Ezri

Apps til at holde styr på fertiliteten

8 indlæg i dette emne

Bruger I apps på jeres smartphone til at holde styr på fertilitet, mens og graviditet?

Jeg har en htc Desire, og den er et af mine vigtigste redskaber i hverdagen. Jeg bruger den blandt andet som kalender, browser og ja telefon. Derudover bruger jeg den til at holde styr på min cyklus. Til det bruger jeg PinkPad Pro

Så kan jeg holde styr på min mens, hvor meget jeg bløder, hvilket humør jeg er i, om jeg har tegn på ÆL. Kort sagt ALT, der kunne være godt, når man prøver at blive gravid

Nu lyder det lidt som om jeg prøver at sælge jer noget, men jeg ville lige give tippet videre.

com.alt12.pinkpadpro0.png

com.alt12.pinkpadpro1.png

Når jeg så bliver gravid vil jeg bruge BabyBump til at holde styr på min graviditet. Jeg har faktisk allerede installeret den blush.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næææ bruger det ikke... Men på den anden side har jeg jo intet og holde styr på - nu hvor min krop ikke vil/kan fungere!..

Men dejligt når folk anbefaler noget videre... (Tror dog jeg undlader og give tippet videre til min mand der lige har fået en HTC desire ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ bruger det ikke... Men på den anden side har jeg jo intet og holde styr på - nu hvor min krop ikke vil/kan fungere!..

Men dejligt når folk anbefaler noget videre... (Tror dog jeg undlader og give tippet videre til min mand der lige har fået en HTC desire ;))

Det kan jeg godt forstå. Jeg ville også synes at det var meeeeeeget mærkeligt, hvis min mand gik rundt og havde styr på min cyklus. "Burde du ikke for menstruation i dag skat? For det siger min app, at du skal" NEJ tak. Det har jeg ikke lyst til at høre!

Du kan godt hilse din mand og sige, at han nok skal blive rigtig glad for sin telefon. Jeg er ihvertfald meget glad for min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har haft iPeriod til min iPhone i snart halvandet år. Synes det er skønt at ha bare nogenlunde styr på det hele, især fordi min krop er underlig. Det er os en smart måde at ha alle oplysninger med til doktoren hvis h*n vil vide noget om ens cyklus mv. Det er en af de bedste apps jeg har på min telefon :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger I apps på jeres smartphone til at holde styr på fertilitet, mens og graviditet?

Jeg har en htc Desire, og den er et af mine vigtigste redskaber i hverdagen. Jeg bruger den blandt andet som kalender, browser og ja telefon. Derudover bruger jeg den til at holde styr på min cyklus. Til det bruger jeg PinkPad Pro

Så kan jeg holde styr på min mens, hvor meget jeg bløder, hvilket humør jeg er i, om jeg har tegn på ÆL. Kort sagt ALT, der kunne være godt, når man prøver at blive gravid

Nu lyder det lidt som om jeg prøver at sælge jer noget, men jeg ville lige give tippet videre.

com.alt12.pinkpadpro0.png

com.alt12.pinkpadpro1.png

Når jeg så bliver gravid vil jeg bruge BabyBump til at holde styr på min graviditet. Jeg har faktisk allerede installeret den blush.gif

Jeg har også downloadet Babybump og er heller ikke gravid endnu :badgirl

Men jeg glæder mig meget til at bruge den!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også downloadet Babybump og er heller ikke gravid endnu :badgirl

Men jeg glæder mig meget til at bruge den!!

Jeg synes den virker super god! Jeg er faktisk gået så vidt, at jeg har tastet min LMP ind hver måned for at se, hvornår jeg så ville have termin 0009.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har haft iPeriod til min iPhone i snart halvandet år. Synes det er skønt at ha bare nogenlunde styr på det hele, især fordi min krop er underlig. Det er os en smart måde at ha alle oplysninger med til doktoren hvis h*n vil vide noget om ens cyklus mv. Det er en af de bedste apps jeg har på min telefon :)

Jeg bruger også PinkPad rigtig meget. Det er et af fde vigtigste redskaber jeg har på min smartphone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart det vidste jeg ikke man kunne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER