tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Hvordan går det med dig Bermuda? Er I. Igang igen? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ville være dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig Bermuda? Er I. Igang igen? :kram2

Ja, vi er igang igen. Vi valgte at bruge endnu et af vores fryseæg, så jeg fik sat æg op i tirsdags og skal have taget blodprøve på fredag :)

Tal fordi du spørger :kiss

Hvordan står det til med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj du kan quote, helt misundelig lige nu :)

Så fredag er den store dag. Har du selv nogen fornemmelse? Bliver spændende at høre om der er gevinst :)

Her går det fint. Han sparker lystigt inden maven, og er fuldstændig gennemsnitlig. Skal til vægtscanning den 7 sept., så det blivervskønt at få lov at kigge ind igen der. Men er lidt vildt, at der kun er 2 1/2 mdr til at han er her. Tak fordi at du spørger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo pludselig ved at være tæt på Stine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Det gik rigtig fint. :loveshower 8 æg blev det til. Jeg har ikke lige så ondt som sidste gang, men der blev jo også rodet noget mere da der var 19 æg. Så vi satser på kvalitet frem for kvantitet. Nu venter vi på et bliver onsdag formiddag, hvor vi får besked om det er ÆO torsdag eller lørdag.

Spændende med æo og hvor mange æg der er :goodluck

Skal selv have æu torsdag men har dog ikke så mange æg som dig trods 450 enheder gonal-f :( Men nu må vi se.

Håber der er en masse æg til dig og fryseren torsdag eller lørdag. Er det fordi de ikke er sikre på om de dyrker dem videre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo pludselig ved at være tæt på Stine :)

Ja det er det. Og stadig meget mærkeligt. Tror måske ikke helt at hovedet er med endnu :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med æo og hvor mange æg der er :goodluck

Skal selv have æu torsdag men har dog ikke så mange æg som dig trods 450 enheder gonal-f :( Men nu må vi se.

Håber der er en masse æg til dig og fryseren torsdag eller lørdag. Er det fordi de ikke er sikre på om de dyrker dem videre?

Det er nyt at de ringer et par dage senere. Før plejede de bare at fastsætte en dato til ÆU på baggrund af antal æg, men det har de valgt at lave om. Så er de også klogere på hvor mange æg der er rigtig (ikke glasæg) og at de har taget imod befrugtningen... Hører noget i morgen formiddag, så det er jo noget spændt på...

Øv du skal have så meget. Modarbejder din krop hormonet? Held og lykke med ÆU...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det. Og stadig meget mærkeligt. Tror måske ikke helt at hovedet er med endnu :lol

Det er vildt at have arbejdet så længe for at komme dertil, hvor du er nu og hovedet alligevel har svært ved at følge med :LOL :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nyt at de ringer et par dage senere. Før plejede de bare at fastsætte en dato til ÆU på baggrund af antal æg, men det har de valgt at lave om. Så er de også klogere på hvor mange æg der er rigtig (ikke glasæg) og at de har taget imod befrugtningen... Hører noget i morgen formiddag, så det er jo noget spændt på...

Øv du skal have så meget. Modarbejder din krop hormonet? Held og lykke med ÆU...

Jeg ved ikke hvorfor men klinikken synes det er ok da de går efter kvalitet fremfor kvantitet. Men ja det er træls der ikke er flere æg men har generelt aldrig været stor producent af æg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har de da bestemt ret i. Havde hele 19 æg første gang. Sagde til dem til ÆU "vi satser på kvalitet frem for kvantitet denne gang" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis bare der er et af dem der gemmer på en skøn lille spire :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvorfor men klinikken synes det er ok da de går efter kvalitet fremfor kvantitet. Men ja det er træls der ikke er flere æg men har generelt aldrig været stor producent af æg :(

Bare lige en positiv oplevelse trods få æg... Jeg havde kun 5 æg til ÆU. 3 blev befrugtet og 1 sat op. Er nu i 13.uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Det gik rigtig fint. :loveshower 8 æg blev det til. Jeg har ikke lige så ondt som sidste gang, men der blev jo også rodet noget mere da der var 19 æg. Så vi satser på kvalitet frem for kvantitet. Nu venter vi på et bliver onsdag formiddag, hvor vi får besked om det er ÆO torsdag eller lørdag.

Flot med 8 æg, så hepper jeg løs :glad Husk på du kun skal bruge 1 enkelt guldæg :)

Mon du har hørt hvornår den står ÆO?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der ellers herinde?

Har været lidt fraværende, så har ikke rigtig fulgt med det seneste stykke tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide de vil ringe i dag omkring kl. 11... Kl. 11:02 ringede telefonen og sygeplejersken sagde hun havde en god nyhed. Alle 8 æg var modne og 7 æg dem havde klaret befrugtningen... :glad  Ikke nok med det, så havde de alle 7 delt sig rigtig flot :loveshower  Jeg er simpelthen så glad og det tror jeg også hun forstod med alle de gange jeg fik sagt tak :kuller  Fik en til lørdag kl. 11:45, men spurgte dem om det var muligt at rykke den til senere. Gerne tidligt kl. 13. (skal arbejde på kontoret mellem 10-12) Det vil hun gerne undersøge. Så blev jeg ringet op af en anden sygeplejerske, som sagde de havde en tid kl. 13:10 - så fik hun også 10.000 tak med på vejen i dag :7himmel 
Det kunne simpelthen ikke være bedre :loveshower Jeg tror på at guldægget er blandt de 7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide de vil ringe i dag omkring kl. 11... Kl. 11:02 ringede telefonen og sygeplejersken sagde hun havde en god nyhed. Alle 8 æg var modne og 7 æg dem havde klaret befrugtningen... :glad Ikke nok med det, så havde de alle 7 delt sig rigtig flot :loveshower Jeg er simpelthen så glad og det tror jeg også hun forstod med alle de gange jeg fik sagt tak :kuller Fik en til lørdag kl. 11:45, men spurgte dem om det var muligt at rykke den til senere. Gerne tidligt kl. 13. (skal arbejde på kontoret mellem 10-12) Det vil hun gerne undersøge. Så blev jeg ringet op af en anden sygeplejerske, som sagde de havde en tid kl. 13:10 - så fik hun også 10.000 tak med på vejen i dag :7himmel

Det kunne simpelthen ikke være bedre :loveshower Jeg tror på at guldægget er blandt de 7

Ej, hvor er det bare SUPER!!! :glad :glad

I fortjener sørme også noget medvind på den front! :kiss

Virkelig flot at 7 ud af 8 har klaret sig så fint så langt i processen. Jeg er sikker på jeres huldæg er i blandt :yay :yay :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det bare SUPER!!! :glad :glad

I fortjener sørme også noget medvind på den front! :kiss

Virkelig flot at 7 ud af 8 har klaret sig så fint så langt i processen. Jeg er sikker på jeres huldæg er i blandt :yay :yay :bd :bd

 

Tusind tak søde.... Håber I snart står med et positiv svar :bd er SÅÅÅ spændt på jeres blodprøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide de vil ringe i dag omkring kl. 11... Kl. 11:02 ringede telefonen og sygeplejersken sagde hun havde en god nyhed. Alle 8 æg var modne og 7 æg dem havde klaret befrugtningen... :glad  Ikke nok med det, så havde de alle 7 delt sig rigtig flot :loveshower  Jeg er simpelthen så glad og det tror jeg også hun forstod med alle de gange jeg fik sagt tak :kuller  Fik en til lørdag kl. 11:45, men spurgte dem om det var muligt at rykke den til senere. Gerne tidligt kl. 13. (skal arbejde på kontoret mellem 10-12) Det vil hun gerne undersøge. Så blev jeg ringet op af en anden sygeplejerske, som sagde de havde en tid kl. 13:10 - så fik hun også 10.000 tak med på vejen i dag :7himmel 

Det kunne simpelthen ikke være bedre :loveshower Jeg tror på at guldægget er blandt de 7

 

Kæft hvor er det bare FLOT :loveshower

 

Hvor mange skal I så have retur? 1 eller 2? Og er de andre egnet til frys? 

 

Ønsker dig rigtig meget held og lykke og håber vi begge ender med to II om nogle uger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige en positiv oplevelse trods få æg... Jeg havde kun 5 æg til ÆU. 3 blev befrugtet og 1 sat op. Er nu i 13.uge

 

Jeg er godt med på at der kun skal bruges et - men de skal jo befrugtes og dele sig og hvis der kun er 1 eller 2 æg så skal der ikke meget til før at ÆO risikerer at blive aflyst. Men i 2010 hvor vi fik vores søn fik jeg taget 4 æg ud og alle blev befrugtet og delte sig. Vi valgte at få to retur som endte med vores søn og de andre to blev destrueret da de ikke egnede sig til frys.

 

Så jeg håber. Men ville dælme bare gerne have mere end 2 æg ud sådan at vi som min har 1 æg der kan lægges retur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 1 æg... Er rimelig sikker på de aldrig ligger 2 op før i sidste forsøg. Vedr frys så tror jeg først de er klogere herpå på lørdag... Jeg spurgte ikke ind til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 1 æg... Er rimelig sikker på de aldrig ligger 2 op før i sidste forsøg. Vedr frys så tror jeg først de er klogere herpå på lørdag... Jeg spurgte ikke ind til det :)

Vi har alle 3 gange i det offentlige fået lagt 2 æg retur og det var på riget.

Men er selv meget i tvivl nu om vi skal have 2 retur hvis der er to der er gode og det ikke kan fryses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede at det altid kun var et æg når man er under 37, medmindre det er sidste forsøg i det offentlige... Jamen man bliver jo hele tiden klogere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede at det altid kun var et æg når man er under 37, medmindre det er sidste forsøg i det offentlige... Jamen man bliver jo hele tiden klogere...

Jeg har også i mine to sidste forsøg i det offentlige fået lagt 2 æg tilbage...

Og på CFC ville de også ligge to tilbage hvis der var to gode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER