tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Tak for dine erfaringer... Glæder du dig til at begynde på den nye klinik??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helle: Held og lykke med ÆU i morgen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helle: Held og lykke med ÆU i morgen :bd

Ja for søren Helle. En masse hep og :bd for i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På CFC fik jeg også lagt 2 æg tilbage og endda 3 den ene gang. Men jeg var også omkring de 40 ;)

Men det lykkedes jo faktisk da jeg 'kun' fik lagt et fryseæg op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dine erfaringer... Glæder du dig til at begynde på den nye klinik??

Jeg er i hvertfalde spænd på hvad de har at sige og hvad de tænker kunne virke for os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du synes der er længe til, sådan vil de fleste have dig heriblandt mig :kiss Håber ventetiden går relativ hurtigt... Det bliver mega spændene...

Det er helt fantastisk at 7 ud af 8 har klaret sig så langt. Er spændt på status på lørdag :kuller Glæder mig til ÆO ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve på vores 2. fryseforsøg i dag: hcg på 313, så jeg er GRAVID! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve på vores 2. fryseforsøg i dag: hcg på 313, så jeg er GRAVID! :loveshower :loveshower

Hvor er det bare dejligt!! Kæmpe tillykke Bermuda :yay Det er da næsten ikke til at forstå. Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt!! Kæmpe tillykke Bermuda :yay Det er da næsten ikke til at forstå. Kæmpe :kram

Jaaaa, det er bare virkelig skønt!! :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve på vores 2. fryseforsøg i dag: hcg på 313, så jeg er GRAVID! :loveshower :loveshower

Åh hvor skønt!!!! Ih, hvor du fortjener, at det nu endeligt er jeres tur!! Stort tillykke :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor skønt!!!! Ih, hvor du fortjener, at det nu endeligt er jeres tur!! Stort tillykke :loveshower :loveshower

 

Tak, tak, tak :kiss Vi er så glade :loveshower 

 

Hvordan går det med dig - jeg kan se din termin er overskredet? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve på vores 2. fryseforsøg i dag: hcg på 313, så jeg er GRAVID! :loveshower :loveshower

Wuhuuuu stort stort tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuu stort stort tillykke!!

 

Tak, tak, tak!!! :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve på vores 2. fryseforsøg i dag: hcg på 313, så jeg er GRAVID! :loveshower :loveshower

Waow! Kæmpe tillykke! Hvor er det fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med ÆO i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen kæmpe stort tillykke :glad

Tak Stine! Du har en god hukommelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Waow! Kæmpe tillykke! Hvor er det fantastisk! :loveshower

Tak, jeg er virkelig glad! :glad :loveshower

Nu skal den lille spire bare hænge ved :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuhhhh, det er i dag, du har ÆO, Didda?! Hvad tid?

Jeg hepper og krydser fingre (og arme, ben, tæer...) :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er i dag - er virkelig spændt på, hvor mange æg, der har klaret mosten siden onsdag.

 

Kl. 13:10 :loveshower  :loveshower :loveshower  :loveshower  Håber jeg kan gøre dig kunsten efter :kuller  :7himmel  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er i dag - er virkelig spændt på, hvor mange æg, der har klaret mosten siden onsdag.

Kl. 13:10 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Håber jeg kan gøre dig kunsten efter :kuller :7himmel

DET håber jeg også!! :loveshower :loveshower

Uh, det er spændende at høre hvordan æggene har det! Jeg hepper, håber og XXX'er :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Så er du forhåbentlig inde til ÆO (måske ruger du endda allerede på et lille æg?) :wub

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve på vores 2. fryseforsøg i dag: hcg på 313, så jeg er GRAVID! :loveshower :loveshower

Stort tillykke, hvor er det da bare fantastisk :loveshower

Så skal der bare ruges løs, så baby kan vokse sig stor og stærk inde i hulen :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødte ind til ÆO kl. 13:10. Der var faldet et enkelt æg fra siden onsdag, men der var stadig 6 flotte æg tilbage. :loveshower  Dog havde et taget førertrøjen på har var blevet til en super flot blastocyst. :loveshower  Vi fik den at se på skærmen, og med mit utrænet øje lignede den faktisk de blastocyster, men kan finde billeder af på nettet. Så nu ruger jeg på, hvad jeg håber og tror på er vores guldæg :kuller

De vælger at arbejde videre med de resterende 5 æg til i morgen, da de lige manglede det sidste og så fryser de dem ned. Status på hvor mange der er kommet i fryseren får jeg senere. Alt i alt var lægen godt tilfreds - vores kommentar i kor "Så er vi også godt tilfredse". Så nu håber vi :7himmel  :7himmel :7himmel  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødte ind til ÆO kl. 13:10. Der var faldet et enkelt æg fra siden onsdag, men der var stadig 6 flotte æg tilbage. :loveshower Dog havde et taget førertrøjen på har var blevet til en super flot blastocyst. :loveshower Vi fik den at se på skærmen, og med mit utrænet øje lignede den faktisk de blastocyster, men kan finde billeder af på nettet. Så nu ruger jeg på, hvad jeg håber og tror på er vores guldæg :kuller

De vælger at arbejde videre med de resterende 5 æg til i morgen, da de lige manglede det sidste og så fryser de dem ned. Status på hvor mange der er kommet i fryseren får jeg senere. Alt i alt var lægen godt tilfreds - vores kommentar i kor "Så er vi også godt tilfredse". Så nu håber vi :7himmel :7himmel :7himmel

Ej, hvor godt!! :loveshower :loveshower

Hvornår skal du have taget blodprøve?

Jeg hepper for at rugningen går godt de næste to ugers tid ;) Og så hepper jeg naturligvis på masser af æg i frysebanken :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER