Vinnus

Er der nogen i Kbh området som vil hjælpe?

14 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, så håber jeg virkelig at der er nogen i Kbh området som kan og vil hjælpe mig.

Sagen er den at jeg læææænge har ledt efter en bestemt børne kogebog. Endelig har jeg fundet bogen på dba, men sælger vil ikke sælge :(

Er der nogen som vil hjælpe mig med at få købt/hentet bogen og sende den til mig?

Jeg betaler selvfølgelig porto og for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor befinder den sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor befinder den sig?

Der står 2100 København Ø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Taastrup, så hvis det er helt inde på østerbro er der alligevel lidt vej for mig :unsure er det muligt du kan få en adresse af ham og så sige du måske har en der kan hente for dig, hvis vi lige kan se præcis hvor han bor? For hvis det ikke er helt så langt/kringlet, så kunne jeg godt lige snuppe bilen en af dagene her i påsken og drøne ind efter den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt af dig :)

Kender ikke så meget til Kbh, men det er

Marskensgade 33, 2th. 2100 Kbh. Ø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville gerne hjælpe men bor lidt for langt væk til at jeg lige kommer forbi :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey - det er også noget af en omvej for mig, men jeg tænker du kan rette overskriften til noget med Østerbro for at fange interesse. Her må helt sikkert være nogen der kommer i området.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mandag skal jeg til en fødselsdag i Gentofte, det er ikke så frygteligt langt væk. Så hvis du kan få en aftale i hus med ham sælgeren, så kan jeg hente den mandag. Vi skal være der kl. 13, så jeg kan lige sætte Per og Lise af til fødselsdagen og så selv køre ned efter bogen og være der lidt over kl. 13 (eller lidt senere, hvis det passer ham bedre).

 

Ellers er det en køretur på lidt over ½ time hver vej (hvis trafikken er god), så ville ikke være så vild med det en anden dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mandag skal jeg til en fødselsdag i Gentofte, det er ikke så frygteligt langt væk. Så hvis du kan få en aftale i hus med ham sælgeren, så kan jeg hente den mandag. Vi skal være der kl. 13, så jeg kan lige sætte Per og Lise af til fødselsdagen og så selv køre ned efter bogen og være der lidt over kl. 13 (eller lidt senere, hvis det passer ham bedre).

Ellers er det en køretur på lidt over ½ time hver vej (hvis trafikken er god), så ville ikke være så vild med det en anden dag.

Du er bare en skat :kiss

Jeg skynder mig lige at finde ud af noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor på Østerbro, så hjælper gerne :) Jeg er godt nok på Fyn lige nu, men det er nok lidt nemmere for mig end for Mette, hvis det kan vente? (Men hvor sødt af dig :kram2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bare en skat :kiss

Jeg skynder mig lige at finde ud af noget

Hun er så ikke hjemme før efter 18 mandag.

Men tak fordi du ville forsøge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor på Østerbro, så hjælper gerne :) Jeg er godt nok på Fyn lige nu, men det er nok lidt nemmere for mig end for Mette, hvis det kan vente? (Men hvor sødt af dig :kram2)

Hvor er du sød :kram2

Jeg kan sagtens vente. Har ledt efter bogen det sidste år eller mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er så ikke hjemme før efter 18 mandag.

Men tak fordi du ville forsøge :kram2

Ok, det var en skam. Men det var da så lidt :kram Men ser ud til at du alligevel har fundet en anden! Dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :kram2

Jeg kan sagtens vente. Har ledt efter bogen det sidste år eller mere

Det gør jeg da gerne. Er på barsel, så fint med nogle gåture med formål :p

Vi er på ferie og har gæster til lørdag, skriver du ikke en pm til mig derefter? Så kan vi aftale videre og jeg glemmer det ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER