Guest

Maven <3

83 indlæg i dette emne

Hahah, det er god humor :D

Nej, den er godt nok.. fyldig  :whistling Men det er også nr. 3, ikke?

Jo  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er den flot ! Den sidder da rigtig pænt.

Tak! Og lige over  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min mave i dag, 30 uger henne. Tør slet ikke tænke på, hvor stor jeg ender med at blive.... :blink

2j35w0o.jpg

Haha.. Den var god!! Sikke en stor flot mave du har..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RVOsANJ.jpg

30+2 den er efterhånden ved at være stor !

Sikke en fin babyhule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin babyhule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, for nogle fine maver (er også vild med loading-teksten) :yay Er der i øvrigt nogle af jer, der har planer om at få taget professionelle billeder? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, for nogle fine maver (er også vild med loading-teksten) :yay Er der i øvrigt nogle af jer, der har planer om at få taget professionelle billeder? :)

Tak  :D

 

Jeg skal ikke have taget professionelle billeder. Med fare for at såre nogens følelser, så synes jeg ofte, at dén slags billeder bliver lidt rigeligt sentimentale - for min smag i hvert  :)

 

Skal I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak  :D

 

Jeg skal ikke have taget professionelle billeder. Med fare for at såre nogens følelser, så synes jeg ofte, at dén slags billeder bliver lidt rigeligt sentimentale - for min smag i hvert  :)

 

Skal I andre?

 

Fair nok. Jeg er så en af de sentimentale ;) Jeg har booket en fotograf som tog nogle portrætbilleder af mig for et par år siden, og jeg føler mig meget tryg i hendes hænder og synes, hun tager fantastiske billeder. Jeg er meget overvægtig og vil gerne have et gravidbillede, som jeg med glæde og stolthed kan tænke tilbage på, og der skal der sgu nok en professionel fotograf ind over for, at jeg bliver rigtig glad for resultatet :) Jeg får taget billeder om 3 ugers tid og betragter det dels som selvforkælelse og dels som en gave til min mand, at han kan få et billede af mig som gravid, som han kan være stolt af (han er SÅ glad for de billeder, jeg fik taget sidst) :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens følge, at det ef fedt at have nogle gode billeder af sig selv, som man kan være stolt af.

Dem har jeg saftsusemig ikke mange af.

Meeeen det kan selvfølgelig have noget at gøre med min aversion mod prof. fotografer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, for nogle fine maver (er også vild med loading-teksten) :yay Er der i øvrigt nogle af jer, der har planer om at få taget professionelle billeder? :)

Jeg gad faktisk godt, men jeg tror desværre ikke jeg har penge til det. Håber du får et rigtig fint resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens følge, at det ef fedt at have nogle gode billeder af sig selv, som man kan være stolt af.

Dem har jeg saftsusemig ikke mange af.

Meeeen det kan selvfølgelig have noget at gøre med min aversion mod prof. fotografer

 

Ja, det kan selvfølgelig godt gøre det svært ;) 

 

Jeg gad faktisk godt, men jeg tror desværre ikke jeg har penge til det. Håber du får et rigtig fint resultat.

 

Tak :) Det er også lidt pebret, og det bliver et heldagsprojekt, fordi hun har base i jylland, men jeg tror, jeg bliver glad for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad faktisk godt, men jeg tror desværre ikke jeg har penge til det. Håber du får et rigtig fint resultat.

Vil bare lige sige, at Photocare i Horsens fotograferer gravide maver gratis - hvis man så ønsker at købe et billede eller flere, så koster det selvfølgelig penge, men det er ikke meget i forhold til andre steder. Tænker om ikke de andre Photocare rundt omkring i landet tilbyder det samme? I hvert fald værd at undersøge, hvis det er noget du gerne vil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikker mange fine mavser.❤️

Her er min uge 34.

2e6cx7l.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg uge 35 :)

2m7w37t.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil bare lige sige, at Photocare i Horsens fotograferer gravide maver gratis - hvis man så ønsker at købe et billede eller flere, så koster det selvfølgelig penge, men det er ikke meget i forhold til andre steder. Tænker om ikke de andre Photocare rundt omkring i landet tilbyder det samme? I hvert fald værd at undersøge, hvis det er noget du gerne vil..

Tusind tak for tippet, det vil jeg helt klart undersøge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her jeg i dag: 36+0

 

post-9364-0-92095700-1414054916_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare af nysgerrighed, hvor meget har jeres vægt og livvidde så ændret sig?

Jeg har taget 11 kg på og 20 cm i livet. Det er vidst meget normalt for sådan en som mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livvidde ved jeg ikke, men jeg har faktisk taget lidt iver 14 kg på. Puha jeg synes det er meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke tjek på livvidde, men jeg har desværre taget 16 kg på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

Her er min mave 37+2  :stork. Jeg har taget 10,5 kg på :)

post-9379-0-88271700-1414146416_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider lige billeder ind fra min tur til fotograf 34+3 :)

 

post-6112-0-57641600-1414149502_thumb.jp post-6112-0-46747000-1414149573_thumb.jp post-6112-0-73682900-1414149608_thumb.jp

post-6112-0-27662200-1414149623_thumb.jp post-6112-0-99425900-1414149640_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her jeg i dag: 36+0

 

attachicon.gifFullSizeRender.jpg

 

 

 

 
 
Her er min mave 37+2  :stork. Jeg har taget 10,5 kg på :)

 

 

I er fine :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har taget seks kilo på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER