amberg

Testhold uge 7

39 indlæg i dette emne

Så lige at der var lavet et testhold til uge 8 - så må dem der skal teste uge 7 vel også hellere komme på banen.

Jeg tror ikke selv på at jeg kan præstere to streger, men man har vel lov at håbe

Gravid :gravid

Mens: :gal

Ingen mens, negativ test: :help

Mandag d. 14

Tirsdag d. 15

amberg :gal

Onsdag d. 16

Torsdag d. 17

Fredag d. 18

Lørdag d. 19

Søndag d. 20

tsecret

Carrie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne på søndag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på den 20. februar:) Vi har lige smidt præventionen, og manden er jaget vildt :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på den 20. februar:) Vi har lige smidt præventionen, og manden er jaget vildt :klap

Stakkels mand :lol - men han nyder det måske bare?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror han trænger til lidt søvn :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nærmer uge 7 sig med hastige skridt og det er snart test-tid :yiepie

Jeg troede lige at mens var på vej i forgårs, hvor det murrede noget i underlivet, men det har da ikke vist sig endnu, så jeg krydser stadig fingre på at der er gevinst.

Hvad med jer? Har I nogen fornemmelse af om det er lykkedes?

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er spændende!

Jeg har ikke rigtigt tro på den denne gang. :( Men derfor håber man jo altid alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme de sidste tre dage, og sov 12 timer den anden nat. Kan simpelthen ikke tro, at der allerede er bid, så er bange for, at det er ren indbildning. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E

Jeg har haft kvalme de sidste tre dage, og sov 12 timer den anden nat. Kan simpelthen ikke tro, at der allerede er bid, så er bange for, at det er ren indbildning. <_<

Det kan jeg godt forstå at du har det sådan. Men jeg krydser finger for dig at den er der. Jeg havde det på samme måde sidste gang kvalme og kunne bare ikke tåle lugten af oksekød. Men nej det var bare min hjerne der spillede mig et pus desværre men håber virkelig for dig ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens kom desværre igår for fuld udblæsning - havde helt glemt hvor mange mens-smerter jeg havde når jeg ikke tog p-piller, så jeg tilbragte det meste af aftenen på sofaen i fosterstilling. :gal.

Var ellers lige begyndt at nære et spinkelt håb, for min temperatur var ikke begyndt at falde endnu. Imorges var den da også stadig høj, men mon ikke den er faldet til imorgen

Så vi må på den igen.

Jeg har haft kvalme de sidste tre dage, og sov 12 timer den anden nat. Kan simpelthen ikke tro, at der allerede er bid, så er bange for, at det er ren indbildning. <_<

Jeg krydser fingre for at det allerede er lykkedes!!!

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget hø Anne-Marie! Jeg håber, at den er der i næste måned.

Jeg har det stadig meget underligt, men er blevet enig med mig selv om, at det MÅ være kroppen, der spiller mig et pus:(

Det kan vist ikke passe at jeg har så tidlige symptomer, desværre. Det havde jeg i hvert fald ikke, da vi lavede yndlingssønnen :loveshower

Jeg skal nok lige skrive en update senere på ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øøøv amberg :kram2

Hvordan går det med dig Carrie?

Her er maven noget værre mish mash, som den plejer at være inden mens, så noget kunne tyde på at jeg kunne få min mens på den rigtige dag denne gang! Men tilgengæld så spiste og drak jeg nogle ting i går, som også kan få maven til at opføre sig på den måde, så ved det ikke.

Jeg har ikke tænkt så meget over det før i dag, så det tager jeg som et godt tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øøøv amberg :kram2

Hvordan går det med dig Carrie?

Her er maven noget værre mish mash, som den plejer at være inden mens, så noget kunne tyde på at jeg kunne få min mens på den rigtige dag denne gang! Men tilgengæld så spiste og drak jeg nogle ting i går, som også kan få maven til at opføre sig på den måde, så ved det ikke.

Jeg har ikke tænkt så meget over det før i dag, så det tager jeg som et godt tegn.

Krydser finger for dig ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øøøv amberg :kram2

Hvordan går det med dig Carrie?

Her er maven noget værre mish mash, som den plejer at være inden mens, så noget kunne tyde på at jeg kunne få min mens på den rigtige dag denne gang! Men tilgengæld så spiste og drak jeg nogle ting i går, som også kan få maven til at opføre sig på den måde, så ved det ikke.

Jeg har ikke tænkt så meget over det før i dag, så det tager jeg som et godt tegn.

Der er ikke noget nyt her. Jeg tror dog, at jeg tester allerede lørdag, fordi vi skal til fest om aftenen - og hvis der ikke er to streger, så drukner jeg mine sorger i baren :badgirl

Held og lykke til dig Tsecret:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg lyder fornuftigt - jeg ville have gjort det samme hvis jeg skulle til fest :)

I går var den dag min menses helst skulle være kommet - og det gjorde den ikke. Øv, fordi blodprøverne så endnu engang var spildte. Yes, fordi det nok en gang giver håb...

Nu må vi se om jeg kan vente med at teste til på søndag. Det vil jeg helst kunne klare, men man bliver jo lidt fristet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede i dag, og den var negativ:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede i dag, og den var negativ:(

Kæmpe krammer her fra ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :rolleyes ...

Hvor lang tid efter ÆL, skal man teste?..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :rolleyes ...

Hvor lang tid efter ÆL, skal man teste?..

:)

Ca 14 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøv Carrie... Hvornår skulle du have haft menses? Der er vel stadig et minimalistisk håb så længe du ikke har fået det?

mmv - jeg er ikke ekspert på ægløsningsområdet, men mener det er ca. 14 dage efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okaay, så skal jeg vist til uge 10 :-)....

Mange tak :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet negativt - igen igen :(

Ingen mens endnu, men tror desværre bare den er forsinket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig intet nyt her... Øv hvor er det irriterende altså!

Tror jeg vil teste igen onsdag eller fredag. Onsdag fordi så er cyklus længere end den nogensinde har været før, og ikke kun længere end gennemsnittet. Men vil forsøge at vente til fredag for ikke at blive testafhængig, så hvis jeg kan klare at vente bliver det fredag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig intet nyt her... Øv hvor er det irriterende altså!

Tror jeg vil teste igen onsdag eller fredag. Onsdag fordi så er cyklus længere end den nogensinde har været før, og ikke kun længere end gennemsnittet. Men vil forsøge at vente til fredag for ikke at blive testafhængig, så hvis jeg kan klare at vente bliver det fredag...

Sender masser af held og lykke i din retning! Kan godt forstå, at det er frustrerende for dig.

Stadig intet nyt herfra. Tester i morgen;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så Carrie???! Jeg er nysgerrig!

Stadig intet nyt herfra. Har stadig ikke besluttet mig for om jeg tester i morgen eller først senere på ugen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER