MichelleIP

Velkommen til andre dec '14 mødre :)

106 indlæg i dette emne

Fra 5+ kan man hos lille københavner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den veloverståede scanning! :loveshower Det er bare sådan en lettelse når man kan få bekræftiget at der er liv derinde :7himmel

 

- Hvad er det for nogle skemaer du snakker om? :)

Hej piger!

Jeg melder mig også på herinde - tog 2 tests hhv. mandag eftermiddag og tirsdag morgen, begge med 2 tydelige streger :D Er så glad og spændt! Om halvanden uge skal vi til vores første scanning - vi tyvstarter og betaler for en tidlig tryghedsscanning, for vi kan simpelthen ikke vente til 1. graviditetsundersøgelse, som først er d. 20. maj. Det er vores første, og vi har stadig lidt svært ved at tro på det - specielt fordi vi ikke har prøvet særligt på det, vi har bare ikke prøvet at undgå det - vi er skideheldige! Michelle, det ville være helt fantastisk, hvis du ville sende mig dine lister, dem kan jeg helt sikkert bruge - det er jo en jungle!

 

Rigtig stort tillykke til alle!

 

Jeg har lige kigget min mappe igennem og redigeret lidt i listerne. Det jeg har som jeg synes kunne være relevant er:

- Babyindkøb

- Hospitalstasken

- Kontakt hospitalet hvis... (der skal I dog have ændret kontaktinfo i bunden så det passer med jeres eget hospital)

- Min graviditet (et excel ark med uge for uge, som selv opdaterer en grøn streg med hvor du er og kan ændre datoerne alt efter din sidste mens + hvornår man skal til undersøgelser og starte vitaminer)

- Pusletasken

 

Til mig selv lavede jeg i sin tid også en telefonliste med dem som skulle have en sms efter fødslen. Men tvivler på I kan bruge min familie og venners numre ;)

 

Men I må altså lige skrive en privat besked til mig med jeres mail, så jeg kan sende de lister I godt kunne tænke jer :)

 

Nå for pokker - jeg synes ellers at jeg har læst flere steder at det var meget tidligere at man kunne se hjerteblink.

 

Sikke man bliver klog af at være herinde  :oops

Til min første scanning fandt jeg denne hjemmeside der fortæller hvad man kan se ved scanning i de forskellige uger: http://www.ivf-syd.dk/fertilitetsbehandling/graviditetsskanning.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smart- hvor er du kreativ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære med-kommende mødre.

 

Så joiner jeg også dette forum. Jeg har termin 31. december, så jeg er vel den med den "yngste" bebs herinde. 

 

Glæder mig til at følge jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære med-kommende mødre.

Så joiner jeg også dette forum. Jeg har termin 31. december, så jeg er vel den med den "yngste" bebs herinde.

Glæder mig til at følge jer alle.

Velkommen i gruppen og tillykke med baby :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære med-kommende mødre.

Så joiner jeg også dette forum. Jeg har termin 31. december, så jeg er vel den med den "yngste" bebs herinde.

Glæder mig til at følge jer alle.

Også velkommen herfra og tillykke med nytårs-baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER