tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

5 hours ago, Katrinemus said:

Tak for alle jeres søde beskeder piger :lovebk 

Jeg har fået taget blodprøve i dag her 4+0 og den var til vores store glæde POSITIV med en flot tal på 227  :wub:yay:kuller 

Så er vi kommet over første milepæl, men der er lang vej endnu, da vi har mistet flere gange før. Vi holder vejret indtil 1. Scanning, som lige som så meget andet holder jeg datoen for mig selv :P 

 

Yaaaaaaaay for pokker. ENDELIG!!!!!:kuller:biglove:balloon

 

Det er bare så meget din tur ❤

 

Et forslag fra mig er at du får lov at fortsætte med progestoronen (crinonen)  indtil uge 10. Jeg fik det både i denne graviditet og med oskar.  Det hjælper med at understøtte graviditeten.  Det er ikke alle klinikker der bruger det og jeg har selv måtte spørge efter det. Det giver bivirkninger i form af de normale graviditetssymptomer. 

 

Jeg er så glad på din vegne og du er så meget en GIMBE :loveshower

 

Stort tillykke og husk at nyd det. Ae maven og fortælle den hvor velkommen og ønsket den er.  Og prøv at glemme de tidligere dårlige erfaringer. Og så husk masser af tryghedsscanninger.... det har hjulpet mig begge gange. Har været afsted senest idag og det giver mig ro. 

 

Tillykke din skønne GIMBE:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 28/11/2016 at 5:24 PM, Sparklinrock said:

KATRINE - WHAAAAT???!!!!!! Ej, men for pokker!!!!! Jeg er helt rundt på gulvet!!! Det var da for vildt!!!! Kæmpe stort tillykke altså :loveshower og det var da et vildt flot tal, når du 'kun' er 4+0. Hvor er det vildt altså!!!! :loveshower 

Jeg forstår godt, hvis ikke du glæder dig 100% endnu, med jeres historie taget i betragtning. Men du må altså love mig at I nyder det og fejrer det lige nu!!! Du er GRAVID for pokker :loveshower 

Ja, det er mega vildt :loveshower:loveshower:kuller:wub ja, de sagde også på klinikken at det var gode takter fra spirens side, så vi håber den hænger i :goodluck vi har ikke fået så fint et tal før, det højeste vi har fået før er 72, også ved 4+0, så det er flot denne gang. Men vi skal have været lange historie med i tankerne, desværre!! 

Det er rigtig trist det skal være sådan, men sådan er vores virkelighed bare. Ved godt nogle måske vil tænke, ej pjat hold nu op. Men det er bare svært :( 

 

Men det er såååååååååååååå vildt altså :biglove:gravid 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28/11/2016 at 6:09 PM, Frk.Mini said:

Jeg er så glad på jeres vegne!! For en fantastisk nyhed!! :loveshower

Tak søde du :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28/11/2016 at 7:00 PM, Saga74 said:

Hvor er det stort :boo en lille glædeståre herfra. Ber for det er en sund og fin keeper denne gang. Tillykke søde :glad 

Tak søde Saga, vi håber også så inderligt at det er en keeper :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, MrsMom said:

Stort tillykke, dejligt at det lykkes :mini-cigogne-bebe-0384:

Tak, nu håber vi den vil hænge i, og er en sund og rask baby :wub:goodluck 

23 hours ago, camolette said:

 

Ih hvor er det fantastisk søde Øj hvor jeg krydser fingre for at det er en keeper :kuller:7himmel

Tak søde :kram2 det håber vi mere end nogensinde :7himmel 

22 hours ago, KatGSH said:

Nej nej nej, hvor er det bare GODT!!! Kæmpe tillykke! :glad 

Tak :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Helle 81 said:

 

Yaaaaaaaay for pokker. ENDELIG!!!!!:kuller:biglove:balloon

 

Det er bare så meget din tur ❤

 

Et forslag fra mig er at du får lov at fortsætte med progestoronen (crinonen)  indtil uge 10. Jeg fik det både i denne graviditet og med oskar.  Det hjælper med at understøtte graviditeten.  Det er ikke alle klinikker der bruger det og jeg har selv måtte spørge efter det. Det giver bivirkninger i form af de normale graviditetssymptomer. 

 

Jeg er så glad på din vegne og du er så meget en GIMBE :loveshower

 

Stort tillykke og husk at nyd det. Ae maven og fortælle den hvor velkommen og ønsket den er.  Og prøv at glemme de tidligere dårlige erfaringer. Og så husk masser af tryghedsscanninger.... det har hjulpet mig begge gange. Har været afsted senest idag og det giver mig ro. 

 

Tillykke din skønne GIMBE:wub

Vi håber den hænger i. Der er helt styr på crinone, jeg skal have det ind til 1. Scanning og så vurderer de og vi sammen :super

Tak for dine gode tanker, jeg kan ikke 'bare' glemme de erfaringer vi har med i bagagen, de sidder så dybt i os begge :( 

men maven får masser af nus, kærlig og kys fra M. Den må ikke være i tvivl om den er så ønsket :biglove 

tak søde du :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen årets gode nyhed Kat, selv om det er sent på sæsonen :loveshower Hvornår skal du scannes? Glæder mig til forhåbentlig at følge dig gennem en masse milepæle op til jul og ind i det nye år :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Katrinemus said:

Ja, det er mega vildt :loveshower:loveshower:kuller:wub ja, de sagde også på klinikken at det var gode takter fra spirens side, så vi håber den hænger i :goodluck vi har ikke fået så fint et tal før, det højeste vi har fået før er 72, også ved 4+0, så det er flot denne gang. Men vi skal have været lange historie med i tankerne, desværre!! 

Det er rigtig trist det skal være sådan, men sådan er vores virkelighed bare. Ved godt nogle måske vil tænke, ej pjat hold nu op. Men det er bare svært :( 

 

Men det er såååååååååååååå vildt altså :biglove:gravid 

Der er da INGEN, der tænker pjat med jer!! Tværtimod kan jeg så meget følge jeres tilbageholdne glæde. Jeg håber dog inderligt for jer, at I med tiden kan tro mere og mere på det. Og rigtigt glæde jer!! For denne gang holder den ved. Jeg kan mærke det helt inde i knoglerne. Det HCG tal er bare så flot. Jeg tror på det for jer, indtil I selv er helt med. I har så meget fortjent den lykke :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk, søde Katrine! Tillykke!! :loveshower Jeg forstår godt din tilbageholdenhed! Jeg sender alle de positive tanker og krydsede fingre jeg kan for at den nu holder ved og det endelig er jeres tur! :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg kommer ikke rigtigt på BK i øjeblikket, men hvor er det DEJLIGT at komme ind og læse nyheden om, at du er gravid, Katrine! :loveshower

 

T I L L Y K K E ! ! ! ! :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/11/2016 at 7:22 PM, Saga74 said:

Det er simpelthen årets gode nyhed Kat, selv om det er sent på sæsonen :loveshower Hvornår skal du scannes? Glæder mig til forhåbentlig at følge dig gennem en masse milepæle op til jul og ind i det nye år :kiss 

Bedre set end aldrig, er det ikke sådan man siger :P tak søde :kiss det håber vi også herhjemme :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/11/2016 at 7:33 PM, Sparklinrock said:

Der er da INGEN, der tænker pjat med jer!! Tværtimod kan jeg så meget følge jeres tilbageholdne glæde. Jeg håber dog inderligt for jer, at I med tiden kan tro mere og mere på det. Og rigtigt glæde jer!! For denne gang holder den ved. Jeg kan mærke det helt inde i knoglerne. Det HCG tal er bare så flot. Jeg tror på det for jer, indtil I selv er helt med. I har så meget fortjent den lykke :kuller 

Vi er meget glade og håber en masse, men det er ikke bare lige at give sig hen til drømmen endnu, men det skal nok komme :7himmel 

Hvor er du altså søde, tak :kram2 håber virkelig så inderligt at det er nu :wub Ja, jeg tænker også at det tal er bare så godt, så vi har jo lov at håbe :goodluck det højeste ellers har være 72, så det er helt anderledes denne gang.

Det lyder som en deal, jeg giver lyd når vi tør tro helt på det :kram2;) Jeg sagde til M forleden, at hvis man ikke blev udsat for mere end man kunne holde til, så skulle denne graviditet godt nok hænge ved, tænger til lykke og glæde :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/11/2016 at 8:03 PM, Aja said:

Hvor er det fantastisk, søde Katrine! Tillykke!! :loveshower Jeg forstår godt din tilbageholdenhed! Jeg sender alle de positive tanker og krydsede fingre jeg kan for at den nu holder ved og det endelig er jeres tur! :kiss 

Tak for forståelsen, det er ikke så rart at være så påpasselig, men vi har en tung tung rygsæk med os, som vi skal forholde os til. 

Men det er så fantastisk altså :loveshowerdet håber vi også det er :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Bermuda said:

Ih, jeg kommer ikke rigtigt på BK i øjeblikket, men hvor er det DEJLIGT at komme ind og læse nyheden om, at du er gravid, Katrine! :loveshower

 

T I L L Y K K E ! ! ! ! :loveshower 

Jeg havde faktisk tænkt på dig forleden, at jeg skulle altså omkring din tråd, jeg håber I har det godt og flytningen er gået godt :kram2 tak søde, det er så vildt :7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Katrinemus said:

Jeg havde faktisk tænkt på dig forleden, at jeg skulle altså omkring din tråd, jeg håber I har det godt og flytningen er gået godt :kram2 tak søde, det er så vildt :7himmel 

 

Det er SÅ vildt - jeg er virkelig glad på jeres vegne! Årets bedste julegave :7himmel

 

Flytningen er gået... well, der kommer er laaaangt brokkeindlæg om det på et tidspunkt (hvis jeg kan få taget mig sammen, vel at mærke :rolleyes )

Altså, vi bor her, her er (eller, bliver lige så stille) dejligt, men bor stadig i flyttekasser, så... Det er lidt stressende, faktisk :unsure 

Men vi er enormt glade for at være rykket til Amager og tættere på netværk - og vi skal nok komme på plads snart(-ish) og få det dejligt! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har fået taget ekstra BP i dag, for at tjekke at mit meget lave hCG nu var ude af kroppen. BP viste hCG på 0, så det er jo fint. RH lovede at de ville sende kopier af vores journal med snail-mail, så håber at vi modtager dem inden længe. Vi skal jo være forberedt til tænderne, når vi skal ud hos Trianglen om 1 måned :)

 

Hvordan går det hos den gravide Katrine? :kuller Håber I har kan nyde det lidt mere for hver dag, der går :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2. december 2016 at 1:13 PM, Sparklinrock said:

Nå, jeg har fået taget ekstra BP i dag, for at tjekke at mit meget lave hCG nu var ude af kroppen. BP viste hCG på 0, så det er jo fint. RH lovede at de ville sende kopier af vores journal med snail-mail, så håber at vi modtager dem inden længe. Vi skal jo være forberedt til tænderne, når vi skal ud hos Trianglen om 1 måned :)

 

Hvordan går det hos den gravide Katrine? :kuller Håber I har kan nyde det lidt mere for hver dag, der går :bd

Dejligt blodprøven var i 0 nu, selvom det skulle have været den anden vej :kram2 

Dejligt I får jeres journal så I kan få den med på den nye klinik, så I kan få en baby :bd 

Skal det forsøg der gav jer, jeres søn ikke kopieres måske? :chin: 

Altså gravide :wub Katrine har det godt, jeg runder en ny uge i morgen. Der er en del rumstering i underlivet, har giga tunge og ømme bryster, er træt og sulten. Så håber den lille spire har det godt :7himmel 

Du er sød at spørge :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Katrinemus said:

Dejligt blodprøven var i 0 nu, selvom det skulle have været den anden vej :kram2 

Dejligt I får jeres journal så I kan få den med på den nye klinik, så I kan få en baby :bd 

Skal det forsøg der gav jer, jeres søn ikke kopieres måske? :chin: 

Altså gravide :wub Katrine har det godt, jeg runder en ny uge i morgen. Der er en del rumstering i underlivet, har giga tunge og ømme bryster, er træt og sulten. Så håber den lille spire har det godt :7himmel 

Du er sød at spørge :kiss 

 

Ih jeg tænker på dig ofte og håber og krydser for at din lille spire sidder fast og har det godt :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, camolette said:

 

Ih jeg tænker på dig ofte og håber og krydser for at din lille spire sidder fast og har det godt :kram2 

Tak søde du :kiss jeg håber også den hænger godt fast derinde :wub vi holder vejret lidt endnu, til 1. Scanning :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Katrinemus said:

Tak søde du :kiss jeg håber også den hænger godt fast derinde :wub vi holder vejret lidt endnu, til 1. Scanning :goodluck 

 

Må man spørge hvornår du skal scannes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, camolette said:

 

Må man spørge hvornår du skal scannes?

Man må gerne spørge, men der kommer ikke et svar :kram2:kram2 inden juleaften i hvetfald :wub 

Edit: men så snart der er nyt, så er jeg på tasterne :kiss 

Det er ikke for at være tarvelig, men det er svært når vi har været igang så længe! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Katrinemus said:

Man må gerne spørge, men der kommer ikke et svar :kram2:kram2 inden juleaften i hvetfald :wub 

Edit: men så snart der er nyt, så er jeg på tasterne :kiss 

Det er ikke for at være tarvelig, men det er svært når vi har været igang så længe! 

Det er helt ok :) jeg forstår dig udmærket godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, camolette said:

Det er helt ok :) jeg forstår dig udmærket godt :kram2

Tak søde du :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Katrinemus said:

Man må gerne spørge, men der kommer ikke et svar :kram2:kram2 inden juleaften i hvetfald :wub 

Edit: men så snart der er nyt, så er jeg på tasterne :kiss 

Det er ikke for at være tarvelig, men det er svært når vi har været igang så længe! 

Jeg håber du får hjerteblink og julelykke i gave i år :jul4 Glæder mig meget til at høre nyt fra dig, du lyder vældig gravid i hvert fald :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Saga74 said:

Jeg håber du får hjerteblink og julelykke i gave i år :jul4 Glæder mig meget til at høre nyt fra dig, du lyder vældig gravid i hvert fald :glad 

Tak søde Saga :kram2 det håber jeg også og som forsinket julegave til min skønne M, han har fødselsdag  nogle dage før scanningen :biglove jeg synes også min krop føles sådan, meeeeen vi har stået i det før med en helt anden slutning, og det sidder VIRKELIG dybt i mig. Har så svært ved ikke at tænke på det :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER