MAP

argh!

9 indlæg i dette emne

Anna bliver 1 år som små 3 uger så skriver her og ikke i baby forum for i har jo erfaring med den alder :-)

indtil for ca 2 uger siden kørte søvnen rigtig godt. Jeg ammede ved 19 og hu faldt i søvn og jeg kunne ligge hende i sengen. Nogle gange vågnede hun ved 4 eller 5 tide hvor jeg kort ammede og hun sov videre til ca kl 6. Så det var bare så godt.

Men nu er det som om min skønne søde og glade datter et skiftet ud med en slem teenager. Hun er skide sur. Og går det ikke efter hades hovede så SKRIGER hun!

nu bruger jeg op mod 2 timer på at få hende til at sove. Og hun skriger helt vildt. Jeg er lidt bange for hvad naboerne tænker. Jeg ammer og ligger hende i sengen og så begynder hun at rulle og stille sig op. Jeg ligger hende ned og sådan fortsætter det. Når v har købt det i et stykke tid tager jeg op og trøster og ned i gen. Efter noget tid er hun jo total udkørt og så falder hun i søvn i mine arme.

i nat vågnede hun 2 gange og skreg og skreg. Til sidst opgav vi og tog hende med ind i sengen hvor hun sov til halv 6.

altså hvad sker det?

Er der et tiger spring? og hvor lang tid varer det? Vi er ved at gå helt ned herhjemme. Jeg ka ikke klare mere gråd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en fase :kram prøv og lade være med at ligge hende ned, det gør vi ikke, Mie ligger sig selv efter noget tid.

Vær der for hende evt på en madras på gulvet men vær kedelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også lige været igennem den fase herhjemme. Her har det hjulpet at sidde ved siden af og så lade hende flejne ud i sengen, og når hun så er rolig, putter jeg hende igen, og giver måske et glas vand, og så falder hun gerne i søvn. Her tog det ca. 14 dage, men der var også lige en tredages feber mm. indover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er intet der hjælper. Jeg sidder ved siden af sengen og er helt kedelig. Når hun kommer op og stå kan hun ikke sætte sig ned selv. Sp ligger jeg hende ned og vi starter forfra.

i nat skreg hun ikke. Hun ville bare ikke sove.hub var døde træt men kunne slet ikke finde ro. Så efter at have prøvet i 2,5 time kom hun med ind i vores seng.

Det plejer at hjælpe men ikke i nat. Tror hun har sovet 1 Time. Helt ærlig hun er snart 1 år! Hvornår bliver der bedre:-(:-(:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er intet der hjælper. Jeg sidder ved siden af sengen og er helt kedelig. Når hun kommer op og stå kan hun ikke sætte sig ned selv. Sp ligger jeg hende ned og vi starter forfra.

i nat skreg hun ikke. Hun ville bare ikke sove.hub var døde træt men kunne slet ikke finde ro. Så efter at have prøvet i 2,5 time kom hun med ind i vores seng.

Det plejer at hjælpe men ikke i nat. Tror hun har sovet 1 Time. Helt ærlig hun er snart 1 år! Hvornår bliver der bedre:-(:-(:-(

Er det kun når hun liger at hun skriger, for så ville jeg få tjekket hendes ører. O havde vand i ørene på et tidspunkt og der fik vi slet heller ikke noget søvn, hun var så ked når hun lå ned !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er intet der hjælper. Jeg sidder ved siden af sengen og er helt kedelig. Når hun kommer op og stå kan hun ikke sætte sig ned selv. Sp ligger jeg hende ned og vi starter forfra.

i nat skreg hun ikke. Hun ville bare ikke sove.hub var døde træt men kunne slet ikke finde ro. Så efter at have prøvet i 2,5 time kom hun med ind i vores seng.

Det plejer at hjælpe men ikke i nat. Tror hun har sovet 1 Time. Helt ærlig hun er snart 1 år! Hvornår bliver der bedre:-(:-(:-(

Prøv at lade være med at ligge hende ned selvom hun sidder ned. Herhjemme forværrer det overhovedet at røre, bortset fra hvis hun selv beder om det ved at række armene ud.

Græder hun når du går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er vigga på 10 måneder også tosset i hovedet når hun puttes. Ikke sur og græder ikke, men vil stå op og danse  :bunny Vi kan ligge hende ned 100 gange men inden vi har blinket står hun op igen, så det får hun bare lov til :D så går hun rundt i sengen, sætter sig, kravler, smider ting ud over kanten og går lidt mere, og så ligger hun sig til sidst for at falde i søvn. På gode dage går der 10 minutter, men andre dage en time, men det er helt ok med mig, så længe hun ikke er ked af det reagerer jeg ikke spor. Kan se på vores kamera overvågning at hun også gør det om natten, ofte starter det i søvne, så vågner hun og står op og går rundt, og efter noget tid sover hun videre, tror faktisk hun gør det meget af natten, men reagerer ikke på det 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke det er ørerne. For hun kan sagtens ligge ned når vi leger eller pusler.

hvis jeg går ud går der 2 SEK så står hun op og græder.

men det kan da godt være vi skal lade hende stå op. Hun hun står og rækker armene op fordi hun vil op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dreng er ligeså! I en måned har det været monster kritisk med puttetid på 1-1,5 time og han vågner 3-4-5-6 gange hver nat. I nat var han vågen 3 timer i træk.

Han er 13 måneder.

Ved godt det ingen trøst er, men du er ikke alene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER