Mette

Anbefal sko til pige på 10 mdr

19 indlæg i dette emne

Vigga skal have et par sko til udendørs brug når hun snart starter i dagpleje. De skal bruges når hun kravler rundt på græsset - hun går ikk endnu. De skal være lukkede og bløde. Var ovre og se på sko i dag men vil simpelthen ikk bruge 5-700kr på et par sko hun kan passe i så kort tid når hun ikk engang kan gå... Kan i anbefale nogen? Eller hvis nogen sælger brugte sko i str 19/20 kan jeg muligvis være interesseret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vigga skal have et par sko til udendørs brug når hun snart starter i dagpleje. De skal bruges når hun kravler rundt på græsset - hun går ikk endnu. De skal være lukkede og bløde. Var ovre og se på sko i dag men vil simpelthen ikk bruge 5-700kr på et par sko hun kan passe i så kort tid når hun ikk engang kan gå... Kan i anbefale nogen? Eller hvis nogen sælger brugte sko i str 19/20 kan jeg muligvis være interesseret.

Vi har lige købt 3 par brugt på trendsales af samme grund, nægter også at give så meget for nogle for at han kan sidde i en sandkasse med dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karlas første sko var bundgaard prewalkers og de var virkelig gode - bløde, med gummi hele vejen foran tæerne (så læder eller andet ikke bliver slidt, når de kravler med tæerne mod jorden), og god støtte. De var skridsikre og hun stod rigtig godt fast i dem :)

 

Link

 

De kostede 300 kr, og de fåes også som lukket sko. 

 

post-2308-0-18586400-1396381640.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia brugte fløjsmelton ude i dp inden hun lærte at gå. Det var godt nok kun i august/godt vejr. Ellers er der de der overtræks futter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt 3 par brugt på trendsales af samme grund, nægter også at give så meget for nogle for at han kan sidde i en sandkasse med dem!

Er det 3 i samme str?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karlas første sko var bundgaard prewalkers og de var virkelig gode - bløde, med gummi hele vejen foran tæerne (så læder eller andet ikke bliver slidt, når de kravler med tæerne mod jorden), og god støtte. De var skridsikre og hun stod rigtig godt fast i dem :)

Link

De kostede 300 kr, og de fåes også som lukket sko.

ss14_bg_bixi_silver__bgsa026_18-22_02.jpg

Det var jo en del billigere, kan være jeg skal se nærmere på dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte også bundgaard prewalkers til 300 og de overlevede også, dagen begyndte at gå lidt. Altså længe nok til at vi kunne nå at købe rigtige sko/sandaler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt Bundgaard prewalkers.. De har lige haft 20 (eller var det 25?) % ved babysam på alle sko og futter.. Ved ikk om de stadig har det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist et par fra adi liggende i den størrelse, som du godt nå få billigt, hvis det er. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er sådan nogle (ikke min annonce, men er på fra mobilen, så kunne ikke få billedet ind på en anden måde ;) )

http://m.dba.dk/babysko-str-18-adi-pige/id-1000062602/

Fedt, hvilken str? Så kan jeg lige se om jeg kan finde mål på dem og så lige måle Viggas fusser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm... pas! ;) Ej, de er gemt godt ned i en kasse, men jeg prøver at ae, om ikke jeg kan finde dem i eftermiddag. Jeg mener, det er en 19 eller 20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg kigget, og jeg kan altså ikke finde dem! Jeg er bange for, jeg nok har givet dem til genbrugen. :(

Nå, men skoene var i hvert fald rigtig lækre, så det er helt klart et mærke, jeg kan anbefale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg kigget, og jeg kan altså ikke finde dem! Jeg er bange for, jeg nok har givet dem til genbrugen. :(

Nå, men skoene var i hvert fald rigtig lækre, så det er helt klart et mærke, jeg kan anbefale.

Okay, ellers tak :) må ud og se mig omkring en af dagene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, ellers tak :) må ud og se mig omkring en af dagene :)

Jeg har nogle fra samme mærke i str. 20 til salg, hvis du er interesseret :) Kan sende et billede når jeg kommer hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle fra samme mærke i str. 20 til salg, hvis du er interesseret :) Kan sende et billede når jeg kommer hjem :)

 

du må også gerne prøve at måle den hvis du kan, hvis de har samme størrelser som fx bundgaard er 20 for stor nemlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det 3 i samme str?

Ja :) Et par brune læder fra Bundgaard, sandaler fra ecco og sneakers fra Adidas. Dem fra adidas bruger vi faktisk allerede selv om de er for store, men det er jo begrænset hvor meget han går ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har nogle "sko" fra Enfant til 200, de er en blanding mellem sutsko og prewalker.

wvptj9V.jpg

De er rigtig fine synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har nogle "sko" fra Enfant til 200, de er en blanding mellem sutsko og prewalker.

wvptj9V.jpg

De er rigtig fine synes jeg.

Har prøvet dem på vigga men de falder for let af hendes fødder. Har enfant hjemmesko med rem over - men synes de er meget inde-agtige. Har lige købt et par Bundgaard prewalkers til udendørs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER