneder. Nu bor vi jo i hus med masser og plads så det er i hvert fald ikke et problem.

Hvor meget har i brugt skråstol til jeres børn? Skal jeg have fat i en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde fået en brugt en og brugte den stort det ikke. Da Anabella blev tre mdr fik hun en sækkestol og derefter brugte vi slet ik skråstolen.

Til næste barn vil jeg personligt ikke købe en, men vil købe en sækkestol fra start.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min veninde har været rigtig glad for den til barn nr. 2, især under måltider/når der skal laves mad.

Og dejligt navn I har valgt til lillebror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde fået en brugt en og brugte den stort det ikke. Da Anabella blev tre mdr fik hun en sækkestol og derefter brugte vi slet ik skråstolen.

Til næste barn vil jeg personligt ikke købe en, men vil købe en sækkestol fra start.

  

Ved min veninde har været rigtig glad for den til barn nr. 2, især under måltider/når der skal laves mad.

Og dejligt navn I har valgt til lillebror :loveshower

Vi har en sækkestol og brugte den meget til Felix. Han lagde i den på bordet når vi spiste :)

Tak Louise. Ja er selv vild med navnet :)

Der er en brugt til salg her hvor vi bor til 75 kr så det kan vel ikke gå helt galt så...

Tænker om den er rar at have, når vi skal starte op på grød engang når den tid kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for den, der kan sidde på triptrap-stolen - den sad han i ved måltider, og når man tager den af stolen, så er den næsten vandret, men giver alligevel et lidt bedre udsyn, så han sad/lå i den på gulvet, når jeg skulle lave noget, han gerne ville følge med i:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke haft og ikke savnet, men jeg tænker at sådanne slags "hjælpemidler" måske er rart når man har flere børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaah, vi elskede vores arvede skraastol  :loveshower

 

Den var guld vaerd til en lille powernap ved siden af mig, mens jeg noed min morgenkaffe  :zzz  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaah, vi elskede vores arvede skraastol :loveshower

Den var guld vaerd til en lille powernap ved siden af mig, mens jeg noed min morgenkaffe :zzz :7himmel

:ditto

Og når jeg lavede mad, så kunne hun sidde i den på bordet og følge med, i stedet for at ligge på gulvet og råbe af mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius lagde i sin skråstol med noget legetøj hver gang jeg var i bad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke haft men jeg kunne godt have brugt en. Vi endte med at bruge autostolen, når vi manglede en skråstol. Vores arvede sækkestol har han aldrig rigtig gidet - til gengæld synes vores kat, de er skøøøøøn at ligge i! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for den skråstol der kan sættes på trip trap stolen. Han har siddet deri når vi har spist eller under madlavning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi en skråstol til lillebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi en skråstol til lillebror :)

Må vi se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en brugt babybjørn jeg har hentet til en fin pris nede ved naboen. Synes det er smart at den kan klappes helt sammen så vi kan have den med i bilen og er nok for nærrig til at bruge 1049 på en ny en af slagsen.

8ajCZUf.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da fin pg dejlig neutral :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da fin pg dejlig neutral :super

Jeg tror vi nok skal blive glade for den. Man kan vælge at vende betrækket så det er helt sort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi nok skal blive glade for den. Man kan vælge at vende betrækket så det er helt sort.

Smart (medmindre man får et gylpebarn :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart (medmindre man får et gylpebarn :D )

Tænker nu jeg vil lægge en stofble under hovedet under alle omstændigheder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker nu jeg vil lægge en stofble under hovedet under alle omstændigheder :D

Mie gylpede aldrig så de tricks kender jeg slet ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en til Asbjørn i de første måneder, da det var rart lige at have to hænder fri. 
Vi var i hvert fald glad for vores.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER