tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Vi venter os en lille aktiv prinsesse :loveshower

Så herren fik ret, og nu skylder jeg ham så en middag :)

Tillykke med prinsessen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, jeg er også ked af det :(

Ja, jeg troede også at det høje hcg-tal var et godt tegn, men åbenbart ikke :unsure

Æv for helvede da også. Man kan åbenbart ikke regne med noget overhovedet. Jeg håber du bliver hurtigt gravid igen med en blivende spire. Stort kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille prinsesse Lykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv for helvede da også. Man kan åbenbart ikke regne med noget overhovedet. Jeg håber du bliver hurtigt gravid igen med en blivende spire. Stort kram.

Tak, det håber jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det håber jeg også :)

Kære dig hvor er jeg ked af at høre det, det er bare ikke fair, kæmpe kram til dig og din mand  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Lykke med en lille pige  :kiss  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle.

 

Stikker lige hovedet ind for at høre hvordan det går med jer allesammen - moren, jer der er gravide og jer skønne kvinder der stadig kæmper? 

 

:kram2 herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :kram2 Det går stille og roligt. Om lidt over en uge er vi forhåbentlig i gang igen. Vi trænger til der sker noget på denne front igen... Hvad med dig??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder rigtig godt Didda. Kan ikke huske om det var icsi i var i gange med inden? Så håber vi at der kommer nogle lækre spire efter sommerferierne :yay

Her går det stille og roligt. Skal af sted på ferie i morgen. Så det bliver dejligt at få lidt sol :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går alt også stille og rolig. Skal til MD scanning på fredag, så det er jeg virkelig spændt på.

Ellers afventer jeg stadig, tror jeg, at mærke liv fra prinsessen inde i mavens, men mon ikke snart det kommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går alt også stille og rolig. Skal til MD scanning på fredag, så det er jeg virkelig spændt på.

Ellers afventer jeg stadig, tror jeg, at mærke liv fra prinsessen inde i mavens, men mon ikke snart det kommer :loveshower

Uhhh det er så spændende med scanning. Og til MD tager de sig jo rigtig god tid :yay

Det er vildt at du allerede er nået dertil! :)

Vi skal ind og have en 3D scanning når jeg rammer uge 28. Det bliver spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ICSI vi var igang med, men det friske forsøg blev aflyst, så har kun prøvet et fryseforsøg... Lækkert! Hvor går turen hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik scanningen i dag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ved at være, at I skal starte op igen Didda :) Bliver spændende at komme igang igen!!

Jeg sidder lige i øjeblikket Cypern og nyder solen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er MD Scanningen gået idag Lykke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lækkert :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik scanningen i dag??

  

Hvordan er MD Scanningen gået idag Lykke?

MD scanningen gik bare super godt. Alt var så perfekt som det kunne være, og der gemmer sig stadig en lille aktiv prinsesse derinde :loveshower

Hun havde både hikke og hånden i skridtet hele tiden, så hun har sig en fest derinde :haha

Hvordan mon det går med alle jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD scanningen gik bare super godt. Alt var så perfekt som det kunne være, og der gemmer sig stadig en lille aktiv prinsesse derinde :loveshower

Hun havde både hikke og hånden i skridtet hele tiden, så hun har sig en fest derinde :haha

Hvordan mon det går med alle jer andre?

Haha ja det kunne lyde sådan. Skønt at alt var perfekt!! Og vildt at du allerede er nået til MD. Synes lige at du meldte din graviditet :)

Så skal vi have Didda med på vognen også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden går godt nok stærkt... Ja tak ;) :yay nu skal mens blot komme, så vi kan tilmelde os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle.

Stikker lige hovedet ind for at høre hvordan det går med jer allesammen - moren, jer der er gravide og jer skønne kvinder der stadig kæmper?

:kram2 herfra

Hvor er det godt alt går godt med dig Stine og dig Lykke. Og Didda du snart skal igang.

Jeg er total inaktiv herinde. Det kræver sin kvinde at have tre børn. Og babyen syntes ikke søvn er fedt. Det blir til ca 8 timer i døgnet så vi er pænt trætte herhjemme pt. Men ellers er alt godt og hun er så sød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden går godt nok stærkt... Ja tak ;) :yay nu skal mens blot komme, så vi kan tilmelde os :)

:yay jeg finder flagene frem og venter på at må heppe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt alt går godt med dig Stine og dig Lykke. Og Didda du snart skal igang.

Jeg er total inaktiv herinde. Det kræver sin kvinde at have tre børn. Og babyen syntes ikke søvn er fedt. Det blir til ca 8 timer i døgnet så vi er pænt trætte herhjemme pt. Men ellers er alt godt og hun er så sød.

Ja det lyder ikke som om at søvn er en overskudsvarer hos jer. Men skønt at I har fået sådan en dejlig unge. Men 3 styks er også en god håndfuld :) kan forestille mig at man sover lige snart der er mulighed for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre fra dig Solvej. 3 børn er også en håndfuld, så kan godt forstå overskuddet er ikke eksisterende :) Sov dog søde prinsesse :wub

Min mens vælger at drille og ikke komme til tiden. Så jeg går "bare" og venter på den vil komme, så vi kan melde os til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det lyder ikke som om at søvn er en overskudsvarer hos jer. Men skønt at I har fået sådan en dejlig unge. Men 3 styks er også en god håndfuld :) kan forestille mig at man sover lige snart der er mulighed for det :)

Det er heldigvis en kort periode det er sådan. Men ja søvn og så sex er begge dele noget man bare ligger sig ned og gør så snart der er ro til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre fra dig Solvej. 3 børn er også en håndfuld, så kan godt forstå overskuddet er ikke eksisterende :) Sov dog søde prinsesse :wub

Min mens vælger at drille og ikke komme til tiden. Så jeg går "bare" og venter på den vil komme, så vi kan melde os til...

Vores andre børn sov først "godt" ved 1,5-2 års alderen så vi vidste det lidt på forhånd.

Æv med den mens. Har du testet for en sikkerheds skyld?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER