My love

Pollen allergi

3 indlæg i dette emne

Vores datters far lider af pollen allergi, så vi ved hun er i risiko for at få det. Også fordi hun har fået børneeksem, andre allergier og astmatisk bronkitis.

Den anden dag var vi inde og få tjekket hendes astmatisk bronkitis på sygehuset. Og vi kommer til at snakke om noget gult puds/snask i hendes øjne. Dp mener det er øjenbetændelse men det siger de på sygehuset det ikke er. Men det kan måske skyldes pollen.

Vi tænker ikke videre over det da det faktisk er blevet bedre. Men nu her da jeg har haft hende i bad begynder hun at hoste meget, hendes øjne løber i vand og er lidt røde.

Så nu tænker jeg Gud ved om det er pollen allergi.

De udskrev nogle antihistamin til hende, men de ligger stadig på apoteket. Så dem får je ikke før mandag. Men kunne godt tænke mig at høre om i har børn med pollen allergi og hvad i gør for at hjælpe dem.??

Skal lige siges hun er på vej mod de 23 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg selv led meget af det da jeg var baby, min mor kogte noget brændnelle te til mig som hjalp virkelig godt. Måske du kan prøve det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg selv led meget af det da jeg var baby, min mor kogte noget brændnelle te til mig som hjalp virkelig godt. Måske du kan prøve det? :)

Det kan i hvert fald ikke skade. Der har godt nok ikke været noget i en uges tid nu. Jen kommer dt igen må vi prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER