tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Vildt Stine. Han ser sød ud! Nu er der heller ikke længe til hva.

Tak Janne.

Nej tiden flyder afsted og så alligevel ikke. Men det ved du jo alt om :) Tror stadig ikke at det er gået helt op for mig hehe! Kan da godt se at maven er vokset, men har stadig ikke taget et gram på. Så føler mig ikke så gravid endnu :)

3 måneder tilbage, og ingenting indkøbt endnu. Men vi har dog fået en del af venner, familie og bekendte allerede. Men håber at vi begynder at få et lidt større overblik i næste måned.

Håber stadig at I alle hænger sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :kiss Det er så skønt at komme i gang igen :) :yay :yay

Wauw ikke et gram. I har også masser af tid endnu inden jeres lille vidunder melder sin ankomst ;) Hvad med barnevogn, puslebord og andre store ting??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Det er så skønt at komme i gang igen :) :yay :yay

Wauw ikke et gram. I har også masser af tid endnu inden jeres lille vidunder melder sin ankomst ;) Hvad med barnevogn, puslebord og andre store ting??

Kan godt forstå at det er skønt at komme i gang igen. Det bliver bare så spændende!

Nej det er lidt vildt at jeg ikke har taget på. Jeg har derimod smidt omkring 5 kg. Men havde også et højt udgangspunkt ;)

Men der skal nok ryge noget på i den sidste del :)

Vi har en familievugge der bliver leveret, og har fået en sovevogn og puslebord. Så vi skal ud og have købt en kombivogn i næste måned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det kommer. Men må sige jeg er dybt imponeret og det ser jo ud til at baby har det godt :wub Uhhh spændende ;) Familievugge er simpelthen så fantastisk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Janne.

Nej tiden flyder afsted og så alligevel ikke. Men det ved du jo alt om :) Tror stadig ikke at det er gået helt op for mig hehe! Kan da godt se at maven er vokset, men har stadig ikke taget et gram på. Så føler mig ikke så gravid endnu :)

3 måneder tilbage, og ingenting indkøbt endnu. Men vi har dog fået en del af venner, familie og bekendte allerede. Men håber at vi begynder at få et lidt større overblik i næste måned.

Håber stadig at I alle hænger sammen :)

Wow du er sej med vægten. Jeg tog hele tyve kg på og de sidste fem vil ikke rigtig af.

Det lyder hyggelig ned familie vuggen. I skal nok nå det hele der er tid endnu. Og flodhesten i kroppen skal nok komme snigende lige til sidst. Hihiii. Så er du snart mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt så rigtig fint ud til scanning og skal starte på gonal-f i aften. :yay Denne gang er jeg i kort behandling og så har de ændret dosis til 112,5 i stedet for 150. Så skulle der ikke være risiko for overstimulering. Er så klar til at begynde i aften :toot

Sådan så hepper vi igen!!!! Dejligt med lidt lavere dosis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Solvej :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggelig Janne I Tisvilde og skønt med egen pool Stine :) Vi er hjemme men vi bor næsten ud til vandet så det føles næsten som et sommerhus i dette vejr :)

Jeg tror jeg har det samme problem som dig Stine men at have mange bio , som om mit "miljø" er fjendeligt overfor min kæreste :rolleyes men i det offentlige tro jeg ikke de leger med ass. hach,.... :blink det er sikkert for vildt og eventyrlystent for dem :wacko :D :D

krydser fingre for dig imorgen stine

I Skive bruger de ass. hach. og det er en offentlig klinik. Så det skader da ihvertfald ikke at spørge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Skive bruger de ass. hach. og det er en offentlig klinik. Så det skader da ihvertfald ikke at spørge

Ej hov! Det er da et opslag fra juli 2014 jeg har svaret på :lol så kan jeg bedre forstå at jeg ikke kunne finde det opslag jeg var kommet til igen :)

Griner...ja tråden har været i gang i et stykke tid efterhånden..men altid dejligt med nye in-put ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå Didda, hvordan skrider det hele frem. Hvor langt er I ved at være i processen?

 

Hilsen den meget nysgerrige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skrider stille og rolig fremad. Udover gonal-f, så begyndte jeg i går på hormonet, der skal forhindre ægløsning - og den synes jeg virkelig ikke er sjov - av av... På torsdag skal jeg til skanning, hvor de vil tjekke størrelsen og forhåbentlig fastsætte ÆU. :kuller  Forventer det bliver på mandag :kuller   Du er velkommen til at være nysgerrig :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh nej. Den sprøjte misunder jeg dig ikke  :wacko  :blink  Der skal lige tages tilløb til den. Heldigvis er det den sprøjte man tager i mindst dage...Hepper for god scanning :yiepie Ved du cirka hvor mange follikler du har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du ikke misunder. Det tog mig hele 4 forsøg i går :shooter  Heldigvis den hurtig er ovre igen... Tak :yay  Ingen anelse, så det er virkelig spændene... Så længe jeg ikke har 19 æg denne gang - blot en 6-8 stykker, så er jeg glad. Men samtidig ved jeg ikke, hvad der er normalen ved kort protokol.... :help  Så har jeg givet zoneterapi en chance i denne omgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du ikke misunder. Det tog mig hele 4 forsøg i går :shooter  Heldigvis den hurtig er ovre igen... Tak :yay  Ingen anelse, så det er virkelig spændene... Så længe jeg ikke har 19 æg denne gang - blot en 6-8 stykker, så er jeg glad. Men samtidig ved jeg ikke, hvad der er normalen ved kort protokol.... :help  Så har jeg givet zoneterapi en chance i denne omgang.

Hmmm tror det er meget individuelt hvor mange follikler. Jeg har haft fra 12 ned til 3 færdige æg til udtagning på kort protokol. Så det variere vist meget. Men lyder spændende med zoneterapi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en stor variation.. Det er jeg heldigvis klogere på i morgen :kuller  Følte bare jeg skulle gøre et eller andet for at sikre mig, at kroppen var klar til at tage imod ægget. :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt gik fint til scanningen i dag Didda?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik rigtig fint :yay 9 stk ægblærer i alt fra 10-18 mm. De vil dog gerne have lidt flere af de små med i spil. Livmoderen var klar. ÆU bliver mandag :wub De var godt tilfreds og det samme er jeg :)

Tak for tanken :kram2 Hvordan går det med dig/jer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw hvor dejligt med så mange æggebasser. Det bliver spændende på mandag. Lad os endelig høre hvordan det gik :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

selvfølgelig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh nej. Den sprøjte misunder jeg dig ikke  :wacko  :blink  Der skal lige tages tilløb til den. Heldigvis er det den sprøjte man tager i mindst dage...Hepper for god scanning :yiepie Ved du cirka hvor mange follikler du har?

 

Så er det sidste aften på den modbydelig sprøjte :loveshower   - Forhåbentlig I meget lang tid fordi nu lykkes det :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det sidste aften på den modbydelig sprøjte :loveshower   - Forhåbentlig I meget lang tid fordi nu lykkes det :kuller

Ja det gør så!! :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Didda. Gik det godt i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Det gik rigtig fint. :loveshower 8 æg blev det til. Jeg har ikke lige så ondt som sidste gang, men der blev jo også rodet noget mere da der var 19 æg. Så vi satser på kvalitet frem for kvantitet. Nu venter vi på et bliver onsdag formiddag, hvor vi får besked om det er ÆO torsdag eller lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt!! Stort tillykke med det. Så krydser vi fingre for at der er gode æg til ÆO og evt fryseren :yay :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Det gik rigtig fint. :loveshower 8 æg blev det til. Jeg har ikke lige så ondt som sidste gang, men der blev jo også rodet noget mere da der var 19 æg. Så vi satser på kvalitet frem for kvantitet. Nu venter vi på et bliver onsdag formiddag, hvor vi får besked om det er ÆO torsdag eller lørdag.

Fantastisk!! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER