M2be

Om løst og fast

381 indlæg i dette emne

Tak :kiss Det gik godt, vi fik rykket tiden til kl. 9.30

Istedet for 11.30 :) Den blev målt til 7+5, så det passer faktisk godt, termin stadig den 24. December, så nu håber jeg virkelig, at vi kan lade roen sænke sig- det skal den altså ;) Hjertefrekvensen var på 154, så det var helt perfekt, det er i hvert fald kommet noget op i tempo siden sidste gang kunne vi høre :kuller Så nu har vi lidt nye billeder og endnu en dvd af den lille spire :loveshower Vi er enige om, at vi tager en sidste privat skanning når vi når uge 10, ligesom med M. Også burde NF være indenfor rækkevidde derefter.

 

Åh, hvor bliver jeg glad over at læse det! Du ER og BLIVER gravid lige NU :loveshower

 

Skønt med flere billeder og dvd :) Synes der er læææænge til NF, så kan godt forstå jer (også med alt jeres bekymring).

 

Bløder du stadig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :kiss Det gik godt, vi fik rykket tiden til kl. 9.30

Istedet for 11.30 :) Den blev målt til 7+5, så det passer faktisk godt, termin stadig den 24. December, så nu håber jeg virkelig, at vi kan lade roen sænke sig- det skal den altså ;) Hjertefrekvensen var på 154, så det var helt perfekt, det er i hvert fald kommet noget op i tempo siden sidste gang kunne vi høre :kuller Så nu har vi lidt nye billeder og endnu en dvd af den lille spire :loveshower Vi er enige om, at vi tager en sidste privat skanning når vi når uge 10, ligesom med M. Også burde NF være indenfor rækkevidde derefter.

Dejlig opdatering :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle :)

 

Nu har vi været til nakkefoldsscanning i dag, og vores termin er blevet fastsat til november, så jeg hopper over i november-gruppen.

 

Jeg ønsker jer alle sammen alt det bedste fremover  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til skanning i dag og er 7-8 dage længere henne end forventet. Dvs at jeg faktisk også høre til i november gruppen. Nu skal vi bestille tid til akut nakkefoldsskanning i den her uge, ellers bliver det for sent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til skanning i dag og er 7-8 dage længere henne end forventet. Dvs at jeg faktisk også høre til i november gruppen. Nu skal vi bestille tid til akut nakkefoldsskanning i den her uge, ellers bliver det for sent.

 

Hold da op, så røg der lige en uge :O

 

Pøj-pøj med NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget blodprøve til doubletesten. Både hende i skranken og hende der tappede mig sagde tillykke og det giver mig et lille sug i maven hver gang :rolleyes Nok fordi det ikke er officielt for alle endnu og fordi det minder mig om det fantastiske, at jeg er gravid - lille mig!

 

Nu skal der bare gå 14 dage, så vi kan komme til NF (ret præcist bliver jeg scannet om præcist 14 dage lige nu :O). Jeg glæder mig til at se det lille myr :loveshower Filippas lillebrøster :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget blodprøve til doubletesten. Både hende i skranken og hende der tappede mig sagde tillykke og det giver mig et lille sug i maven hver gang :rolleyes Nok fordi det ikke er officielt for alle endnu og fordi det minder mig om det fantastiske, at jeg er gravid - lille mig!

 

Nu skal der bare gå 14 dage, så vi kan komme til NF (ret præcist bliver jeg scannet om præcist 14 dage lige nu :O). Jeg glæder mig til at se det lille myr :loveshower Filippas lillebrøster :kuller

Det er jo intet mindre end fantastisk :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget blodprøve til doubletesten. Både hende i skranken og hende der tappede mig sagde tillykke og det giver mig et lille sug i maven hver gang :rolleyes Nok fordi det ikke er officielt for alle endnu og fordi det minder mig om det fantastiske, at jeg er gravid - lille mig!

Nu skal der bare gå 14 dage, så vi kan komme til NF (ret præcist bliver jeg scannet om præcist 14 dage lige nu :O). Jeg glæder mig til at se det lille myr :loveshower Filippas lillebrøster :kuller

Hvor er det fantastiske :kuller 14 dage er jo ingenting :glad ;) Har du nogen fornemmelse for hvad der gemmer sig derinde? :)

Har du det bedre i dag? :kram2

Dårlig samvittighed er noget hø, det er meget lettere at rådgive andre- jeg er selv en klaphat med tendens til dårlig samvittighed ;) MEN det vigtigste er nu engang ens helbred, der er ingen der kommer og takker dig, hvis man får det endnu værre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg går sleeeet ikke amok med at komme up-to-date herinde og kommentere... :wee

Når manden er ude, bliver konen sent oppe og stener forums :badgirl :blush

:D Kender det godt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastiske :kuller 14 dage er jo ingenting :glad ;) Har du nogen fornemmelse for hvad der gemmer sig derinde? :)

Har du det bedre i dag? :kram2

Dårlig samvittighed er noget hø, det er meget lettere at rådgive andre- jeg er selv en klaphat med tendens til dårlig samvittighed ;) MEN det vigtigste er nu engang ens helbred, der er ingen der kommer og takker dig, hvis man får det endnu værre ;)

 

Det ER fantastisk - for os alle sammen herinde :loveshower (går ret meget amok med denne smiley for tiden :D)

 

Fornemmelse, hmmmm.... Jeg tror, at det er en pige. Men det kunne være så hyggeligt med en drenge-tumlebaby :kuller Må lige få tjekket nogle af de der kinesiske kalendere - de er jo så pålidelige :D

 

Ja, det har jeg. Jeg er stadig påpasselig med at spise begrænset og jævnligt, og maven rumler, og så er jeg SÅ træt. Jeg er virkelig kommet ind i en cirkel-tankegang, hvor jeg tænker på træthed konstant, hvilket ikke gør det nemmere. Kan ikke lige overskue en arbejdsdag i morgen med større arrangement, hvor jeg er på hele tiden. Men måske kan al aktiviteten få mig til at glemme trætheden. Heldigvis kan jeg nu kamouflere min små-spisen, kvalme og madfokus bag eftervirkninger fra sygdommen - intet er så skidt, at det ikke er godt for noget ;)

 

Hvordan går det med dig, søde Ønskebebs? Er blødningen aftaget, måske stoppet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ER fantastisk - for os alle sammen herinde :loveshower (går ret meget amok med denne smiley for tiden

Fornemmelse, hmmmm.... Jeg tror, at det er en pige. Men det kunne være så hyggeligt med en drenge-tumlebaby :kuller Må lige få tjekket nogle af de der kinesiske kalendere - de er jo så pålidelige

Ja, det har jeg. Jeg er stadig påpasselig med at spise begrænset og jævnligt, og maven rumler, og så er jeg SÅ træt. Jeg er virkelig kommet ind i en cirkel-tankegang, hvor jeg tænker på træthed konstant, hvilket ikke gør det nemmere. Kan ikke lige overskue en arbejdsdag i morgen med større arrangement, hvor jeg er på hele tiden. Men måske kan al aktiviteten få mig til at glemme trætheden. Heldigvis kan jeg nu kamouflere min små-spisen, kvalme og madfokus bag eftervirkninger fra sygdommen - intet er så skidt, at det ikke er godt for noget

Hvordan går det med dig, søde Ønskebebs? Er blødningen aftaget, måske stoppet?

:loveshower har vist altid været min yndlings smiley- og den første jeg kunne huske :P

Nu kan jeg ikke huske, om I vil vide kønnet? :unsure Det er lidt sjovt at tjekke den kinesiske, her siger den dreng :O Jeg tror, sådan udfra statistik, at det bliver en pige- manden har lavet 3 af slagsen, så tror jeg bliver forskrækket, hvis der er en tap :whistling Men efter skanningen i mandags kiggede manden på mig og sagde: Det er sært skat, jeg aner ikke hvad det bliver denne gang.. De andre gange har jeg været sikker på, at det blev piger.. Men jeg er ikke denne gang :huh Så det er da lidt spændende.

Der er så mange sjovt tests, så man kan få et bud på kønnet, jeg lavede Eks. En med rødkål da jeg ventede M.

:kiss

Great news herfra- jeg har ikke blødt siden mandag :yay Der kom der noget om aftenen, men ikke siden. Så lad nu lige det fortsætte :) Lægen gav det nu ikke så gode odds pga. Historien med M. <_< Vi skal snakke om en plan når jeg kommer til VJ på tirsdag, ift. Arbejde. De tror ikke, at jeg kommer på fuldtid på arbejde, men hellere lidt end ingenting. Foreløbig så skal der jo ikke komme spor blødning, indtil videre indtil tirsdag, så jeg har haft en uge uden blødning. Det er jo kriteriet for overhovedet at komme på job.

Håber du har det bedre i dag og chips og cola hjalp lidt :kiss

Mht. Alternativer til cola, så tænker jeg iskold saftevand, med isterninger :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at jeg havde ventet andet, men godt svar på blodprøven fra tirsdag :yay

Er blevet total overfaldet af træthed, er energiforladt og flad, synes det tog rigtig til i går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, så røg der lige en uge :O

Pøj-pøj med NF :)

Tak.

Jeg har været til nf i dag og er rykket til D. 26 november, så nu forlader jeg jer officielt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.

Jeg har været til nf i dag og er rykket til D. 26 november, så nu forlader jeg jer officielt.

Held og lykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at jeg havde ventet andet, men godt svar på blodprøven fra tirsdag :yay

Er blevet total overfaldet af træthed, er energiforladt og flad, synes det tog rigtig til i går!

:yay med :glad på

Kender den energiforladte følelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder snart at tælle ned til NF. Glæder mig så meget til første bekræftelse på, at spiren har det godt - og at kunne fortælle nyheden, så jeg ikke skal (forsøge at) skjule træthed og kvalme mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder snart at tælle ned til NF. Glæder mig så meget til første bekræftelse på, at spiren har det godt - og at kunne fortælle nyheden, så jeg ikke skal (forsøge at) skjule træthed og kvalme mere.

Det er SNYYYD.. ;) :D Jeg vil også have overstået NF ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kedede mig lige, og skulle alligevel tisse, så jeg kom i tanke om kønstesten med natron- så tissede i koppet og smed lidt natron deri :rolleyes

Det sydede, så eftersigende skulle det være en dreng der gemmer sig derinde, ligesom den kinesiske kalender siger ;)

EDIT: Ved godt det er en skrøne og en sjov ting, så man ved jo intet alligevel- men synes nu det er sjovt nok :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay med :glad på

Kender den energiforladte følelse <_<

:( den gør mig så lad og småsur, min lunte har været så kort de seneste dage, særligt overfor manden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( den gør mig så lad og småsur, min lunte har været så kort de seneste dage, særligt overfor manden ;)

Dét må de sgu leve med :D Vi ruger deres afkom ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden min synes man så småt kan se min (ikke flade) mave er blevet mere fyldig forneden :O Ikke noget at sige til at tøjet ikke er rart! Hvilket snart medfører seriøs tøjkrise i denne in between-tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at kunne se en babybule i denne uge...vildt nok :-) og andre kan osse se det såå det kommer altså snigende ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at i allerede kan se en lille mave :wub - Her kan jeg mærke babybulen, men den kan ikke ses endnu. Det forventer jeg først den kan et sted imellem uge 15 og 20, ligesom de andre gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min babybule er godt nok også tydelig - kan faktisk slet ikke skjule den, og har ikke ret meget tøj jeg kan holde ud at have på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig smadret efter en masse arbejde i min søsters have onsdag, eksamen torsdag, 60 års fødselsdag hele fredag, have arbejde og klargøring til 13 gæster til brunch samt rengøring lørdag og huset fuld ad gæster i dag. Kan knap gå så ondt i min lænd (og trækken ned i ballerne) har jeg. Nakken og skuldrene værker og maven er helt anspændt nu. Er dødtræt men kan ikke finde ro.

På den positive side ved al den nærmeste familie og venner at vi skal have barn, og alle er vildt glade. Nu glæder vi os til nakkefoldsscanning på onsdag så resten af familien og venner/bekendte kan få det at vide.

Nåh ja også gav min ene søster os (manden min) det første til baby i gave, nemlig et par små hvide uld sokker og en AGF body :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER