Dino123

Vulvodyni - har du erfaring at dele?

5 indlæg i dette emne

Hej kvindfolk!

Jeg er desværre uheldig at have vulvodyni, det besværlig gør projektbaby. Jeg mangler at finde et sted med levende mennesker, som kan fortælle lidt om deres erfaring med vulvodyni og projekt baby evt. også hvordan understellet var efter fødsel. Jeg er gift med den dejligste mand og P-pillerne har været droppet længe, der bliver timet sex med æl, men intet er sket. Selvom jeg er normal ved gyn undersøgelse, det er sgu lidt irriterende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, hvis I kan gennemføre et samleje, så burde vulvodyni ikke have noget at sige i forhold til om du kan blive gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gynæ troede i starten, at jeg havde vulvodyni, jeg kunne dog ikke selv genkende symptomerne. Det viste sig senere efter en vævsprøve, at det i stedet var eksem. Det gør at huden hurtigere sprækker :( , men fik en creme at smøre med, som hjælper rigtig meget :) , og jeg mærker ikke meget til det mere.... Men er spændt på, hvordan det bliver dernede efter fødslen ... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun gennemføre sex med intervaller af ca. 1 uge med bedøvende creme og det kan være svært for manden at fyrer kanonen af så svømmeren får den korteste tur :-) Gyn. Mener min vulvodyni kan blive meget bedre efter fødsel, så det er faktisk behandlingen indtil andet er bevist...

Projekt baby 2014: Hvilken creme bruger du, jeg har også meget sart hud down there, men har kun fået fedtcreme at smøre i. Tak fordi du vil dele lidt om skavankerne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun gennemføre sex med intervaller af ca. 1 uge med bedøvende creme og det kan være svært for manden at fyrer kanonen af så svømmeren får den korteste tur :-) Gyn. Mener min vulvodyni kan blive meget bedre efter fødsel, så det er faktisk behandlingen indtil andet er bevist...

Projekt baby 2014: Hvilken creme bruger du, jeg har også meget sart hud down there, men har kun fået fedtcreme at smøre i. Tak fordi du vil dele lidt om skavankerne :-)

Det er en creme mod eksem, som hedder Mildison.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER