Guest

Maven <3

83 indlæg i dette emne

Nå, piger. Hvordan går det med maven, og er den begyndt at se gravid ud? :gravid

Selv er jeg meget overvægtig, så jeg havde ikke regnet med, at der var noget som helst at se før om lææææææænge. Men den sidste uges tid er den altså blevet større, og især eftermiddag og aften føler jeg mig meget gravid. Jeg tog lidt på i starten, men det er kommet af igen, så jeg kan stadigvæk passe mit tøj uden problemer, men der er da vist ved at ske lidt en omfordeling, og så er jeg ret oppustet eftermiddag/aften. Min mor bemærkede det også i dag :rolleyes

Er det blevet synligt hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er normalvægtig og jeg kan også sagtens se maven er vokset. Men føler mest det er fordi jeg er oppustet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg få utrolig oppustet mave hen af eftermiddag/ aften.. Men syntes også den er der om morgenen.. Jeg har svært ved at passe mine bukser, da de får mig til at ligne Michelin manden og det kan jeg ikke arbejde med, har i forvejen lidt på sidebenene men med den oppustede mave også , dårlig kombo!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en lille bitte smule overvægtig, og det jeg har for meget sidder på maven, så jeg har i mange år set gravid ud, lidt meget øv...

Om aftenen er jeg ret oppustet, så der ligner jeg nok en der er 7 mdr henne... men fik også at vide til ts at det var forståeligt at jeg følte mig oppustet generelt, da mine æggestokke stadig var meget udvidet efter hormon behandling, og der gik en del tid inden det gik væk. Så glæder mig til de falder til ro.

Jeg tog meget hurtigt 1,5 - 2 kg på, men har heldigvis ikke taget mere på siden da.

Men ellers har jeg købt ventebukser, da jeg ikke kan have det tryk mine alm bukser giver på maven, og de er dejlige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så gravid ud inden jeg selv vidste jeg var det, det var derfor jeg tog en test. Min mor kunne se det da jeg kun var 3+4 så hos mig er det gået stærkt. Jeg er normalvægtig. Jeg har fået en gin lille rund mave og så har jeg fået streger ved det nederste af maven og i siden af maven. Jeg har fået den der brune graviditetstreg fra underlivet og til navlen. Jeg tror jeg ender med at blive kæmperund. Jeg var hjemme ved min mormor i søndags og der sagde hun hvordan går det med dig du lægger dig da ud kan jeg se :) graviditetsbukserne har jeg gået med i et par uger fordi jeg slet ikke kan være i de gamle på trods af at jeg har tabt mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er normalvægtig men jeg syntes virkelig min mave ændrede form tidligt denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg 13 + 5. Synes godt nok der går hurtigt, men det er så også 3. gang.

post-8124-0-48374500-1399397248_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg 13 + 5. Synes godt nok der går hurtigt, men det er så også 3. gang.

Ja hold da op :) det er en fin babymave du har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg 13 + 5. Synes godt nok der går hurtigt, men det er så også 3. gang.

Hæhæ ja :) , det er en fin mave allerede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ikke flere der har lyst til at vise lidt billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da godt vise et. :) Er 14+1 idag og der er kommet en del mave på, synes dog mest det ligner jeg bare er oppustet ;)

 

 

post-7965-0-06668600-1399822676_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå billedet er åbenbart drejet, sorry girls ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville meget gerne vise billeder, men der er ikke sket en dyt hos mig endnu ;) 

 

Det synes jeg i hvert fald ikke selv. Men der sker nu nok noget inden for de næste par uger :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lægger i billeder ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lægger i billeder ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-6469-0-37939300-1401265849_thumb.jp

 

post-6469-0-70345000-1401265891_thumb.jp

 

 

Et par mavebilleder fra mig er 14+2 på billeder og har måtte opgive næsten alle mine bukser. Jeg er normalvægtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kFxBbCs.jpg

Uor8rts.jpg

13+3. Synes helt klart godt at man kan se det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kFxBbCs.jpg

Uor8rts.jpg

13+3. Synes helt klart godt at man kan se det :(

Sikke en fin babyhule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin babyhule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lægger i billeder ind?

Nede i bunden hvor du trykker "Tilføj bevarelse", er der en hvid knap lige til højre for, hvor der står "Brug fuld editor". Den trykker du på og så kan du vedhæfte billeder. Du skal bare huske at når du har valgt et billede, skal du også trykke på knappen "Vedhæft fil", tror jeg den hedder :) 

Håber det er forståeligt :)

 

 

Jeg har meget af mit ekstra sul siddende på maven, så jeg har også problemer med at se nogen forskel - selvom jeg selv synes at der er stor forskel den ene dag, synes jeg ikke der er noget at se den anden dag :rolleyes .

Jeg går også for det meste i leggins, så jeg kan heller ikke mærke forskel på mine bukser. Dog er jeg virkelig oppustet om aftenen og kan til tider have svært ved at trække vejret, så mon ikke der er sket noget. Specielt når man ser alle de fine billeder fra alle jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv normalvægtig og her begynder man også virkelig at kunne se noget nu. I lang tid har vægten stået stille, men nu siger den også +1,5 kg. Det begynder at gå stærk nu, synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et (lidt modigt) billede der er næsten to uger gammelt, men synes virkelig at man kan se en babybule, og ikke kun en delle-bule som normalt  :D Jeg har desværre ikke kunne tage et lige så tydeligt billede siden da, og hvis jeg prøver at tage billede med tøj på, ligner det bare at det hele er sul, som normalt. Men jeg er virkelig glad for billedet  :rolleyes

post-9401-0-97786900-1402428065_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg kan ikke finde ud af at ligge et billede ind i min besvarelse. Er der nogen der kan pensle det ud? Jeg har trykket 'Brug fuld editor'. Hvad skal man så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg kan ikke finde ud af at ligge et billede ind i min besvarelse. Er der nogen der kan pensle det ud? Jeg har trykket 'Brug fuld editor'. Hvad skal man så?

Så er der, yderst til venstre, en knap der hedder "vælg fil", så finder du billedet på din computer. Når du har gjort det, trykker du på den knap der hedder "Vedhæft filen". Og så kan du skrive og tilføje besvarelse :)

 

http://www.babyklar.dk/forum/17699/guide-til-babyklardk.html/?p=379959 <--- Guide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER