petit_honey

Kan man det...?

27 indlæg i dette emne

Jeg har givet mit nummer til en fyr jeg har mødt til en privat fest. Der er nu gået et par dage og jeg har ikke hørt noget endnu.

 

Da vi har fælles venner kan jeg nemt finde ham via facebook.

 

Ville i skrive til ham via facebook, eller tage for givet at han ikke er interesseret hvis han ikke skriver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke tage kontakt via Facebook, det synes jeg måske virker en anelse stalker-agtigt :)

 

Mon ikke han ringer til dig snart? Ellers kan du jo droppe en bemærkning til jeres fælles venner, at du håber han ringer.

Hvis han så alligevel ikke ringer, så skulle det nok ikke være jer.

 

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville skrive til ham :)

 

Da jeg mødte min mand første gang, kom jeg til at give ham et forkert nummer og jeg fik ikke hans. Så efter et par dage hvor han ikke havde skrevet ( :klap ) fik min veninde og jeg fat i en fælles ven, som så gav os nummeret til ham, så vi kunne ringe til ham. 

Det viste sig, at han skam havde skrevet, men bagefter var blevet ringet op af "Christoffer" der altså ikke var "til den slags" :lol  :oops

Men her er vi da 7 år senere, gift og har et barn. Så det var bestemt værd at ringe ham op. 

 

 

Helt konkret ville jeg nok skrive til ham, bare lige sige "hej, hyggeligt at møde dig til festen i fredags" - ikke noget med "hvad ****** har du gang i! Du kunne da godt have skrevet!". Du ved jo ikke om han bare ikke er interesseret, eller hvad der er sket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stalker eller ej, så kontaktede jeg min kæreste over facebook :D

Han er venner med min venindes svoger, og min veninde ville ikke give noget info (vi er ikke venner længere..)

Så her var det en god ting at jeg var lidt stalker agtig ;) men vi havde så heller ikke udvekslet numre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok - det er måske bare mig :)

 

Hvis jeg havde fået et nummer fra en mand og ikke ringet til ham (af den ene eller anden årsag) så ville jeg finde det anmasende, hvis han skrev til mig via Facebook når vi ikke er venner på Facebook heller.

 

Men ok - hvo intet voves intet vindes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns da facebook er en chance som er værd at tage - hvis han har mistet dit nr eller er bange for du ikke er interesseret alligevel eller sådan noget. Hvis han syns det er anmasende, som Ki skriver, jamen så er du da rimelig sikker på han ikke er the one  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok - det er måske bare mig :)

Hvis jeg havde fået et nummer fra en mand og ikke ringet til ham (af den ene eller anden årsag) så ville jeg finde det anmasende, hvis han skrev til mig via Facebook når vi ikke er venner på Facebook heller.

Men ok - hvo intet voves intet vindes :)

:ditto Jeg ville heller ikke gøre det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) Nu får i altså lige hele historien i korte træk. Vær sød ikke at quote dette ;)

 

Vi mødes til privat fest, og holder lidt øje med hinanden hele aftenen, taler ikke særligt sammen. Vi er 4 der tager i byen, hvor vi mødes nogle andre venner. Her snakker vi en del, ikke andet. Da vi skal hjem smutter min veninde (X er hendes kærestes ven) og jeg er alene med ham og hans venner. Han tager mig i hånden. Vennerne vælger at tage videre (selvom det er morgen), han spørger om vi (ham om jeg) ikke skal holde efterfest hos ham. Jeg tvivler lidt, men han ender med at finde en taxa og jeg tager med ham. Da vi kommer hjem til ham bliver jeg dårlig og spørger om det er ok at jeg bare sover på sofaen da jeg er vildt bange for at jeg skal kaste op - vi er ikke sammen på nogen måde. Jeg får en balje og en dyne  :oops og lukker døren ind til ham da jeg er virkelig bange for at han skal høre noget. Vågner et par timer efter hvor jeg går ind til ham i soveværelset. Vi snakker lidt og jeg nusser ham lidt på maven - han har jo smidt tøjet  :wub  Siger jeg er nødt til at smutte da jeg skal til eksamen næste dag. Han spørger om han skal have mit nummer, og finder mobilen frem. Jeg spørger om jeg skal ringe mit nummer op. Han siger at han bare skriver det ind (måske fordi han ikke vil give sit eget nummer ud?). Jeg går kort tid efter. 

 

Jeg er lidt bange for at jeg ikke har virket særlig interesseret. Men jeg er også bange for at han bare ledte efter et knald... han mente nok noget andet med "efterfest" end at vi skulle sove sammen i hver vores lokale. Det mærkelige er at flere til festen har haft en opfattelse af at vi passede sammen, og det lå på en måde i kortene at vi skulle finde sammen på trods af at vi ikke var sammen på nogen måde. Kan ikke rigtigt bruge vores fælles ven desværre.

 

Synes i stadig jeg skal skrive til ham?

 

Jeg er også bange for at virker stalker agtig, og jeg er lidt flov over min opførsel. Håber ikke det blev for indviklet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg ville have lyst, ville jeg ikke gøre det. Selvfølgelig KAN der findes undtagelser, men som hovedregel er det min surt optjente erfaring, der siger, at hvis fyren vil kontakte dig, gør han det.  Selvfølgelig kan han have mistet dit nummer, men i det tilfælde tror jeg, at han selv ville have kontaktet dig via FB.

Men det er jo altså bare min mening, og du kan jo altid prøve :)

 

Spurgte han selv om dit nummer?

EDIT: fik lige postet inden jeg læste din nærmere forklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu fik jeg lige læst historien. 

Altså, jeg står fast på, at jeg ikke synes, at du skal kontakte ham yderligere. Som jeg ser det, tror jeg altså desværre kun, at han er ude på "det sjove". Så hvis du lægger mere i det end blot sex, ville jeg ikke kontakte ham, hvis jeg var dig. Og jeg synes da, at du har indikeret, at du var interesseret, idet du tog med ham hjem og gerne ville give ham dit nummer.

 

Jeg synes dog ikke, at du skal være flov over din opførsel. Skidt pyt da :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg ville have lyst, ville jeg ikke gøre det. Selvfølgelig KAN der findes undtagelser, men som hovedregel er det min surt optjente erfaring, der siger, at hvis fyren vil kontakte dig, gør han det. Selvfølgelig kan han have mistet dit nummer, men i det tilfælde tror jeg, at han selv ville have kontaktet dig via FB.

Men det er jo altså bare min mening, og du kan jo altid prøve :)

Spurgte han selv om dit nummer?

EDIT: fik lige postet inden jeg læste din nærmere forklaring :)

Jeg tænker det samme.. Hvis du kan finde ham på facebook, så kan han nok også finde dig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke skrive til ham.

 

- han afslog (inddirekte) at give sit eget nummer ud

- sandsynligheden for at han ser din besked på FB er minimal, når i ikke er venner havner din besked under "andet" og han skal dermed aktivt gå ind og tjekke om der ligger nogle beskeder til ham => gør han måske om et halvt år og så er det lidt pinligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter lige hest her. Efterfest hjemme hos ham det betyder da (næsten) kun en ting. Altså han lyder sød og ok nok, men ikke særlig interesseret i DIG. 

 

Du skal ud og finde dig en som også er KLAR  ;)  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

 

Jeg lader være med at kontakte ham, det ville nok føles ret pinagtigt alligevel. Totalt åndsvagt at jeg tog med ham hjem i stedet for at give ham mit nummer. Og ja netop "efterfest" kan nærmest kun betyde en ting. Derfor også ekstra pinligt at jeg fik det så skidt. Men er faktisk glad for at vi ikke var sammen.

 

Nå, men hvis han alligevel skriver må det vel betyde at han er interesseret, så tror bare jeg skruer forventningerne i bund og afventer :)

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor han overhovedet spurgte efter mit nummer så?

Altså det var ikke sådan at jeg fiskede efter at han spurgte eller noget, havde faktisk slet ikke overvejet det da jeg bare følte mig klam og ville hjem i en fart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærligt, så tror jeg at han ville have dit nummer for at have en back-up bootie-call en dag. Sorry, ved det lyder hårdt og måske tager jeg fejl, men det er det, jeg tror. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg er lidt af den overbevisning, at hvor intet vover intet vinder. Hvad har du at miste ved at skrive? Hvad så hvis han ikke er interesseret og synes du er anmassende? Du skal jo ikke se ham igen alligevel så. Jeg var selv den totalt anmassende, som stak en sød fyr mit nummer efter en forlæsning, helt uden han havde bedt mod et :lol og vi er altså gift og har en datter i dag! Vi har været sammen i 6,5 år. Så jeg ville hoppe ud i det! Det er sådan man vinder den store gevinst, IMO :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu er jeg også den anmassende type, mødte min kæreste (og faren til mit barn) i byen, tog hans tlf, skrev mit nummer ind på den, kiggede ham i øjnene og sagde "du skriver til mig i morgen!" 

 

Hvad kan du tabe på at skrive til ham? Det var bare sex han var interesseret i? (og det må jeg give de andre ret i at det lyder til) Så er der jo ingen forskel situationen i forhold til nu. Han troede du ikke var interesseret? Så er der jo en chance :).. 

Du kan jo evt skrive og spørge om han vil med ud og drikke en kop kaffe en dag, så har du klargjort dine intentioner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være, han bare er længe om at komme ud af busken, der er jo kun gået et par dage.

 

Min første sceance med Martin var en lørdag, vi kissemissede og holdt lidt i hånd.

Han vidste hvor han kunne finde mig, men gjorde først noget fredagen efter, der sendte han en buket til mit arbejde.

Og så har vi været sammen siden, det er nu 16 år siden :)

 

Så jow måske var han bare ude efter et knald, men måske skal han bare lige skal have lidt tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har før hørt fyre sige, at de sørger for at bede om mobilnr. for at få ekspederet pigen videre og sikre sig, at det ikke er pigen, der beder om et nummer og spam'er med sms'er efterfølgende. Det er måske ikke sådan, han har det, men jeg tror som flere af de andre, at han nok skal få fat på dig, hvis han synes, du er spændende nok. Men lad lige være med at fortryde noget som helst. Selv hvis I havde knaldet, så er det ikke værre end, at du har haft en god aften. Men lad være med at forvente mere med mindre, at han kontakter dig :)

 

Og i øvrigt er der som Ki også siger forskel på drengetid og pigetid. Nogle fyre kan sagtens vente en uges tid, før de tænker, at de også hellere må få skrevet. Meeeeen hvis ikke du har hørt noget i løbet af en uge, så ville jeg betragte det som useriøst, hvis han pludselig giver lyd. Så lugter det af reserve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver ikke til ham. Ville blive nødt til at sende ham en venneanmodning hvis der er en chance for at han skal se beskeden, og det virker endnu mere anmassende. 

 

Tror jeg vil konkludere at han ikke er interesseret hvis jeg ikke høre noget. Ville bare ønske der skulle mere end en bytur til at sende mig i drømmeland...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om ikke andet har du haft lidt eventyr. Det kan også være, at han kontakter dig. Eller at du render ind i ham igen, og I så fortsætter hvor I slap. Eller at der dukker en anden og sødere fyr op :) Se det som et eventyr :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kontaktede engang en fyr fordi han ikke havde skrevet eller ringet. Jeg fandt hans nummer på degulesider.. Og jeg er gift med ham idag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver ikke til ham. Ville blive nødt til at sende ham en venneanmodning hvis der er en chance for at han skal se beskeden, og det virker endnu mere anmassende. 

 

Tror jeg vil konkludere at han ikke er interesseret hvis jeg ikke høre noget. Ville bare ønske der skulle mere end en bytur til at sende mig i drømmeland...

Ved du hvad - det er en god evne at man kan komme i drømmeland. Og jeg tror, at vi alle har prøvet at ende dér og endt med at brænde nallerne. Jeg LOVER dig, at du en dag ender i drømmeland pga. en fyr der er lige så interesseret i dig som du er i ham. 

Man skal igennem top mange frøer, før man finder prinsen. Kliché, men jeg fandt i hvert fald ud af, at det var rigtigt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nu ikke være bange for at sende en venneanmodning til ham på fb - så kan du lige minde ham om at du eksistere og han kan skrive til dig hvis han får lyst... Og hvis du så ikke har hørt fra ham inden for en uge eller 2 kan du jo slette ham igen :)

Da jeg var single fik jeg meget ofte venneanmodninger fra fyre som jeg ikke engang havde snakket med eller som jeg kun lige havde hilst på i byen, så i min verden ville det være mindre skræmmende at sende en venneanmodning på fb, end det ville være at skrive en besked :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar piger :) Jeg var godt nok lidt ked over det i går, men har det meget bedre i dag :)

 

Ja det er da i hvert fald en af de ting jeg vil huske, så på den måde er det jo godt nok   :P

 

Det er også rigtigt at der er forskel på pige og drengetid. Det er nok bare mig der synes det er nemmest, mest oplagt at skrive hurtigt efter. 

 

Hvor lang tid kan jeg så vente med at sende den venneanmodning uden at det bliver akavet? Ville det fx. være ok at gøre i starten af næste uge hvis jeg stadig ikke har hørt noget? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER