Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Uh hvor spændende, krydser fingre for jer!  :yay 

Jeg skal teste her om lidt engang, og håber der er lidt fremgang i teststregens farve.  -_-

Ihhhh, tak:) testede i dag inden for 24 timer siden den var positiv, og der var den så negativ, så håber vi fik den fanget i går;) ;) og foregårs:)

Jeg krydser for en positiv æl til dig om lidt:) hep hep på den rigtige streger:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower Jeg hepper på gevinst ved jer!

 

Og jeg har lavet en fiiin test for lidt siden, ikke positiv, men meget tydelig test streg, mulig ÆL imorgen eller overmorgen vil jeg tro!  :yay 
Kan lige smide billede ind.  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den øverste var den med fejl på, og den nr. 2 er fra samme dag (d. 13) og tydeligt negativ.
Og nederst er fra idag  :yay Synes den er fin! og bestemt tydeligere end de andre! 
Er på cyklus dag 15 idag.

post-7956-0-28646600-1400178126_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Jeg hepper på gevinst ved jer!

 

Og jeg har lavet en fiiin test for lidt siden, ikke positiv, men meget tydelig test streg, mulig ÆL imorgen eller overmorgen vil jeg tro!  :yay 

Kan lige smide billede ind.  :D

  

Den øverste var den med fejl på, og den nr. 2 er fra samme dag (d. 13) og tydeligt negativ.

Og nederst er fra idag  :yay Synes den er fin! og bestemt tydeligere end de andre! 

Er på cyklus dag 15 idag.

Tak:) det er så spændende:) taaaaaakkkkk:)

Sikke en sjov test den øverste, den var da helt i udu;) ja, jeg tror også den er der i morgen eller overmorgen:) hepper på det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også på det, tester lige imorgen tidlig også tror jeg  :yay hehe! eller i nat hvis jeg vågner der, gør jeg nogle gange og skal tisse.
Ja den test var total underlig, derfor jeg tog en ny nogle timer senere, for den der var i stykker/fejl på, er jo ret mørk så skulle lige være sikker på at der ikke var ÆL  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også på det, tester lige imorgen tidlig også tror jeg  :yay hehe! eller i nat hvis jeg vågner der, gør jeg nogle gange og skal tisse.

Ja den test var total underlig, derfor jeg tog en ny nogle timer senere, for den der var i stykker/fejl på, er jo ret mørk så skulle lige være sikker på at der ikke var ÆL  :D

Det kan jeg godt forstå, jeg havde svært ved at teste ordentligt om morgenen sidste cyklus, eftermiddagen var klart bedre for mig:) tihi, ja det ville være tarveligt hvis man missede den, fordi testen var håbløs!;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, jeg havde svært ved at teste ordentligt om morgenen sidste cyklus, eftermiddagen var klart bedre for mig:) tihi, ja det ville være tarveligt hvis man missede den, fordi testen var håbløs! ;)

Tester imorgen tidlig uanset hvad - og så igen om eftermiddagen, sidst jeg fangede positiv ÆL var også om eftermiddagen  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester imorgen tidlig uanset hvad - og så igen om eftermiddagen, sidst jeg fangede positiv ÆL var også om eftermiddagen  :D

Måske de æg gerne vil sendes fri om eftermiddagen;) tihi:) jeg håber du fanger den:) jeg glæder mig til at høre om der er gevinst i morgen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske de æg gerne vil sendes fri om eftermiddagen;) tihi:) jeg håber du fanger den:) jeg glæder mig til at høre om der er gevinst i morgen:)

Skal nok lige give update  :) Håber på en knald positiv, men nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke test bruger du egentlig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke test bruger du egentlig?

Jeg håber også for en knald positiv test til dig:) strimmel test fra billig test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også for en knald positiv test til dig:) strimmel test fra billig test.

Tak  :) 

Okay mine er fra Ebay  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak  :) 

Okay mine er fra Ebay  ^_^

Er de gode dem fra EBay? Hvor gammel er din datter, hvis jeg må spørge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de gode dem fra EBay? Hvor gammel er din datter, hvis jeg må spørge? :)

Ja synes de er rigtig fine, har ingen problemer med dem.

Hun er 9 år  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja synes de er rigtig fine, har ingen problemer med dem.

Hun er 9 år  :)

Dejligt de er gode:) så er hun en stor pige:) jeg har en niece der bliver 8 år på tirsdag:) det er en stor pige:) hvad betyder TTC som står i bunden af din besvarelse, hvis jeg må spørge:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt de er gode:) så er hun en stor pige:) jeg har en niece der bliver 8 år på tirsdag:) det er en stor pige:) hvad betyder TTC som står i bunden af din besvarelse, hvis jeg må spørge:)

Trying To Conceive :)

Den sidste test fra i går er tæt på positiv. Har du taget en i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt de er gode:) så er hun en stor pige:) jeg har en niece der bliver 8 år på tirsdag:) det er en stor pige:) hvad betyder TTC som står i bunden af din besvarelse, hvis jeg må spørge:)

 

Susanne har svaret dig, det er jo engelsk og det er hvor længe vi har "været igang" eller det var der min p sprøjte udløb. (omkring 1 december)

Trying To Conceive :)

Den sidste test fra i går er tæt på positiv. Har du taget en i dag?

Ja har taget 2 idag, en til morgen og en her for lidt siden jeg skal aflæse liiige om lidt.

Den fra i morges var ikke ret kraftig til at starte med, men lidt efter tid kom der mere farve i. (er ikke god til at teste på morgen urin har jeg fundet ud af)

Den her til eftermiddag der ligger og "venter" kunne jeg se der kom to streger ret hurtigt, så den er nok også tæt på positiv  :D Smider billede ind om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billede, og den er en anelse mere tydelig end den fra imorges og igår kan jeg se, så tror der er ÆL lige om hjørnet  :yay

 

Øverste fra
1 - d. 13 - aften

2 - d. 15 - tidlig aften

3 -  idag d. 16 - morgen

4 - idag d. 16 - eftermiddag
 

post-7956-0-20795800-1400247046_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne har svaret dig, det er jo engelsk og det er hvor længe vi har "været igang" eller det var der min p sprøjte udløb. (omkring 1 december)

Ja har taget 2 idag, en til morgen og en her for lidt siden jeg skal aflæse liiige om lidt.

Den fra i morges var ikke ret kraftig til at starte med, men lidt efter tid kom der mere farve i. (er ikke god til at teste på morgen urin har jeg fundet ud af)

Den her til eftermiddag der ligger og "venter" kunne jeg se der kom to streger ret hurtigt, så den er nok også tæt på positiv  :D Smider billede ind om lidt.

Jeg siger tak for svaret;) det er nogle spændende test du har lavet:) håber I får fanget den og der er gevinst:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger tak for svaret;) det er nogle spændende test du har lavet:) håber I får fanget den og der er gevinst:)

Ja de ser helt gode ud de tests efterhånden  :D 

Tester lige igen i aften, og så ser vi om den skulle være blevet helt positiv der. :)  :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de ser helt gode ud de tests efterhånden :D

Tester lige igen i aften, og så ser vi om den skulle være blevet helt positiv der. :) :hump

Det ville bestemt være dejligt med en der var total positiv:) hep hep for det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville bestemt være dejligt med en der var total positiv:) hep hep for det:)

Det håber jeg på!  :yay Den må da være lige om hjørnet! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg på!  :yay Den må da være lige om hjørnet!

Det tror jeg bestemt også den er:) det er spændende:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg bestemt også den er:) det er spændende:)

Det må den da være med de stærke farver i teststregen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må den da være med de stærke farver i teststregen  :)

Ja, det tror jeg bestemt også:) krydser fingre for en positiv test:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER