tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Stort tillykke, hvor er det da bare fantastisk :loveshower

Så skal der bare ruges løs, så baby kan vokse sig stor og stærk inde i hulen :gravid

Tak! :kiss

Du kan tro jeg ruger på livet løs - og sender virkeligt mange positive tanker ned til underlivet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har blodprøve d 10/9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt med ÆO i dag. Og dejligt med så gode resultater. Det skader aldrig at få lidt i fryseren :)

Så hepper vi og krydser hvad vi kan for guldægget indtil den 10/9 :kram2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, tak, tak :kiss Vi er så glade :loveshower

Hvordan går det med dig - jeg kan se din termin er overskredet? :kram2

Jamen, jeg har simpelthen født vores lækre søn :kuller Ret vildt langt om længe at sidde med sin højt ønskede baby i armene :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har blodprøve d 10/9

Ih, hvor spændende! Krydsede fingre indtil da :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg har simpelthen født vores lækre søn :kuller Ret vildt langt om længe at sidde med sin højt ønskede baby i armene :wub

Hvor dejligt. Kæmpe tillykke med guldklumpen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg har simpelthen født vores lækre søn :kuller Ret vildt langt om længe at sidde med sin højt ønskede baby i armene :wub

Kæmpe stort tillykke med jeres lille prins :kuller Håbet I alle har det rigtig godt :kiss Hvordan gik fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Sparks. Hvor må det være stort :kuller

Håber at fødslen gik godt for jer begge? Kunne se at du var sat til PKS den 2 september. Men han besluttede selv at komme?

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg har simpelthen født vores lækre søn :kuller Ret vildt langt om længe at sidde med sin højt ønskede baby i armene :wub

Eeeeej, hvor SKØNT!! :loveshower Hvornår fødte du? Og hvordan gik fødslen?

Åh, tillykke, det må bare være den skønneste følelse! :wub :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg har simpelthen født vores lækre søn :kuller Ret vildt langt om længe at sidde med sin højt ønskede baby i armene :wub

Stort stort tillykke :loveshower  :7himmel  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt din fødselsberetning :wub Skønt de søde mennesker omkring jer gav sådan en ro og skøn tilgang til fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt. Kæmpe tillykke med guldklumpen :kram2

 

Kæmpe stort tillykke med jeres lille prins :kuller Håbet I alle har det rigtig godt :kiss Hvordan gik fødslen?

 

Stort tillykke Sparks. Hvor må det være stort :kuller

Håber at fødslen gik godt for jer begge? Kunne se at du var sat til PKS den 2 september. Men han besluttede selv at komme?

Kæmpe :kram

 

Eeeeej, hvor SKØNT!! :loveshower Hvornår fødte du? Og hvordan gik fødslen?

Åh, tillykke, det må bare være den skønneste følelse! :kuller :loveshower

 

Stort stort tillykke :loveshower  :7himmel  :kiss

 

Mange tak søde jer :)

Babyen lå i underkropsstilling, men han besluttede heldigvis selv at komme ud ved 38+6, så jeg slap for kejsersnit :) Fødslen gik rigtigt godt, dog var veerne ret vilde :o For de nysgerrige har jeg oprettet en laaaaaang beretning i fødselsberetningstrådene.

Til alle jer, der stadig venter - jeg føler med jer!! Men det VIL lykkes - og når det gør, så er det alle de negative test og lange måneders ventetid værd :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak søde jer :)

Babyen lå i underkropsstilling, men han besluttede heldigvis selv at komme ud ved 38+6, så jeg slap for kejsersnit :) Fødslen gik rigtigt godt, dog var veerne ret vilde :o For de nysgerrige har jeg oprettet en laaaaaang beretning i fødselsberetningstrådene.

Til alle jer, der stadig venter - jeg føler med jer!! Men det VIL lykkes - og når det gør, så er det alle de negative test og lange måneders ventetid værd :kuller

 

Dejligt at få denne melding fra en der lige har født... Man skal ikke undervurdere, hvordan det løfter gejsten til hele projektet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak søde jer :)

Babyen lå i underkropsstilling, men han besluttede heldigvis selv at komme ud ved 38+6, så jeg slap for kejsersnit :) Fødslen gik rigtigt godt, dog var veerne ret vilde :o For de nysgerrige har jeg oprettet en laaaaaang beretning i fødselsberetningstrådene.

Til alle jer, der stadig venter - jeg føler med jer!! Men det VIL lykkes - og når det gør, så er det alle de negative test og lange måneders ventetid værd :kuller

Stort tillykke med jeres lille dreng, hvor må det bare være fantastisk, endelig at sidde med guldklumpen i armene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens desværre :boo  2 dage forsinket så man selvfølgelig nåede at tro, at den var der... :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens desværre :boo  2 dage forsinket så man selvfølgelig nåede at tro, at den var der... :bye

Øv, hvor er jeg ked af det på jeres vegne :kiss Er I okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens desværre :boo 2 dage forsinket så man selvfølgelig nåede at tro, at den var der... :bye

Åååååh, nej :boo :boo

Jeg havde virkelig håbet på den var der for jer! :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to... Jeg har det okay - har klaret det bedre end forventet. Selvom det gør pokkers ondt. Manden klynger sig til den smule håb om, at min krop bare ikke har kunnet stoppe blødningen. Men jeg er sikker på det er slut... Det værste er den måneds pause vi skal have inden frys. Hader ventetid, men det kender I jo alt til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to... Jeg har det okay - har klaret det bedre end forventet. Selvom det gør pokkers ondt. Manden klynger sig til den smule håb om, at min krop bare ikke har kunnet stoppe blødningen. Men jeg er sikker på det er slut... Det værste er den måneds pause vi skal have inden frys. Hader ventetid, men det kender I jo alt til...

Åh det er jeg rigtig ked af at læse. Så må det være næste gang. Jeg håber jeres måned kommer til gå virkelig hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det håber jeg også ❤️ Hvordan går det Solvej?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to... Jeg har det okay - har klaret det bedre end forventet. Selvom det gør pokkers ondt. Manden klynger sig til den smule håb om, at min krop bare ikke har kunnet stoppe blødningen. Men jeg er sikker på det er slut... Det værste er den måneds pause vi skal have inden frys. Hader ventetid, men det kender I jo alt til...

Ja, den måned er super frustrerende! Når man er i gang, vil man bare gerne fortsætte! Gider ikke al den venten :shooter

Jeg håber frys er det der skal til for jer :kiss :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er røv irriterende. Troede egentlig at man blot kunne komme i gang med frys lige efter en behandling, da der jo ikke skal leges med hormoner ved frys. :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt for jer.

Skal der aldrig leges med hormoner ved frys? Heller ikke hvis det er kvindens manglende ægløsning der er problemet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal tage østrogen tabletter i den behandling (som jeg husker) Det er vildt så hurtig man glemme hvad man tog ;) Og efter ÆO skal man køre 'normalt' program med Lutinus eller lignende, samt fortsætte med østrogen tabletter.

 

Vil bare sige pøj pøj. Og det kan sagtens lykkes i fryseforsøg, det er jeg et levende bevis på :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens desværre :boo  2 dage forsinket så man selvfølgelig nåede at tro, at den var der... :bye

Øv det er jeg da virkelig ked af at høre :( Sender dig et kæmpe :kram

Og forstår godt du ikke gider ventetiden, man laver i forvejen ikke andet når man er i behandlingsverden :( Men de ved jo hvad der er bedst for kroppen, så det må man bare stole på :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER