petit_honey

Kan man det...?

27 indlæg i dette emne

Tak for jeres svar piger :) Jeg var godt nok lidt ked over det i går, men har det meget bedre i dag :)

 

Ja det er da i hvert fald en af de ting jeg vil huske, så på den måde er det jo godt nok   :P

 

Det er også rigtigt at der er forskel på pige og drengetid. Det er nok bare mig der synes det er nemmest, mest oplagt at skrive hurtigt efter. 

 

Hvor lang tid kan jeg så vente med at sende den venneanmodning uden at det bliver akavet? Ville det fx. være ok at gøre i starten af næste uge hvis jeg stadig ikke har hørt noget?

Jeg synes sagtens at du kan sende en venneanmodning nu, uden at det vil virke underligt... :)

Hvis han ikke accepterer den, så har du jo også et helt konkret svar på, om det kan betale sig at du sukker mere efter ham :) og hvis han ikke har skrevet på fb eller på SMS indenfor en uge, så ville jeg nok også slå ham ud af hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville da bestemt skrive! Lige et "halløj, tak fordi jeg måtte sove på din sofa" :) Intet udover et tak for sidst-agtigt, også bare tage den stille og roligt.. Om han ser den eller ej på face.. Tja :)  Jeg er sådan en der har en million venner på facebook, så for mig ville det have været helt naturligt at ansøge "sådan en som ham" :)

 

Nu jeg så også en af dem der er kæreste med en fyr, som jeg talte kort med på nettet og lavede en "Her har du mit nummer, så skrive du lige om lidt ikke" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER