MichelleIP

Velkommen til andre dec '14 mødre :)

106 indlæg i dette emne

Der er da godt nok ikke noget at tage fejl af ;) :yay

Nej.. Det er der vist godt nok ikke :D Den udvikler sig da i hvert fald :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe Tillykke til jer alle☺

Tilslutter mig december gruppen med en foreløbig termins dato d. 21/12.

Venter mit 3 barn. Total uvirkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke helt hvad du mener.. Tænker du ift. dato for ÆL eller hvordan? :)

Min udregning matcher linket, så det er meget godt :) indtil NF.

Min sidste mens første dag var d. 11. marts. Med en klassisk cyklus på 28 dage, vil jeg have termin d. 16 dec. Men da jeg har en cyklus på 34 dage er det + 6 dage og bliver dermed d. 22. dec. ?! Det passer også med at min ÆL ligger senere, end hvis jeg havde en cyklus på 28 ... Det var det jeg mente, håber det giver mening ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige høre, om der er nogle af jer der lider af allergi? Birke, græs osv.

Jeg har nemlig ikke selv været ved lægen endnu, så har ikke lige fået spurgt hvad jeg skal gøre mht allergipiller.

 

Hvad gør i? -Jeg kan nemlig mærke at min næse så småt begynder at løbe og mine øjne klør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten ... Hvis man har en cyklus på over 28 dage, så lægger man da dagene til i sidste ende , ikke ?

 

Det ved jeg egentlig ikke.. Hmm... Jeg gætter på man regner fra første dag i sidste mens.. Jeg mener at man kan justerer cykluslænge inde på lilypie når man laver en Tucker.

 

Melder mig også forsigtigt herinde...har termin 6. December...

Har prøvet i over 2 år, mistet 2 gange så håber 3. Gang er lykkens gang for at få vores baby :-)

ej.. Bliver helt ked af det på dine vejne :kram Jeg krydser fingre og tær for at det er jeres tur denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også forsigtigt herinde...har termin 6. December...

Har prøvet i over 2 år, mistet 2 gange så håber 3. Gang er lykkens gang for at få vores baby :-)

Det skal lykkedes for jer denne gang, andet vil være uretfærdigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal lykkedes for jer denne gang, andet vil være uretfærdigt :kram2

Helt enig men tør bare slet ikke tro på det endnu, men i morgen er jeg 7+0 og håber al den kvalme og utilpashed har været tegn på spiren er stærk denne gang. Men nu må vi se :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg egentlig ikke.. Hmm... Jeg gætter på man regner fra første dag i sidste mens.. Jeg mener at man kan justerer cykluslænge inde på lilypie når man laver en Tucker.

 

ej.. Bliver helt ked af det på dine vejne :kram Jeg krydser fingre og tær for at det er jeres tur denne gang!

Tak for krydsede fingre og tær, vi har brug for al den medvind vi kan få nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rigtig glad for, at jeg har en tid hos lægen i næste uge mhp. Blodprøve. Ganske vist ikke hvor

det egentlig var tænkt med HcG, men havde tænkt mig at spørge dem, om den ikke måtte komme med, når nu vi var igang ;)

Har taget en test til morgen, faktisk 2, stregen er længe om at komme, den kommer indenfor tid, men den har ikke udviklet sig de seneste dage. Så jeg tror ikke jeg forbliver herinde ret længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv! ... men uuuh, det er farligt at teste. Der kan være alle mulige faktorer der spiller ind.. Så jeg vil ikke sige at håbet er ude endnu. Men ja, få taget en HCG blodprøve, og fortæl din læge om din oplevelse med testen..

 

Jeg krydser! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv! ... men uuuh, det er farligt at teste. Der kan være alle mulige faktorer der spiller ind.. Så jeg vil ikke sige at håbet er ude endnu. Men ja, få taget en HCG blodprøve, og fortæl din læge om din oplevelse med testen..

Jeg krydser! :kram

Jeg har lige fået en peptalk inde i "vil gerne være gravid smalltalk, og der er faktisk nogle gode points, så jeg har fået modet tilbage og håber det ikke betyder spor ift. Testene :)

86NW4lg.jpg

Her er testene i øvrigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået en peptalk inde i "vil gerne være gravid smalltalk, og der er faktisk nogle gode points, så jeg har fået modet tilbage og håber det ikke betyder spor ift. Testene :) 86NW4lg.jpg

Her er testene i øvrigt

Synes dine tests ligner mine...krydser alt hvad jeg kan for dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes dine teste ser helt fine ud faktisk :) Dem ville jeg ikke selv være bekymrede over.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :) VI SKAL SGU KLARE DET :bd :bd

Vi har nu bestilt tid til en tryghedsskanning den 12. Maj, måske det kan give lidt ro :blush

Vi gjorde det med vores datter ved 6+3, 8+2 og 10+2, så har talt om, at det gentager vi :) Det gav en god ro sidste gang, så mon ikke det også gør denne gang :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige melde mig herinde også. Jeg er egentlig i novembergruppen fordi jeg regner med at min termin bliver rykket frem en dag eller to. I følge terminsberegneren har jeg termin D. 1 december, men min æl kommer på 12-13 dagen i cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige melde mig herinde også. Jeg er egentlig i novembergruppen fordi jeg regner med at min termin bliver rykket frem en dag eller to. I følge terminsberegneren har jeg termin D. 1 december, men min æl kommer på 12-13 dagen i cyklus.

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :) VI SKAL SGU KLARE DET :bd :bd

Vi har nu bestilt tid til en tryghedsskanning den 12. Maj, måske det kan give lidt ro :blush

Vi gjorde det med vores datter ved 6+3, 8+2 og 10+2, så har talt om, at det gentager vi :) Det gav en god ro sidste gang, så mon ikke det også gør denne gang :blush

Manden har været rigtig utålmodig og vi har talt meget om, at vi jo gerne ville gøre som ved vores datter mht. Skanninger, så nu er det også booket en skanning den 1. Maj :O :) Så passer det med 6+2/3, også 8+ den 12. Maj :yay Så må vi se, om vi så ender med yderligere en skanning ved de 10+ :yay 1. Maj er jo faktisk om lidt mere end 1 uge :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Melder mig forsigtigt på banen. Stod med en positiv test for 1 uge siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Melder mig forsigtigt på banen. Stod med en positiv test for 1 uge siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Melder mig forsigtigt på banen. Stod med en positiv test for 1 uge siden og har regnet mig frem til en terminsdato 22. December.

Vi har prøvet i et stykke tid, så troede slet ikke på det og har stadig svært ved at tro at det endelig er lykkes.

Har ikke de vilde symptomer, så det gør ikke troen på, at der er en lille spire større. Tænker at nu tager vi lige første lægebesøg, ringer og får tid i morgen så kan det være vi skal bestille en scanning for at gå bekræftet at det er noget der inde.

Sjit, det er det her, vi har gået og drømt om så længe og nu er det nu - VILDT ☺

Tillykke :loveshower 

Vi har termin omtrent samtidig - jeg har den 22./23. december, indtil videre, undrede mig lidt over, hvorfor du er 5+1? :unsure Jeg tæller det til 4+5/4+6 :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Vi har termin omtrent samtidig - jeg har den 22./23. december, indtil videre, undrede mig lidt over, hvorfor du er 5+1? :unsure Jeg tæller det til 4+5/4+6 :unsure

Sjovt ... Jeg har også termin d. 22/12 og jeg skulle være 5+0 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt ... Jeg har også termin d. 22/12 og jeg skulle være 5+0 i dag

Ej hvor skægt :D 3 stk. :super

Har I haft ÆL den 30.? :unsure Jeg havde en positiv ÆL-test den 30., men har kalkuleret ÆL til at have været den 31./1. :) Det ville da ikke gøre mig noget, hvis der var et par dage mere fremme :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en positiv ÆL d. 1. april, sidste mens d. 11. marts og en cyklus på 34/35 dage ... Hmm måske det nærmere er den 23. eller 24. dec så ... :O :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentligt ikke lagt så meget i ÆL tidspunktet - for de forskellige beregnere på nettet tager udgangspunkt i sidste mens 1. dag og cyklus ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en positiv ÆL d. 1. april, sidste mens d. 11. marts og en cyklus på 34/35 dage ... Hmm måske det nærmere er den 23. eller 24. dec så ... :o :o

Umiddelbart ville jeg nok sige, at din termin så ville være den 24./25. december - man siger, at ÆL er 24-48 timer EFTER positiv ÆL-test, MEN det betyder jo intet - vi får endeligt svar til NF :) Men ift. hvis du eks. skal have lavet en tidlig skanning eller lign,, så kan det jo have betydning med de par dage.. Jeg havde første mens dag den 18. marts og som sagt positiv ÆL-test d. 30. marts, derfra havde jeg de 14 dage efter ÆL, så min forventet mens var den 15./16. Min cyklus har været på 26/27 dage i en lang periode, men havde 2 bio i januar/februar, så det fucked lidt med kroppen, så den har været på bla. 31 dage og i sidste måned 28 dage (det passede så med de 27/28 dage i denne måned :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER