Barbamama

Hvor F***** er den iPad?!?!?!

40 indlæg i dette emne

Ej men det er så PINLIGT at sådan en dyr ting er væk. Men det er den altså. Valdemars iPad er forsvundet. Og vi har ikke haft den med ude, og har ikke haft besøg af nogen, det kunne have stjålet den.

Så enten har vi lagt den et mærkeligt sted i en tanketorsk eller også - og det er lidt det, jeg mistænker ;) - har Mar lagt den "på plads".

Så kære med-tumlinge-mødre: Hvor skal jeg lede? Hvor er jeres børns bedste gemmesteder? Hvilke skøre steder kan den være? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Under sofaen, i legekassen, i skabene i køkkenet, vaskemaskinen, på stolene ved spisebordet i stuen, skuffen/hylden med dvd'er, bag puderne, i en taske han bruger meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under sofaen eller generelt under møbler.

I et skab, skuffe eller lign.

Ovenpå et skab, hvis nu I har lagt den derop for lidt iPad fri tid.

Bag en sofahynde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har ikke mulighed for at ringe på dens facetime så den giver lidt lyd fra sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skraldespanden? :/

Der er en app, der hedder Find min iPhone, den mener jeg også virker på iPad, så når du har fundet iPad igen, så hent appen, så kan du få den til at sige meget høje lyde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har tidligere gemt ting mellem hendes bolde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ikke:

Under/bag nogle af sofaerne

Under/bag skænken

Under/bag tv-reolen

I legetøjskassen

Mellem boldene

I duploet

Imellem brio togene

I køkkenkabene

I køkkenskufferne

Ovenpå køkkenskabene/vitrineskabet/tv-reolen

I vores garderobeskabe

I min undertøjsskuffe

Under vores seng

Under hans seng

I vaskemaskinen (sådan en har vi ikke i lejligheden)

Sammen med dvd'erne

På spisebordsstolene

I min "krea"-kasse

I hans taske

I skuffen med poser

Bag sofahynderne

Hvis den har været i skraldespanden er løbet kørt, for denhar været væk siden sidste søndag ;) Men vi har lås på skabet til skraldespanden, så det skulle i givet fald være første og eneste gang, Valdemar fandt vej til den selv.

Suk, det er lige til at blive udmattet af <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke ringe til den, for der er ikke sim kort i. Og ja, den app bliver det første, jeg installerer i den når (hvis) vi finder den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er utroligt!!! Hmm... Har i spurgt Valdemar? Jeg har ikke selv haft held ved at spørge Mie hvor noget, der er væk, er, har heller ikke prøvet, men det skader i hvert fald ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger, at I skal prøve at installere 'find min iPhone' og se om ikke iPad'en dukker op. Den burde kunne finde den, hvis du har registeret din konto på den og I kører på samme netværk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er utroligt!!! Hmm... Har i spurgt Valdemar? Jeg har ikke selv haft held ved at spørge Mie hvor noget, der er væk, er, har heller ikke prøvet, men det skader i hvert fald ikke.

Ja, vi har spurgt ham og så fandt han lynhurtigt min :rolleyes Men ikke hans egen, desværre. Ellers godt forslag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger, at I skal prøve at installere 'find min iPhone' og se om ikke iPad'en dukker op. Den burde kunne finde den, hvis du har registeret din konto på den og I kører på samme netværk.

Også en god idé, men den er desværre ikke registreret på mit nummer. Prøvede alligevel, men nix...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det giver bare ingen mening!! Vi kan huske at den var i opladeren forrige torsdag aften, da vi kom hjem efter familiebesøg. Og om søndagen var den væk. Og der er ikke sket en skid i mellemtiden. Valdemar var selvfølgelig i dp fredag og Brian var på arbejde, men jeg er ret sikker på, at de ikke har haft den med. Jeg arbejdede hjemme. Lørdag var vi alle hjemme og hyggede med legetøj på gulvet, og så var jeg i byen om aftenen, men helt sikkert uden ipad'en (den kan ikke være i min clutch ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vasketøjskurven

I en kommode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en god idé, men den er desværre ikke registreret på mit nummer. Prøvede alligevel, men nix...

Det behøver ikke være på dit nummer, vel bare din emailadresse/Apple ID?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det behøver ikke være på dit nummer, vel bare din emailadresse/Apple ID?

Den er ikke på nogle af delene. Han har arvet den af min far, så den står nok på hans Apple id, og jeg kan bare ikke ret godt få mig til at sige, at den er væk :( Men den burde altså også være på adressen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vasketøjskurven

I en kommode

Heller ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen gode ideer.. Vores fjernbetjening var væk i en uge og keg gav Camille skylden, fordi hun altid render og flytter den - den lå ovenpå mit tøjskab! :p

Der er så frusterende når ting forsvinder - ih! Held og lykke med søgningen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad med I hans seng? Du skrev at I kiggede under hans seng og under jeres seng. Kunne den være gemt i en af sengene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i løse sofapuder? Mon den er hoppet helt under?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller i fryseren hvis han nu har taget en is og så lagt den derind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville forsøge at få din far til at spille en lyd så. Det er selvfølgelig træls at indrømme den er væk, men da hellere at I finder den. Hvis han ikke har iPhone, kan det vidst tilgåes via iCloud også?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I legekøkkenet?

I dukkevognen/ under sædet på legetøjsbilen?

Bagved radiatorerne?

Bagved skabene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bag ved sofaen?

I reklamer/aviskurv?

Dukkeseng hvis han har sådan en

Ovenpå et skab

I garderoben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med i dukkevognen eller hvad det nu er han har kørt dukken rundt i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER