Ikra

Barselsudflåd..?

8 indlæg i dette emne

Hej piger.

Vidste ikk lige hvor jeg skulle smide det men prøver om der kommer svar her..

Jeg fødte i uge 17 en lille pige jo alt for tidligt og hun klarede det ikke (langt forløb) men fødte fint moderkagen efterfølgende der var hel og alt var fint,.

Fik så feber en uge efter og fik en udskrabning den 24/3 da der var lidt blod og væv eller hinderester der ikk var kommet med ud så de gjorde mig pænt ren så at sige...

Har siden da haft noget MEGET mærkeligt udflåd... Det er ikk rigtig blod og det er heller ikk alm. Eller vandet udflåd... Det er sådan orange... :O Meget langt og tyk klistret og som vandet udflåd men blandet med lidt gammelt? Størknet? Eller meget lidt frisk blod...

Det er virkelig mærkeligt.. Manden siger det lugter anderledes end normalt altså som før graviditeten... Jeg har ingen lugtesans derfor er det mandens udsagn ;)

Egen læge sagde jeg skulle give tid til på mandag og så skulle det være væk ellers skal jeg ringe derind igen - mens de på sygehuset siger det skulle være stoppet for længst og jeg skal have tid ved egen læge helst imorgen..!

Altså de offentlige instanser er ikk enige men ingen gør noget konkret andet end smider mig rundt i systemet..

Så piger hva ville i der har født sige af erfaring..? Noget at bekymre sig om eller er det bare irriterende og mærkeligt kroppen ikk kan finde ind i egen rytme...?

Vil lige sige jeg har PCO og har bøvlet med udeblivende mens i 4 år dog styret og afbrudt af behandling.. Har aldrig oplevet så lang en "blødnings/udrensningsperiode" periode før..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan desværre ikke komme med et godt bud på, hvad det er, men jeg synes bestemt, at du skal ringe til din læge og sige, at sygehuset siger, han skal undersøge dig med det samme, og vil han ikke det, skal du ringe til sygehuset og fortælle dem det, og bede dem om at gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke komme med et godt bud på, hvad det er, men jeg synes bestemt, at du skal ringe til din læge og sige, at sygehuset siger, han skal undersøge dig med det samme, og vil han ikke det, skal du ringe til sygehuset og fortælle dem det, og bede dem om at gøre det.

:ditto

Og så STORT kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, det ser anderledes ud end mens og udflaad og lugter anderledes og faktisk en grimt, synes jeg, det barselsflaad. 

 

Og det er min forstaaelse, at det staar paa for nogle i laengere tid, mens det for andre ikke staar paa ret laenge. Og at det har forskellig styrke og udseende fra person til person... Saa det er jo svaert at sige, om det er negativt, dit barselsflaad. Mit stod paa noget tid, husker det ikke praecist, men lad os sige 4-6 uger ialt, hvor det selvfoelgelig ikke var ret meget i sidste halvdel af perioden. Og det lugtede ogsaa indtil det var helt vaek.

 

Men jeg har ikke nogen erfaring med, hvordan det er efter et forloeb som dit og med udskrabning  :kiss

 

Hvad siger din intuition dig? Hvis den siger, at noget er galt, saa synes jeg det skal tages alvorligt, ellers synes jeg ikke, det er en daarlig ide at se til mandag. Jeg tor jo ogsaa paa, at kroppen renser ud efter et hvilken som helst graviditetsforloeb. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, det ser anderledes ud end mens og udflaad og lugter anderledes og faktisk en grimt, synes jeg, det barselsflaad.

Og det er min forstaaelse, at det staar paa for nogle i laengere tid, mens det for andre ikke staar paa ret laenge. Og at det har forskellig styrke og udseende fra person til person... Saa det er jo svaert at sige, om det er negativt, dit barselsflaad. Mit stod paa noget tid, husker det ikke praecist, men lad os sige 4-6 uger ialt, hvor det selvfoelgelig ikke var ret meget i sidste halvdel af perioden. Og det lugtede ogsaa indtil det var helt vaek.

Men jeg har ikke nogen erfaring med, hvordan det er efter et forloeb som dit og med udskrabning :kiss

Hvad siger din intuition dig? Hvis den siger, at noget er galt, saa synes jeg det skal tages alvorligt, ellers synes jeg ikke, det er en daarlig ide at se til mandag. Jeg tor jo ogsaa paa, at kroppen renser ud efter et hvilken som helst graviditetsforloeb.

Ja altså syns ikk jeg har følelsen af at noget er helt galt - men har sådan mens murren i mave/underliv og lænden, har haft siden søndag og er meget øm og syns bare det er træls der stadig kommer det der orange brune klister hver dag.. Det er hårdt at blive mindet om det hele tiden og det ødelægger lidt at hygge med manden.. ;)

Min læge har vist haft noget kursus eller noget og har haft lukket idag og de har vist lukket indtil efter påske så nu kan jeg alligevel ikk komme derind til tjek.. Øv bøv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja altså syns ikk jeg har følelsen af at noget er helt galt - men har sådan mens murren i mave/underliv og lænden, har haft siden søndag og er meget øm og syns bare det er træls der stadig kommer det der orange brune klister hver dag.. Det er hårdt at blive mindet om det hele tiden og det ødelægger lidt at hygge med manden.. ;)

Min læge har vist haft noget kursus eller noget og har haft lukket idag og de har vist lukket indtil efter påske så nu kan jeg alligevel ikk komme derind til tjek.. Øv bøv..

 

Ved du hvad, jeg har hfat et lille flashback til mit barselsflaad, og det var altsaa ogsaa orange klister paa et tidspunkt mod enden af det... og ja, det oedelaegger MEGET hygge med mand ;) Det gaar over... men det orange var faktisk noget af det sidste, mindes jeg!

 

Jeg kan ogsaa godt forstaa dig ekstra godt, fordi det netop ikke ligefrem er alletiders maade at blive mindet om det hele tiden  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og når man ikk har en rigtig udrensende menstruation så er det meget frustrerende at gå og have mens smerter og murren og ømhed i underliv og lænd..! Især med PCO så man ikk ved om der kommer en mens eller ej... Ååhh hader den her status Quo og at stå ude i ingenmandsland... ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og når man ikk har en rigtig udrensende menstruation så er det meget frustrerende at gå og have mens smerter og murren og ømhed i underliv og lænd..! Især med PCO så man ikk ved om der kommer en mens eller ej... Ååhh hader den her status Quo og at stå ude i ingenmandsland... ;(

 

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER