tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Tak Snublefod og kæmpe tillykke med graviditeten, det er så fedt at opleve når det lykkes for pigerne herinde  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Snublefod og kæmpe tillykke med graviditeten, det er så fedt at opleve når det lykkes for pigerne herinde  :loveshower

 

Tak :kiss Ja, det gik pludseligt hurtigt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er snart 41 og har 2 spontan aborter bag mig indenfor et år.

Jeg har ingen børn og ønsker mig så brændende.

Kan man bare ringe til fertilitetsklinik og bede om hjælp til kæresten og jeg? 

Jeg får jo absolut ingen anden hjælp af min læge end: Prøv igen.

Ved sidste spontan abort, sagde lægen på sygehuset, at jeg jo godt kan blive gravid, men at mine æg sikkert er meget dårlig grundet min alder.

Jeg blev helt modløs - samtidig er jeg da vildt bange for, at komme i overgangsalder, selvom jeg er ung af sind, dyrker motion 4 gange i ugen, har aldrig røget og drikker yderst sjældent.

 

Så egt vil jeg bare høre, om jeres erfaringer og hvad der hjalp jer til en graviditet?

 

Kram og tak.

 

Hej Verona 1414

 

Jeg er selv lige fyldt 40 år, har ingen børn og brænder ligesom dig om at blive mor.

 

 

Jeg søgte lidt på nettet, og talte med nogle gode venner, der har været i gang på privatklinik. Deres aldersgrænse er højere end i det offentlige. Og vi besluttede derfor at bruge de penge det måtte koste, for at komme i gang med reagensglas.

Vi fik derfor en gratis samtale med lægen på privat klinikken, der oplyste at vi sagtens kunne få 3 'gratis' forsøg med inseminering, hvis vi fik henvisning gennem egen læge.

Vi kontaktede derfor vores egen læge, og fortalte hvor vi stod, og fik de obligatoriske prøver taget, og er nu i gang.

 

Så det er bestemt ikke for sent at komme igang. Tror grænsen er 44-45 år. 

 

Så sender en masse kærlige kram din vej, og håber at lykkes for jer.  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg i gang igen, efter scanning hos lægen hvor alt så fint ud er jeg nu opstartet nedreguleringen som tager 14 dage puhaa :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg i gang igen, efter scanning hos lægen hvor alt så fint ud er jeg nu opstartet nedreguleringen som tager 14 dage puhaa :-)

Yeah!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg i gang igen, efter scanning hos lægen hvor alt så fint ud er jeg nu opstartet nedreguleringen som tager 14 dage puhaa :-) 

 

Sådan!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hhmmm står med en svag positiv graviditets test……. er gået 3 dage over tid men jeg er på synarela, er der nogen der har prøvet det ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hhmmm står med en svag positiv graviditets test……. er gået 3 dage over tid men jeg er på synarela, er der nogen der har prøvet det ?

Whaaat Tuslenda få lige det over i testgruppen hva. Med billede og det hele. Kommer den inden for tid er du sq da gravid. En steg er en streg.

PS alle ting siger min GYN er ude efter allersenest 16 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaat Tuslenda få lige det over i testgruppen hva. Med billede og det hele. Kommer den inden for tid er du sq da gravid. En steg er en streg.

den kom indefor de 10 min men er svag, jeg tænker at jeg vil tage en ny imorgen og så finde min indre IT nørd frem og se om jeg få et foto ind på siden  :rolleyes  men jeg tror intet endnu… det er simpelthen for godt til at være sandt …har også prøvet utallige bio….

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den kom indefor de 10 min men er svag, jeg tænker at jeg vil tage en ny imorgen og så finde min indre IT nørd frem og se om jeg få et foto ind på siden :rolleyes men jeg tror intet endnu… det er simpelthen for godt til at være sandt …har også prøvet utallige bio….

Alle herinde har set på sygt mange teste. Vi skal nok hjælpe med en bedømmelse. Det lyder da enormt godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle herinde har set på sygt mange teste. Vi skal nok hjælpe med en bedømmelse. Det lyder da enormt godt.

sidder lige og nørkler med det 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay den er altså mere tydelig live :-)

post-7092-0-96076800-1400084671_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay den er altså mere tydelig live :-)

 

Wauw Tusnelda...

Kan da godt skimte en streg. Hvor er det bare vildt. Et forsigtigt tillykke herfra  :balloons  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaat Tuslenda få lige det over i testgruppen hva. Med billede og det hele. Kommer den inden for tid er du sq da gravid. En steg er en streg.

PS alle ting siger min GYN er ude efter allersenest 16 dage

 

Og er fuldstændig enig her. En streg er en streg!!!

Dejligt at det er lykkedes for en af os i uge 21 gruppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og er fuldstændig enig her. En streg er en streg!!!

Dejligt at det er lykkedes for en af os i uge 21 gruppen.

tak jeg håber virkelig den holder.. og at jeg får selskab af jer  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak jeg håber virkelig den holder.. og at jeg får selskab af jer  :loveshower

 

Hold op hvor er jeg bare glad på dine vegne....og hvor er det bare vildt...kan da slet ikke få armene ned. SKØNT!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaat Tuslenda få lige det over i testgruppen hva. Med billede og det hele. Kommer den inden for tid er du sq da gravid. En steg er en streg.

PS alle ting siger min GYN er ude efter allersenest 16 dage

Solvej80 den forstod jeg simpelthen ikke sorry har hovedet under armen lige nu… har du ikke først testdag i næste uge ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er jeg bare glad på dine vegne....og hvor er det bare vildt...kan da slet ikke få armene ned. SKØNT!  :yay

:)  :)  :) tak Stine jeg er også helt rundt på gulvet selv om jeg forsøger at holde lav profil, fik lige bidt af min datter og da jeg ville ind og undskylde kom jeg til at rive gardinstangen ned og trådte på 2 hunde..alt sammen på en gang… til gengæld fik jeg min datter til at grine… 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)  :)  :) tak Stine jeg er også helt rundt på gulvet selv om jeg forsøger at holde lav profil, fik lige bidt af min datter og da jeg ville ind og undskylde kom jeg til at rive gardinstangen ned og trådte på 2 hunde..alt sammen på en gang… til gengæld fik jeg min datter til at grine… 

 

Hahahaha!! kan lige se det for mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se den selv om den er svag ja. Jeg sender også forsigtigt tillykke! Ser frem til at se den fra i morgen. Og så masser af smileys med flag og ballonner her fra en smart telefon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solvej80 den forstod jeg simpelthen ikke sorry har hovedet under armen lige nu… har du ikke først testdag i næste uge ?

Jo blodprøve dag den 19, men forventet mens I morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) :) :) tak Stine jeg er også helt rundt på gulvet selv om jeg forsøger at holde lav profil, fik lige bidt af min datter og da jeg ville ind og undskylde kom jeg til at rive gardinstangen ned og trådte på 2 hunde..alt sammen på en gang… til gengæld fik jeg min datter til at grine…

Ha ha kanon stakkels familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo blodprøve dag den 19, men forventet mens I morgen.

okay så er jeg med så der er stadig håb  :) jeg krydser alt og sender dig manuel babydust  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så er jeg med så der er stadig håb :) jeg krydser alt og sender dig manuel babydust :glad

Tror nu ikk rigtig. Føles slet slet ikke som de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå øv det var bare i bio… vågnede til blodbad (undskyld detaljer) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER