Kofoed

Misdannelsesscanning

14 indlæg i dette emne

Hej de damer :)

 

Går ud fra de fleste af jer snart til MD scanning! Jeg selv skal afsted på onsdag, og er utrolig spændt! Vi ved på forhånd det bliver en dreng (kønsscanning i uge 17), men er alligevel spændt på om baby stadig har noget mellem benene! 

 

Men kunne godt tænke mig at høre jer andre hvordan det gik og hvordan jeres oplevelse af scanningen var? 

 

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal afsted den 28 er ret spændt på det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid d. 30. og er også meeeget spændt! (læs: ved at DØ af ventetiden!) :D Vi håber på at få kønnet at vide.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, synes selv ventetiden har været ekstrem lang!!!!!! Også derfor vi bare måtte have en kønsscanning da vi bare ikke kunne vente!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal her d. 5/5, og kan slet ikke vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal her d. 07 maj :) er så spændt, og håber at alt går som det skal !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en uge til MD... og jeg synes tiden SNEGLER sig afsted.. bliv nu september  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til MD idag, og ihhh hvor var det bare et glædeligt gensyn med vores meget aktive søn! Super skøn scanning som bare fik lige efter bogen! Han vokser som han skal og er bare en lille lækkermås! GLÆD jer piger, og HUSK at spørge efter billeder allerede når de landet på briksen! Fik hele 8 skønne billeder både i 2 og 3D! 

post-7115-0-48964000-1398274789_thumb.jp

post-7115-0-59735900-1398274805_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn dag, var til scanning og alt så bare super fint ud med lillepigen :-) hun vokset lige så fint som hun skal og alt var som det skulle være :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til MD skanning :loveshower vi venter os en lille DRENG! :yay

Jeg begyndte bare at tude, da vi fik det at vide, for jeg havde været overbevist om at det ville være endnu en pige.

Han var helt igennem sund og rask - smuk smuk profil! :wub og han var en rigtig livlig lille gavtyv, jm'eren kom rigtig på arbejde, da han bare overhovedet ikke ville ligge stille :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til MD scanning i går og alt så fint ud. Dog var jordmoderen (eller hvad hun lige var) ved at blive fuldstændig sindsyg da den lille ikke ville ligge stille :P Så det tog godt og vel 45 min. Dog kunne hun heldigvis bekræfte at det var en dreng vi ventede os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været til MD og venter en dreng :-

Og ikke mindst tillykke til jer andre :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiihh tillykke til jer med dejlige sunde drengebørn! :loveshower

 

Hvor er der mange drenge i den her gruppe! Sidste gang med min datter var vi en overflod af piger :D sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt at høre :-) :-) tillykke med drengene :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER