Mor til de skønne

-

10 indlæg i dette emne

Mine komemr til det til de skal ud af trammesengen, syntes slet ikke en trammeseng uden sengerand er hyggelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lad endelig sengeranden blive på så længe som muligt, ellers falder alle sutterne ud af sengen.

Tobias havde den på til han fik ny seng, omkring de 3 år, sutterne blev i sengen. Annika fik randen af før hun fik ny seng og alle sutterne faldt ud af sengen om natten. Temlig bøvlet når man skulle ind og give hende sutten om natten, og de så ikke var der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun fordi det er så bøvlet at sætte sengeranden på når vi skifter sengetøj på Emilies madras, at hun ikke har sin sengerand på mere! :) Så vis ikke manden mit indlæg, jeg overvejer at gå ind og sætte den på, men ....aj det er så bøvlet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina har heller ikke sengerand på længere.

Den blev pillet af under et sygdomsforløb med opkast og diaré og er ikke kommet på igen efterfølgende. :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Isabella har stadig sin på. Vi har faktisk 2, så de kan blive vasket engang imellem. Hun hygger sig meget godt, ved at "gemme" sig ned i sengen. Vores skal dog ofte vaskes pga af allergi/astma- derfor har vi 2 vi skifter med :)

Jeg tænker hun bliver ved med at have sengerand til hun skal i en junior-seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo har også stadig sin, han er 2.

Han er en rigtig nattetumler, han vender og drejer sig om bumper om natten.

Vi er jo i Norge p.t. hvor han sover i en låneseng uden sengerand. Tænkte at det nok skulle gå.

Men i går nat havde han slået sig på tremmerne og fået næseblod, det opdagede vi først om morgenen, da jeg så blodet på hans dyne :o

Så i dag har jeg foret tremmesengen med de ekstra dyner, som er her i lejligheden, så nu har han en sengerand igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til de kom ud af tremmesengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER