Stugan

Hvordan reagerede jeres baby efter barnedåben?

7 indlæg i dette emne

Kære mødre

 

Vi holdt barnedåb for min 4 mdr gamle datter i søndags. Det gik rigtig godt - ingen gråd i kirken og en smilende og lidt overvældet baby, som gik fra arm til arm.

 

Dagen efter var hun stadig glad, men kunne slet ikke finde til ro. Hun fik kun sovet få meget korte intervaller i løbet af dagen, hvor hun plejer at falde let i søvn og sove nogle timer af gangen. Om aftenen faldt hun helt udmattet om. Nu er jeg spændt på hvordan det vil gå idag.

 

Hvordan reagerede jeres babyer på alt postyrret ved barnedåben, og hvor længe gik der, før de var sig selv igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære mødre

Vi holdt barnedåb for min 4 mdr gamle datter i søndags. Det gik rigtig godt - ingen gråd i kirken og en smilende og lidt overvældet baby, som gik fra arm til arm.

Dagen efter var hun stadig glad, men kunne slet ikke finde til ro. Hun fik kun sovet få meget korte intervaller i løbet af dagen, hvor hun plejer at falde let i søvn og sove nogle timer af gangen. Om aftenen faldt hun helt udmattet om. Nu er jeg spændt på hvordan det vil gå idag.

Hvordan reagerede jeres babyer på alt postyrret ved barnedåben, og hvor længe gik der, før de var sig selv igen?

Jeg var meget påpasselig med Liam, og så sov han ret meget under selve festen.. Men han var mærket i 3-4 dage efter festen - de første to dage kunne han ikke finde ro og de næste to sov han ret meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vega sov slet ikke i løbet af dagen, til gengæld sov hun næsten hele dagen efter og var så normal igen. Hun var ikke ulykkelig på noget tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er spændt på hvordan det går med Maimari. Hun er også 4 mdr til dåben.

Vi har på forhånd besluttet at hun ikke kommer til at gå fra arm til arm. Det bliver mor og far, der holder hende. Det tror og håber jeg er en god beslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er spændt på hvordan det går med Maimari. Hun er også 4 mdr til dåben.

Vi har på forhånd besluttet at hun ikke kommer til at gå fra arm til arm. Det bliver mor og far, der holder hende. Det tror og håber jeg er en god beslutning.

Den beslutning tog vi også med Sophia, det var kun mig og gudmor der holdte hende. Far påtog sig værtsrollen.

Hun havde svært ved at finde ro i løbet af "festen". Men hun var ikke mærket bag efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah gik heller ikke fra arm til arm, han var 4 mdr. Han var lige hos mine veninder, mens min mand var ved siden af, og selvom jeg var i koekkenet, var der ikke nogen tvivl, da han ahvde faaet nok og raabte hoejt. Han var en perle i kirken og faldt i soevn hos mig efter selve daaben. Han kom ud at sove under festen og da han kom op var han udelukkende hos os og laa paa bordet ved siden af os, saa ingen kunne komme til ham, mens vi pakkede gave op. Jeg gik en tur med ham i viklen paa et tidspunkt, hvor han virkede til at have faaet nooooook, saa holdt vi os for os selv resten af aftenen og puttede ham som saedvanligt. 

 

Han var ikke videre maerket af det dagen efter, udover at han var mere traet og puttelysten, Men der er vikle bare et hit, saa er det behov nemlig daekket :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik Noah fra arm til arm. Han var 3,5 måned.

Han var vågen hele kirken, og sov derefter 2 timer. Festen varede nok max 2 timer efter han vågnede.

Det tog lidt ekstra tid at få ham til at sove om aftenen, men ellers var der ingen reaktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER