vanZyl2012

Hvem er i?

17 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

 

Jeg melder mig ind i gruppen her, jeg fandt ud for en uge siden at jeg var gravid og mig selv om manden min er over lykkelige for dette lille mirakel som gror inden i mig. Jeg er i dag 4+1 henne, og min termin er 25 november.

 

Men jeg tænkte at siden vi de næste mange måneder kommer til at skrive, chatte og diskuterer hvad der foregår i vores graviditet ville det være hyggeligt hvis vi vidste lidt mere om hinanden? Håber alle i skønne kvinder er med på den og vil skrive lidt baggrund om jer selv og jeres lille familie?

Jeg starter ud her
Mit navn er Henriette og min mand og jeg har været gift i halvandet år, jeg bor på den anden side af jorden, nemlig i Namibia. Min mand og jeg er selvstændige, i 2012 startede vi et jagt safari firma, derudover freelancer min mand som proffessionel jæger. Jeg på sidelinien, designer og syer læderprodukter, såsom tasker, pudebetræk, rammer osv.

 

Vi har prøvet på at blive gravide i 4 måneder eftersom det skal passes ind med jagtsæsonen og vores besøg hos familien i Danmark, PT er vi bare lykkelige over at vente dette lille vidunder!
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin idé...men jeg vil gerne forholde mig lidt anonym indtil nakkefoldsscanningen er overstået :) Mon ikke, du er noget længere henne end 4+1 hvis du har termin 25/11, Vanzyl2012? (Man er 2+0 ved ægløsning) :)

 

Jeg kan afsløre, at jeg er fra hovedstadsområdet og bliver 33 år næste uge og arbejder med undervisning.  Jeg skal nok fortælle mere senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joh det kan da godt være jeg lige har talt lidt forkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Mette. Jeg er 28 år gammel og bor lidt udenfor Horsens. Jeg har en datter på 4 år fra et tidligere forhold. Min nuværende kæreste og jeg har faktisk kun været sammen i 7 måneder, men vi har kendt hinanden noget længere tid. Vi aftalte egentlig bare at smide P-pillerne og se hvad der skete og BUM, så var der bingo i første naturlige cyklus! Så det gik lidt stærkere end vi havde regnet, men det er også helt okay.. :-)

Jeg er i dag 7+5 og har termin 15. November.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Marie. Jeg er 29 år og bor pt i Aarhus, hvor jeg har boet med min kæreste i lidt over 3,5 år. Oprindeligt kommer jeg fra Københavnsområdet. Min kæreste har fået job på Sjælland, hvor han startede 1. april. Jeg kan dog først flytte med 1. juli, da jeg skal færdiggøre et semester på mit studie inden jeg til sommer skifter til DTU. Det bliver hårde 3 måneder væk fra hinanden, jeg håber bare han kan få fri til at tage med til min(e) skanning(er).

Jeg har termin den 16. november, så er i dag 7+4. Jeg har først første lægebesøg næste fredag, og kan slet ikke vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin idé :) Men jeg vil også lige forholde mig anonym frem til nakkefoldsscanning :) Men kan afsløre så meget at jeg bor i Norge og er 25 :) Mere kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forholder mig også en lille smule anonym :) jeg er 21 år og min kæreste er 25. Vi skal giftes til maj, så det glæder vi os meget til. Jeg skal ud og prøve min brudekjole igen i morgen, jeg er lidt spændt på om den strammer lidt på maven. Vi har snakket om børn det sidste halve pr, men besluttede så at nu var det rigtige tidspunkt, så vi smed mini P-pillerne og så var den der i første forsøg. Det er helt fantastisk. Vi glæder os iyrolig meget til at vi skal være forældre. Vi er begge to studerende, så vi føler det er et godt tidspunkt da vi så får mere tid med den lille. Vi går begge to på barsel et halvt år sammen og så tager jeg et halvt år alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg er også stadig en smule anonym... Men bor ved Århus i hus sammen med min mand. Vi er begge i 30´erne. Vi har i forvejen en datter - og det var ikke helt meningen at det skulle nu at jeg blev gravid. Men vi er meget glade :-) Jeg havde dog en SA før vores datter, så jeg kan ikke helt finde ro til at nyde/tro på det, før jeg har været til skanning første gang. Men håber da alt går som det skal :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)
Jeg er nu 12+6  :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er nakkefold overstået og alt er ok og nu vil jeg da gerne præsentere mig selv :) 

 

Mit navn er Line, jeg er 24 og bor i Aalborg med min kæreste (kommende mand d. 26/7). 

Jeg er nyuddannet lærer til juni, og ej hvor er det pokkers med alle de lærerjobs der er slået op lige pt.! :) Men jeg er ikke et sekund fortrydelig over at jeg er blevet gravid :) 

Det er vores første barn og det er første barnebarn på begge sider, så vi frygter en del forkælelse ;) 

 

Jeg tror det der er mest et irritationsmoment for min graviditet, er at jeg ikke må ride. Det er træls ikke at kunne gøre det, når man ikke har været vant til andet i snart 20 år. Men jeg vil ikke friste skæbnen, selvom der åbenbart er en del, der rider under graviditet. Min hest er ikke ligefrem bovlam og bombesikker ;) 

 

Det hele er indtil videre gået godt, her kan man måske tilføje en smule kedeligt, for ud over lidt kvalme, har vi overhovedet ikke lagt mærke til noget. Maven er heller ikke rigtig begyndt at vokse så meget endnu. 

Op imod NF har jeg været meget i tvivl om bebs stadig var derinde og i live, fordi jeg ikke har kunnet mærke noget. Men når det er den første, er alting jo også nyt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Nadia og jeg bor i København. Jeg læser til socialrådgiver i Roskilde, men regner med at flytte skole til Frederiksberg, når barsel er slut :)

Min mand og jeg blev gift i oktober, og var på bryllupsrejse i marts, hvor vi så troede at vi var så kliché-agtige at blive gravide :D 

Vi fandt dog ud af, at vi var en måned længere henne end først forventet, så ingen honeymoon-baby - selvom vi lidt overvejer at holde os til historien, bare fordi det er en god historie  :P Dette er forresten vores første barn.

 

Min mand er souschef i butik, og han glæder sig enormt meget. Han elsker at være med til alle samtaler og scanning - så føler han at han er lidt mere med i det hele :)

 

Indtil videre er min graviditet rigtig hård, synes jeg. Jeg har ikke overskud til noget, hverken skole eller huslige gøremål, jeg lider stadig af kvalme og har gjort det siden start og så lider jeg rigtig meget af ligamentsmerter. Jeg glæder mig meget til 2. trimester, som eftersigende skulle være den letteste af de tre. Jeg krydser fingre  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu kan jeg vist også fortælle lidt mere om mig selv.

 

Jeg er Københavner og flytter med min mand til Sorgenfri om en 5 ugers tid, hvor vi forhåbentlig har fået sat køkken op i det rækkehus, vi flytter ind i. Lige nu er der MANGE projekter i gang, fordi det trængte til en kærlig hånd, men det bliver SÅ fint. Vi skal bo der til leje de næste 3 år og måske bliver vi en dag ejere, men indtil videre er det med svigerfar som ejer.

 

Jeg er gymnasielærer og min mand er leder i butik, og vi er begge 33 år. Jeg skal føde på Hvidovre, og vi har lige været til NF i dag, så nu tør vi godt være lidt mere offentlige om graviditeten...vi lader nyheden sive stille og roligt :wub Jeg har været meget ramt af træthed, men jeg synes, det er blevet lidt bedre, og kvalmen kunne bestemt også være værre, så indtil videre er det gået ret godt 7-9-13, men jeg er MEGET overvægtig, så jeg har til gengæld stor risiko for diabetes og bækkenløsning og den slags...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg tråden, hvor folk introducerer sig :)

Jeg er "tilflytter" fra et andet forum, hvor min terminsgruppe var ret død i det, og jeg kan allerede se, at det er væsentligt mere hyggesnak her.

Jeg er en 35-årig lærer, som bor i København med min mand og to børn - en pige på 5 og en dreng på 3. Og så kommer der en lillebror mere.

Lige nu glæder jeg mig usigeligt meget til at gå fra om 15 arbejdsdage (indsæt her hysterisk, glad smiley)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg tråden, hvor folk introducerer sig :)

Jeg er "tilflytter" fra et andet forum, hvor min terminsgruppe var ret død i det, og jeg kan allerede se, at det er væsentligt mere hyggesnak her.

Jeg er en 35-årig lærer, som bor i København med min mand og to børn - en pige på 5 og en dreng på 3. Og så kommer der en lillebror mere.

Lige nu glæder jeg mig usigeligt meget til at gå fra om 15 arbejdsdage (indsæt her hysterisk, glad smiley)!

Ja, her er fint gang i den :) Både her i terminsgruppen, og i alle de andre fora.

 

Velkommen til herinde i hvert fald. Vi er vist efterhånden et par stykker fra KBH.

 

Og smileys finder du maaaasser af, hvis du trykker på den gule smiley oppe blandt alle de andre felter i besvarelsesboksen  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg tråden, hvor folk introducerer sig :)

Jeg er "tilflytter" fra et andet forum, hvor min terminsgruppe var ret død i det, og jeg kan allerede se, at det er væsentligt mere hyggesnak her.

Jeg er en 35-årig lærer, som bor i København med min mand og to børn - en pige på 5 og en dreng på 3. Og så kommer der en lillebror mere.

Lige nu glæder jeg mig usigeligt meget til at gå fra om 15 arbejdsdage (indsæt her hysterisk, glad smiley)!

 

Velkommen herfra også :balloons Ja, det er sgu vildt, når barsel kommer så tæt på (er gymnasielærer, så vi går først fra 6 uger før, og min nedtælling siger derfor 12 arbejdsdage) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herfra også :balloons Ja, det er sgu vildt, når barsel kommer så tæt på (er gymnasielærer, så vi går først fra 6 uger før, og min nedtælling siger derfor 12 arbejdsdage) :glad

Fedt!

Jeg talte forkert og er helt nede på syv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER