tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Selvom tiden flyver afsted, så er der godt nok lange udsigter på ordentlig søvn... Men som du siger, så var I forberedt :)

Det er mega øv :klap  Tog en test i morges - bragende negativ. Orker ikke det her! :boo  Når man nu ved det er usandsynligt, at vi kan få økobaby, så gider man bare slet ikke vente på mens vil komme i gang, så vi kan få tilmeldt os. Havde forventet mens i søndags... Har været til zoneterapi i denne juli måned - hun nævnte at jeg havde en sund krop og der ikke var nogle ubalancer i min krop, så forstår ikke at kroppen pludselig skal drille mig... Forhåbentlig er mens der i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom tiden flyver afsted, så er der godt nok lange udsigter på ordentlig søvn... Men som du siger, så var I forberedt :)

Det er mega øv :klap Tog en test i morges - bragende negativ. Orker ikke det her! :boo Når man nu ved det er usandsynligt, at vi kan få økobaby, så gider man bare slet ikke vente på mens vil komme i gang, så vi kan få tilmeldt os. Havde forventet mens i søndags... Har været til zoneterapi i denne juli måned - hun nævnte at jeg havde en sund krop og der ikke var nogle ubalancer i min krop, så forstår ikke at kroppen pludselig skal drille mig... Forhåbentlig er mens der i morgen.

Øv hvor er det træls når I nu gerne vil igang igen. Jeg håber du har fået mens i dag så vi kan komme videre med at heppe på æggebasser og baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 Stadig ingen mens, så er i total ventemode....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 Stadig ingen mens, så er i total ventemode....

Den driller da rigtig den krop. Håber at du får mens snart, så I kan tilmelde jer. Hep! Hep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er squ mærkeligt... :help Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en test eftersom mens stadig ikke har vist sig. Selvfølgelig er den negativ, men hvorfor helvede vil den så ikke komme!?! :help Det er jo til at blive åndssvag af - vi vil jo bare gerne i gang. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en test eftersom mens stadig ikke har vist sig. Selvfølgelig er den negativ, men hvorfor helvede vil den så ikke komme!?! :help Det er jo til at blive åndssvag af - vi vil jo bare gerne i gang. :(

Ja det lyder da mærkeligt, hvis du plejer at have en cyklus der er rimelig fast. Kan det alligevel være din behandling der har sat noget i gang, og det er derfor din krop er en lidt sen starter. Hmmm!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke været i behandling i hele 2 måneder - det var blot fryseforsøg, så det var kun crinone jeg fik, så synes ikke det giver mening.... Sidst den drillede blev den forlænget med 7 dage, men det var pga behandling og overstimulering i marts... Jeg må bare vente tålmodigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en test eftersom mens stadig ikke har vist sig. Selvfølgelig er den negativ, men hvorfor helvede vil den så ikke komme!?! :help Det er jo til at blive åndssvag af - vi vil jo bare gerne i gang. :(

 

Argh! Hvor irriterende :prik Den mens skal da bare indfinde sig asap, så du kan komme i gang med næste forsøg :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til vores første 3D scanning og set lillemanden. Vildt hvad man kan se, mens de stadig er inde i maven :)

post-9422-0-74818100-1439064301_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til vores første 3D scanning og set lillemanden. Vildt hvad man kan se, mens de stadig er inde i maven :)

 

 

Hvor er det vildt ja, og hvor må det bare være en fantastisk oplevelse :loveshower

 

Herren lokkede mig med ud til lidt 20 ugers billeder her til aften, her er et af billederne :)

post-9932-0-46699000-1439068668_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til vores første 3D scanning og set lillemanden. Vildt hvad man kan se, mens de stadig er inde i maven :)

Årh :wub

Det er ret vildt at man kan se så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt ja, og hvor må det bare være en fantastisk oplevelse :loveshower

 

Herren lokkede mig med ud til lidt 20 ugers billeder her til aften, her er et af billederne :)

Sikke et fedt billede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot aftenbillede Lykke. Og skøn babyhule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt Stine - ser ud til I får jer en lille lækkermås :wub :yay

Wauw Lykke! Sikke et smukt billede. Det har din mand vidst flair for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom endelig og vi er nu tilmeldt, så det er skønt. Tak for hep :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom endelig og vi er nu tilmeldt, så det er skønt. Tak for hep :kiss

Hvor er det bare godt Didda. Hold mig endelig opdateret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom endelig og vi er nu tilmeldt, så det er skønt. Tak for hep :kiss

Fan-fucking-tastic :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub det kan du tro jeg vil... Hvor langt henne er du ved at være?? Mega fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til vores første 3D scanning og set lillemanden. Vildt hvad man kan se, mens de stadig er inde i maven :)

Vildt Stine. Han ser sød ud! Nu er der heller ikke længe til hva.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom endelig og vi er nu tilmeldt, så det er skønt. Tak for hep :kiss

Sådan! Smid endelig en update når der er nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt så rigtig fint ud til scanning og skal starte på gonal-f i aften. :yay  Denne gang er jeg i kort behandling og så har de ændret dosis til 112,5 i stedet for 150. Så skulle der ikke være risiko for overstimulering. Er så klar til at begynde i aften :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt så rigtig fint ud til scanning og skal starte på gonal-f i aften. :yay Denne gang er jeg i kort behandling og så har de ændret dosis til 112,5 i stedet for 150. Så skulle der ikke være risiko for overstimulering. Er så klar til at begynde i aften :toot

Hvor dejligt... Tillykke med du nu er igang igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt så rigtig fint ud til scanning og skal starte på gonal-f i aften. :yay  Denne gang er jeg i kort behandling og så har de ændret dosis til 112,5 i stedet for 150. Så skulle der ikke være risiko for overstimulering. Er så klar til at begynde i aften :toot

Skønt skønt skønt Didda. Dejlig med kort behandling. Hepper vildt på nogle fantastiske æggebasser :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER