tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Tusind tak Janne og Sparks :kiss

Og tak for at du spørger Janne. Det går skam rigtig fint. Håber at I alle er kommet jer efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot mave du har dig og stort tillykke med god NF!!!! Fedt du er nået denne milepæl

  

årrhh en fin lille en kæmpe tillykke Lykke  :kiss  :loveshower

  

Stort tillykke med NF. Så dejligt når den er veloverstået :)

  

Stort tillykke med veloverstået NF Lykke :loveshower

 

Og stort tillykke med den kommende lille dreng Stine :kuller

Tusind tak alle sammen, nu føler vi endelig vi kan slappe lidt af, og se frem til de næste måneder, hvor der jo stadig skal ske ting og sager som, jordemoderbesøg, flere skanninger, læge osv, bliver en spændende tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har idag fået at vide, at vi venter os en lille dreng :kuller

Stort tillykke Stine, bliver da skønt med sådan en lille babyboy :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige holdt en lille pause...

Lykke: Sikke en fantastisk FN - 40 min drømmescenarie :7himmel...

Stine: en lille dreng :wub tillykke

Solvej: håber I alle har det godt og nyder jeres lille vidunder. Stort tillykke igen !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige holdt en lille pause...

Lykke: Sikke en fantastisk FN - 40 min drømmescenarie :7himmel...

Stine: en lille dreng :wub tillykke

Solvej: håber I alle har det godt og nyder jeres lille vidunder. Stort tillykke igen !!

dejligt du er tilbage  :kiss hvad er planerne nu ? du har sikkert sagt det men jeg kan sørme ikke huske en dyt  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter på det bliver august, hvor vi kan melde os til igen. Så er ikke så aktiv i øjeblikket på BK. Forsøger at få det bedste ud af ventetiden.

Det er helt fair ikke at kunne huske en dyt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Stine og Lykke med jeres graviditeter, og Solvej med din fødsel. Håber det går godt.

 

En masse  :bd  til jer som ruger eller er i gang med behandling. Håber I snart får de eftertragtede 2 streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi i gang igen hos CFC – glæder os rigtig meget :yay . Sidst var det en MA i januar (8. uge).

 

I foråret var vi hos Aagaard i Århus med 2xIUI-H, men der havde vi en dårlig oplevelse, specielt sidste forløb hvor jeg blev fysisk dårlig efter inseminering.

 

Pga mandens arbejde havde vi ikke mulighed for at fortsætte hos CFC, som vi ellers gerne ville. M ville dengang gerne være med til alle konsultationer (=fravær hele dagen pga lang transport), men tryghed og tillid prioriterer vi højest nu. M kommer derfor ikke med til så meget, men de dage han gør, nyder vi det fuldt ud.

 

Var til skanning i går og der var 1x17mm og 1x20mm follikel samt slimhinde på 12mm. Ovitrelle i går aftes og IUI i morgen. Håber det bliver hos Svend, da jeg ved han gør det uden gener. Krydser fingre. Det har intet med det andet personale på CFC at gøre. Kan ”bare” slappe af under IUI hos ham. Andre steder har de haft problemer ved indførsel i min livmoder. Han gør det hurtigere end jeg næsten opdager det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi i gang igen hos CFC – glæder os rigtig meget :yay . Sidst var det en MA i januar (8. uge).

 

I foråret var vi hos Aagaard i Århus med 2xIUI-H, men der havde vi en dårlig oplevelse, specielt sidste forløb hvor jeg blev fysisk dårlig efter inseminering.

 

Pga mandens arbejde havde vi ikke mulighed for at fortsætte hos CFC, som vi ellers gerne ville. M ville dengang gerne være med til alle konsultationer (=fravær hele dagen pga lang transport), men tryghed og tillid prioriterer vi højest nu. M kommer derfor ikke med til så meget, men de dage han gør, nyder vi det fuldt ud.

 

Var til skanning i går og der var 1x17mm og 1x20mm follikel samt slimhinde på 12mm. Ovitrelle i går aftes og IUI i morgen. Håber det bliver hos Svend, da jeg ved han gør det uden gener. Krydser fingre. Det har intet med det andet personale på CFC at gøre. Kan ”bare” slappe af under IUI hos ham. Andre steder har de haft problemer ved indførsel i min livmoder. Han gør det hurtigere end jeg næsten opdager det :P

 

 

Lyder så spædende, og det er super vigtigt at man føler at man er i trygge hænder. Vi hepper på at Svend tager sig af opgaven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter spændt på opkald fra klinikken! Har fået taget blodprøve i dag - er på CD 33 og har ikke fået mens :o

Håååååber der kommer positivt svar :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID :loveshower

Jeg kan ikke rigtigt forstå det, men det er jeg!

Mit hcg ligger på 975 så der er vist ikke rigtig så meget at være i tvivl om :kuller :kuller

Det var ved vores første fryseforsøg, efter to friske forsøg uden gevinst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID :loveshower

Jeg kan ikke rigtigt forstå det, men det er jeg!

Mit hcg ligger på 975 så der er vist ikke rigtig så meget at være i tvivl om :kuller :kuller

Det var ved vores første fryseforsøg, efter to friske forsøg uden gevinst.

 

Ih, hvor jeg dog ELSKER, når der er gode nyheder i denne tråd. Det er bare så specielt, når vi har 'kæmpet sammen' så længe. Er så glade på jeres vegne - frysebaby er åbentbart vejen frem, hurra!!!! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID :loveshower

Jeg kan ikke rigtigt forstå det, men det er jeg!

Mit hcg ligger på 975 så der er vist ikke rigtig så meget at være i tvivl om :kuller :kuller

Det var ved vores første fryseforsøg, efter to friske forsøg uden gevinst.

Hvor er det bare stort Bermuda. KÆMPE tillykke :yay

Hvor langt er du nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor jeg dog ELSKER, når der er gode nyheder i denne tråd. Det er bare så specielt, når vi har 'kæmpet sammen' så længe. Er så glade på jeres vegne - frysebaby er åbentbart vejen frem, hurra!!!! :loveshower :loveshower

 

Ja, frysebaby var åbenbart lige det der skulle til for os :D :loveshower

 

Tak, jeg er lykkelig!! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare stort Bermuda. KÆMPE tillykke :yay

Hvor langt er du nu?

 

TAK! :kram2

 

Sygeplejersken sagde 4+0, da det er 14 dage siden jeg fik sat æg op. Jeg troede egentlig jeg var lidt længere, men det vigtigste er jo at jeg er gravid :glad

 

Edit: ifølge Trianglens terminsberegner (hvor man, udover det "normale" kan vælge IVF/ICSI/fryseforsøg) er jeg 4+1 i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID :loveshower

Jeg kan ikke rigtigt forstå det, men det er jeg!

Mit hcg ligger på 975 så der er vist ikke rigtig så meget at være i tvivl om :kuller :kuller

Det var ved vores første fryseforsøg, efter to friske forsøg uden gevinst.

 

 

 

HOLD NU OP EN FANTASTISK NYHED  :loveshower  :kiss kæmpe tillykke Bermuda, hold fest du må være rundt på gulvet og rigtig flot høj hcg  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD NU OP EN FANTASTISK NYHED  :loveshower  :kiss kæmpe tillykke Bermuda, hold fest du må være rundt på gulvet og rigtig flot høj hcg  :kuller

 

Tak, sødeste Tusnelda! :kiss :kiss

 

Jeg er seriøst rundt på gulvet og virkelig, virkelig glad :kuller

Ja, så forstår jeg bedre min kvalme med så høj hcg ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID :loveshower

Jeg kan ikke rigtigt forstå det, men det er jeg!

Mit hcg ligger på 975 så der er vist ikke rigtig så meget at være i tvivl om :kuller :kuller

Det var ved vores første fryseforsøg, efter to friske forsøg uden gevinst.

Har fulgt med fra sidelinien ;-) . Hvor er det fantastisk at det er lykkedes for jer i 3. forsøg. Stort tillykke og med det flotte hcg tal

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID :loveshower

Jeg kan ikke rigtigt forstå det, men det er jeg!

Mit hcg ligger på 975 så der er vist ikke rigtig så meget at være i tvivl om :kuller :kuller

Det var ved vores første fryseforsøg, efter to friske forsøg uden gevinst.

STORT TILLYKKE :kiss

Sikke en FANTASTISK nyhed :yay :yay

Hvor er jeg glad på jeres vegne, og fantastisk at første fryseforsøg gav en positiv test :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen stort tillykke :loveshower :loveshower Vi glæder os til løbende status !!! :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID :loveshower

Jeg kan ikke rigtigt forstå det, men det er jeg!

Mit hcg ligger på 975 så der er vist ikke rigtig så meget at være i tvivl om :kuller :kuller

Det var ved vores første fryseforsøg, efter to friske forsøg uden gevinst.

Wuhuuuu sådan der. Stort stort tillykke med det. Er fra tlf men indsætter en masse smilys du ikke kan se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi i gang igen hos CFC – glæder os rigtig meget :yay . Sidst var det en MA i januar (8. uge).

I foråret var vi hos Aagaard i Århus med 2xIUI-H, men der havde vi en dårlig oplevelse, specielt sidste forløb hvor jeg blev fysisk dårlig efter inseminering.

Pga mandens arbejde havde vi ikke mulighed for at fortsætte hos CFC, som vi ellers gerne ville. M ville dengang gerne være med til alle konsultationer (=fravær hele dagen pga lang transport), men tryghed og tillid prioriterer vi højest nu. M kommer derfor ikke med til så meget, men de dage han gør, nyder vi det fuldt ud.

Var til skanning i går og der var 1x17mm og 1x20mm follikel samt slimhinde på 12mm. Ovitrelle i går aftes og IUI i morgen. Håber det bliver hos Svend, da jeg ved han gør det uden gener. Krydser fingre. Det har intet med det andet personale på CFC at gøre. Kan ”bare” slappe af under IUI hos ham. Andre steder har de haft problemer ved indførsel i min livmoder. Han gør det hurtigere end jeg næsten opdager det :P

Vi krydser fingre for at Svend kan klare opgaven. Godt I er i gode hænder. Så hepper jeg på der blir en baby inden længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fulgt med fra sidelinien ;-) . Hvor er det fantastisk at det er lykkedes for jer i 3. forsøg. Stort tillykke og med det flotte hcg tal

:-)

 

Mange tak! :kram2

 

Det er netop så fantastisk, intet mindre :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT TILLYKKE :kiss

Sikke en FANTASTISK nyhed :yay :yay

Hvor er jeg glad på jeres vegne, og fantastisk at første fryseforsøg gav en positiv test :loveshower

 

 

Tak, tak, tak :kiss

 

Jamen, det er SÅ fantastisk :yay - og også helt vildt surrealistisk  :huh :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen stort tillykke :loveshower :loveshower Vi glæder os til løbende status !!! :yay :yay

 

Igen mange tak, søde ;) :kiss

 

Jeg skal nok opdatere løbende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER