tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Hej kære kvinder , har haft rigtigt rigtigt dårligt igår . Jeg ville gå igang med mine fryseæg og ringet til klinikken for at komme igang men de sagde at de har destrueret mine æg pga 5 års reglen . Nu er 45 år gammel og skal til ny ivf . Jeg har løst til at græde og kaste op . Kan ikke lave normalt før blir gravid med frisk forsøge .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv at ingen af de 5 blev frosset ned, havde de ikke klaret sig igennem hele processen?

Men godt I stadig har forsøg, så I snart kan komme i gang igen, sender dig en masse god karma :kiss

Jeg var helt paf da de ringede og fortalte, at ingen æg havde klaret processen, så fik ikke spurgt hvad helvede der var gået galt... Vi har 2 friske forsøg tilbage. Så ser bare frem til mens... Tak :kiss

Sikke en smuk mave :wub sikke tiden alligevel går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bestemt ikke tale om en frivillig pause. Som Bermuda siger, så er det klinikken der siger, at vi skal have en måned uden de mange hormoner, som jeg er på ved ICSI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej kære kvinder , har haft rigtigt rigtigt dårligt igår . Jeg ville gå igang med mine fryseæg og ringet til klinikken for at komme igang men de sagde at de har destrueret mine æg pga 5 års reglen . Nu er 45 år gammel og skal til ny ivf . Jeg har løst til at græde og kaste op . Kan ikke lave normalt før blir gravid med frisk forsøge .

Sikke noget l**t :kram2 hvor er det altså uheldigt... Du fortjener et kæmpe kram!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej kære kvinder , har haft rigtigt rigtigt dårligt igår . Jeg ville gå igang med mine fryseæg og ringet til klinikken for at komme igang men de sagde at de har destrueret mine æg pga 5 års reglen . Nu er 45 år gammel og skal til ny ivf . Jeg har løst til at græde og kaste op . Kan ikke lave normalt før blir gravid med frisk forsøge .

Hvor jeg føler med dig. Det var da en :numse besked at få. Et kæmpe :kram2 herfra. Har du nogle børn i forvejen?

Kan selv huske hvilken følelse jeg sad tilbage med, da jeg var klar til starte fertilitetsforsøg op igen. Vi ringede til Riget, får at oplyse at vi nu var klar til IVF, da de ikke havde svaret tilbage på vores mail i en måned. Her fik vi besked, jamen ih det kan vi da ikke hjælpe med, da du er blevet 3 måneder for gammel :(

Det tog lige en tudetur at komme sig over den besked.

Kæmpe held og lykke med opstart på behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal vi først i gang med behandling på mandag, så jeg er helt ny i alt det her. Så hvad er grunden til at man holder alle de pauser? Er det kroppen eller psyken der har brug for dem, og hvor mange og hvor længe snakker vi om?

Så er det i morgen, I skal i gang! Kæmpe :kram2 og en masse :bd herfra. Hep hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I snart igang Finemor :glad hvor bliver det spændene :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke multiquote, men hvor er I dog dejlige, tøser! :kram2 Men nu må vi se, for indtil videre ingen tegn på mens. Men er på p-piller i denne cyklus så for en gangs skyld burde den dukke op på det forventede tidspunkt. Medmindre jeg er gravid. Dette kunne da være dybt ironisk, fjollet og fantastisk :wub

Det har vi faktisk joket en del med i de her par cyklusser, at jeg skulle glemme en p-pille og blive gravid :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak søde. Jeg blev simpelthen så glad da jeg læste din besked. Lige hvad jeg havde brug for på sådan en gråvejrsdag hvor humøret er lidt blandet :kram2

Godt med lidt opmuntrende beskeder :kiss

Mon I er gået i gang i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, yes - den popper om eftermiddagen/aftenen, så jeg er hoppet i mine første graviditetsbukser ;) :rolleyes

I dag skal jeg i H&M for at købe et par eller to mere, og hvis jeg finder en løs bluse/trøje ryger den nok med i kurven... Og en større bh :p

Synes det er tidligt, men tager det gerne med :kuller

Dejligt at høre det går godt med dig :yay

Suuuuper fin babybule :wub

Årh hvor skønt at høre, så kan man rigtig gå og nyde og hygge med maven :gravid

Jeg var i uge 7 da jeg måtte købe mine første graviditetsbukser, det er altså bare mere lækkert at tulle rundt i noget som IKKE strammer, når nu det hele begynder at vokse :)

Tak skal du have, er også glad for min lille hule, selvom den ikke er voldsom stor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var helt paf da de ringede og fortalte, at ingen æg havde klaret processen, så fik ikke spurgt hvad helvede der var gået galt... Vi har 2 friske forsøg tilbage. Så ser bare frem til mens... Tak :kiss

Sikke en smuk mave :wub sikke tiden alligevel går...

Håber bare det snart vil lykkedes for jer også, så håber vi et frisk forsøg kan lave en lækker lille bebs til jer :baby1

Ja tiden flyver bare af sted, kan slet ikke forstå jeg kommer til at sidde med en baby til juleaften i år, men det er så fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Håber sådan det lykkes... Opfyldelsen af drømmen virker til tider så langt væk. 2015 skal være året jeg bliver gravid :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt med lidt opmuntrende beskeder :kiss

Mon I er gået i gang i dag?

Min mens kom fra morgenen af, eller det vil sige, da jeg var oppe og tisse kl. 6 (var i aftenvagt i dag) var der ingenting, og da jeg stod op kl. 10 var der fint gang i det. Så er meget i tvivl om klinikken mener at 1. CD er i dag eller i morgen når det lyder på at 1. CD er dagen hvor man har mens fra morgenstunden. Der synes jeg jo at min befinder sig i en gråzone. Men kan ringe til klinikken og melde mig til behandling i morgen imellem kl. 13-15, og så må de jo kunne svare mig.

Så jeg skal i gang med hormoner enten i morgen eller i overmorgen. Så spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for søren. Hvornår mens kom var fuldstændig ligegyldigt i denne cyklus, da de tæller fra den sidste p-pille istedet efter en p-pillecyklus. Så blev jeg så meget klogere. Så ud fra det er det 1. cyklusdag idag, og første dag på hormoner i morgen. Og så har jeg fået tid til 1. scanning torsdag d. 15 kl. 14.30.

Så nu er vi i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaa!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for søren. Hvornår mens kom var fuldstændig ligegyldigt i denne cyklus, da de tæller fra den sidste p-pille istedet efter en p-pillecyklus. Så blev jeg så meget klogere. Så ud fra det er det 1. cyklusdag idag, og første dag på hormoner i morgen. Og så har jeg fået tid til 1. scanning torsdag d. 15 kl. 14.30.

Så nu er vi i gang :)

Jahhh, så skal der heppes :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I altså søde :kram2

Så er første injektion taget. Med en dejlig mand ved min side der insisterede meget kraftigt på at være 100 % med :wub

Hvilket igen gjorde til at vi forvirrede hinanden en del omkring rækkefølge på tingene, men selve stikket gik super fint. Nu krydser jeg bare fingre for at jeg ikke får alle de fæle bivirkninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej hjem fra scanning. Slimhinden var fin og der er to store, fine æg, så jeg skal insemineres på lørdag :loveshower Det er fuldstændig uventet da meldingen lød at det mest normale er at blive insemineret på cd 14, men at jeg med mine cyklusser skulle forvente cd 21-29, hvor det videste de har oplevet er cd 44. Og så skal jeg insemineres på cd 12! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej hjem fra scanning. Slimhinden var fin og der er to store, fine æg, så jeg skal insemineres på lørdag :loveshower Det er fuldstændig uventet da meldingen lød at det mest normale er at blive insemineret på cd 14, men at jeg med mine cyklusser skulle forvente cd 21-29, hvor det videste de har oplevet er cd 44. Og så skal jeg insemineres på cd 12! :wub

Så er vi på vej hjem fra scanning. Slimhinden var fin og der er to store, fine æg, så jeg skal insemineres på lørdag :loveshower Det er fuldstændig uventet da meldingen lød at det mest normale er at blive insemineret på cd 14, men at jeg med mine cyklusser skulle forvente cd 21-29, hvor det videste de har oplevet er cd 44. Og så skal jeg insemineres på cd 12! :wub

Så dejligt :kuller

Det bliver jo en spændende weekend.

En masse :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå sådan ser det berømte ægløsningsslim ud. Hm.. Først blev jeg rigtig glad for at få bekræftet at den ægmodnende sprøjte har virket og at jeg har ægløsning - eller ægløsning på vej.

Og så kom tristheden over bekræftelsen af at jeg ikke har haft en eneste ægløsning i det halvandet år vi har prøvet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finemor: så er det lørdag :glad :glad Så skal der heppes !! :glad Øv en træls erfaring at få...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvor er det fedt, at hormoner virker! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er dejligt! Og vi var sammen i går som vi havde fået besked på (eller det vil sige at det var udløsning igår vi havde fået besked på), så blev jeg insemineret kl. 9.45 og så var vi sammen igen om eftermiddagen. Så der burde være en god chance ☺I princippet også for et hjemmelavet barn, selvom vi aldrig finder ud af om det er det ene eller det andet. Men uanset hvad har jeg det rigtig godt med måden barnet evt. er undfanget, for vi havde det smukkeste øjeblik under insemineringen med flettede fingre hvor vi kiggede hinanden dybt i øjnene og sagde jeg elsker dig. Og jeg lå bare og tænkte at sådan her kunne jeg sagtens leve med at barnet var blevet til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER