Dinamus

Amme BH indkøb

14 indlæg i dette emne

Hej ladies!

 

Jeg er lige gået ind i sidste trimester og er derfor begyndt at tænke over den hospitalstaske der... Jeg ved godt jeg er i god tid, men jeg er "hvorfor udskyde til i morgen, hvad jeg kan gøre i dag"-typen, i hvert fald når det kommer til baby (og nu er det den første, så jeg synes der er så mange ting, man skal have styr på!).

 

Lige nu går jeg og er forvirret omkring ammeBH'er... Jeg kan sagtens se det fede i, at have dem klar allerede på hospitalet, men hvis ens bryster vokser voldsomt efter mælken er  løbet til, har jeg jo ikke den fjerneste ide om, hvad størrelse man skal have fat i! 

Hvad gjorde I? 

 

:hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte to ammebher i babysam - de er meget elastiske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde koebt 1 og den var virkelig ikke den, mine bryster kunne lide. I loebet af to dage vidste jeg, at jeg ville have bomuld og nogle, som ikke daekkede hele mit bryst. Saa jeg var i H&M efter et par stykker. Dem vil jeg faktisk anbefale dig at snuppe til at starte med, for det er en dejlig billig loesning, fremfor at betale i dyre domme for noget, der bare ikke fungerer for dig. 

 

Siden koebte jeg en amme-BH fra Amorelia, som jeg helt sikkert vil give mig selv to nye af, naar jeg forhaabentlig skal amme en lille ny baby en skoenne dag :) 

De er saadan lidt almindelige til direkte nice at se paa og meget behagelige. Se evt. hos Purloeg og persille . dk et eller andet i den stil 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte de der billige amme-bh/toppe i Bilka (lidt som dem i baby Sam bare billigere) de fungerede fint de første 3 uger hvor vi alligevel mest var hjemme og PÆNT ligeglad med udseenet. Derefter købte jeg en ordentlig og brugte toppene om natten. Men ja billige fra Bilka og H&M er rare at have den første tid indtil babserne er "på plads". En er i øvrigt ikke nok for det der MM er altså noget klistret stads der er OVERALT ;) så 2-3 stks. Og et par pakker amme indlæg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte de der billige amme-bh/toppe i Bilka (lidt som dem i baby Sam bare billigere) de fungerede fint de første 3 uger hvor vi alligevel mest var hjemme og PÆNT ligeglad med udseenet. Derefter købte jeg en ordentlig og brugte toppene om natten. Men ja billige fra Bilka og H&M er rare at have den første tid indtil babserne er "på plads". En er i øvrigt ikke nok for det der MM er altså noget klistret stads der er OVERALT ;) så 2-3 stks. Og et par pakker amme indlæg.

 

Enig... ;) Havde forsvoret, at jeg ville elske H&M bomulds-BH'er, men hold fast, de var rare  :7himmel  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig... ;) Havde forsvoret, at jeg ville elske H&M bomulds-BH'er, men hold fast, de var rare :7himmel :7himmel

Enig - købte en i Bilka sådan lidt med "så har jeg da en" indstillingen, men kæft det var penge godt givet ud og tog ud og købte 3 mere. Ville dog ønske de fandtes i sort i Bilka.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale de der lidt billigere "stretch" amme bher i starten. Brysterne bliver meget store lige efter fødslen, men svinder i størrelsen efter forholdsvis kort tid.

Jeg havde hverken amme bh eller amme indlæg den første tid. Jeg havde noget så sexet som netunderbukserne fra barselsgangen, som jeg havde klippet et hul i skridtet til hovedet og så armene igennem benåbningerne :D amme indlæg var så en stofble der var foldet et par gange og lagt henover brysterne og så netunderbukserne udover som en sports bh :lol det var noget jeg fik vist og anbefalet af en jm på barselsgangen. Brysterne var meget ømme der lige efter fødslen og dette var meget skånsomt og klemte ikke nogen steder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede ud med en ammetop fra h&m.. De har et fast bryststykke undet selve toppen, så du kan holde styr på ammeindlæg.

De første dage lå jeg meget ned, og fandt det slet ikke rart med bh..

Siden har jeg købt alle bh'er i h&m, synes det er rigtig gode..

Men toppen har vokseplads, ellers har de også bløde bh'er som kan gi sig lidt mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale de der lidt billigere "stretch" amme bher i starten. Brysterne bliver meget store lige efter fødslen, men svinder i størrelsen efter forholdsvis kort tid.

Jeg havde hverken amme bh eller amme indlæg den første tid. Jeg havde noget så sexet som netunderbukserne fra barselsgangen, som jeg havde klippet et hul i skridtet til hovedet og så armene igennem benåbningerne :D amme indlæg var så en stofble der var foldet et par gange og lagt henover brysterne og så netunderbukserne udover som en sports bh :lol det var noget jeg fik vist og anbefalet af en jm på barselsgangen. Brysterne var meget ømme der lige efter fødslen og dette var meget skånsomt og klemte ikke nogen steder ;)

Det lyder virkeligt behageligt :) - og helt enormt sexet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale de der lidt billigere "stretch" amme bher i starten. Brysterne bliver meget store lige efter fødslen, men svinder i størrelsen efter forholdsvis kort tid.

Jeg havde hverken amme bh eller amme indlæg den første tid. Jeg havde noget så sexet som netunderbukserne fra barselsgangen, som jeg havde klippet et hul i skridtet til hovedet og så armene igennem benåbningerne :D amme indlæg var så en stofble der var foldet et par gange og lagt henover brysterne og så netunderbukserne udover som en sports bh :lol det var noget jeg fik vist og anbefalet af en jm på barselsgangen. Brysterne var meget ømme der lige efter fødslen og dette var meget skånsomt og klemte ikke nogen steder ;)

 

 

HOT MAMMA!  :lolhit

 

Men det lyder jo rart - jeg havde en BH fra Boom(eller...?) som gjorde saa ondt, saa ondt, netop fordi den klemte baade her og der. Men saadan blev jeg klog :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også dem fra H&M og de fungerede fint for mig :) Jeg skiftede dog hver dag (nogle gange flere gange om dagen) pga. mælken løb igennem alle mine ammeindlæg og stofbleer, så jeg måtte hurtigt ud og have nogle flere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vældigt glad for cariwell, de elastiske toppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser lige termindag sidst i juni - saa er kunststof maaske et helvede mod huden - det var det for mig.... just a pip mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter virkelig pris på det  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER